Revedere

180 10 0
                                    

Bineinteles ca in drum sper casa, gandul meu era doar la ea. Cred ca am innebunit. Tot ce fac este sa ma  gandesc la ea...ce se intampla?

Odata ajunsi acasa, am hotarat sa fac un dus lung si bine meritat. Dupa ce m-am schimbat, m-am pus in fata televizorului pe fotoliul meu preferat, vrand sa ma joc pe X-box, vad masina lui Chris parcata in fata casei.

In sfarsit tampitul asta si-a adus aminte ca m-am intors. Bineinteles ca a intrat in casa mea, ca la el acasa si dupa ce il saluta pe tata, sare in spatele meu si incepe sa imi dea niste pumni. Chris...ce pot sa spun?

- Terrance, ce faci omule? Credeam c-ai murit! Sau mai bine zis, ca ai fugit cu vreo italianca focoasa.  

- Haha Chris, foarte amuzant! Daca as fi gasit una stii bine ca tu erai primul care avea o poza cu ea, nu?

- Omule glumesti? Cara, iubita mea, mi-ar rupe gatul daca ar stii ca vorbesc de alte fete!

- Bine ca sunt eu mereu prin preajma!

- Hai sa nu exageram! S-a intamplat o singura data.

- Iti aduci aminte cand am iesit in club, noi doi, Cara si tipa aia... Alexia parca si tu erai atat de beat incat ai dansat cu toate fetele? Cara s-a cam supart atunci...

- Da frate, mersi ca mi-ai adus aminte.. spuse pe un ton sarcastic.

Ne-am mai jucat putin, am mancat niste nachos facuti de tata, care trebuie sa recunosc ca sunt deliciosi, cand imi aud telefonul sunand. Ringtone-ul meu este Jason Derulo- Talk dirty to me, care din pacate era si melodia preferata a lui...si care spre oroarea mea, incepe sa danzese prin camera de parca ar fi o tipa sexy intr-un club. Nu sunt sigur, dar cred ca incerca sa dea din fund, cum fac negresele Twerking, cand deodata primeste cea mai mare usa in cap! Nu m-am putut abtine sa nu rad de idiotul asta! Imi dadeau lacrimile de ras!

- Sophie, incerci sa ma omori?!

- Ahahaha! Ce dragut esti Chris, imi place cand esti rosu la fata.

- Doamne balerino, ar trebui sa imi dai un pupic sa imi treaca durerea, altfel o sa te alerg pe aici.

Sora mea e jucaria tuturor si ii place cel mai mult cand se joaca cu Chris. Este  ca un frate pentru ea.

Ii raspund lui Roland, care ne propune o iesire de sfarsit de vacanta pe la 10 jumate, 11, in club TAB, unul din cele mai bune cluburi de aici.

-Ok frate! Ne vedem acolo! ii raspund hotarat.

Pe la 11 fara ceva, in fata clubului, m-am intalint cu Chris si draguta Cara, care spre surprinderea tuturor, ne accepta pe toti ca pe niste frati, in afara de Chris bineinteles. Au venit mai tarziu si Marcus si Roland binenteles ca avea cu el o tipa super sexy, roscata cu parul scurt, extrem de inalta si trebuie sa spun ca atragea privirile tuturor, dar nu era chiar genul meu...mie imi plac fetele mai simple si pot sa ma gandesc chiar acum la fata perfecta. 

Ca de obicei cu o asa gasca nu ai cum sa nu te distrezi. Pana a doua zi de dimieata am stat in club si ne-am distrat demential.

Dar din pacate, zilele s-au scurs repede si asa a inceput si scoala. Toata lumea era entuziasmata, dar oare de ce? Ce era asa minunat sa te intorci la scoala?  Doar eu eram acela nepasator, dar totusi trebuie sa recunosc, chiar nu aveam chef sa inceapa, iar toate orele alea plictisitoare si sutele de teme, plus proiecte peste proiecte. Sa nu mai spun de antrenamentele nelipsite si presiuna care este pe mine fiind capitanul echipei, mai ales ca anul acesta trebuia sa aplic din timp la o faculatate deci mediile mele trebuiau sa fie mari, iar rezultatele la basket impecabile.

Nici macar nu stiam sigur daca voaim sa fac o cariera din basket...toata viata mea depindea de anul acesta. Bineinteles ca nu voiam sa inceapa!

Invat la liceul Westchester. Un liceu cu renume aici in LA, recunoscut pentru elevii sai si pentru arhitectura sa aparte. Toate gandutile au disparut cand am auzit claxonul lui Chris. Am coborat din camera si cu o ultima privire in oglinda,* aratam chiar bine ce pot sa spun * am iesit din casa indreptandu-ma sper masina mea.

- Hei Terr, ce faci? ma intreba Chris.

- Bine bitch, tu ce faci?

- Ohoooo am uitat de chestia asta. Ai fost prea mult plecat!

- Nu chiar. Am spus eu razand, stiam ca nu vrea sa recunoasca ca i-a fost dor de mine.

Eu am un BMW Cabriolet M6  si vreau sa spun ca pur si simplu ador masina asta, nici acum nu imi vine sa cred ca o am! Este masina visurilor mele. Chris pe de alta parte are un Mustang Shelby, oricine stie ca iubeste viteza.  Eram printre cei mai tari cand venea vorba de masini.

-Da sigur, hai sa mergem.

**

- Hey uratilor! Pregatiti de scoala? Anul asta o sa fie tare, doar suntem seniori, nu? spune Roland cu un zambet malefic. * Roland era un negru cu o personaitate specifica lor, dar foarte de ''gasca'',  plus ca era un extraordinar chitarist, cantand si in trupa scolii.*

-Tu ce crezi? Il intreba Cara parca stiind deja rspununsul.

-Dar ce te-ai aranjat asa frumuselule? il intreba Marcus razand, pe Roland care era destul de aranjat pentru o zi de scoala.

- Da' ce n-am voie? Poate dam peste vreo gagicuta noua la liceu. Trebuie sa arat si eu bine, nu? Spune pe un ton superior. 

- De parca o fata normala, ar iesi cu un clovn ca tine, Roland! Il tachina Cara.

- Eu nu vreau orice fata, vreau fete sexi care stiu ce sa faca, nu orice tipa din cantina, soro! toata lumea incepu sa rad.

Am mers apoi in parcare, unde ne-am lasat masinile si ne-am indreptat spre intrare. Peste tot in jur erau numai adolescenti entuziasmati, care mai de care aranjati, vrand sa atraga privirile tuturor. Eu fiind imbracat doar intr-un tricou alb, nistre blugi de vara deschisi la culoare si niste vansi negri. Eram genul de baiat care nu punea prea mult accent pe hainele cu care ma imbracam, dar bineinteles ca nu ma imbracam nici chiar cu orice.

- Oooh... Check this out!! Se agita Roland langa noi, parca salivad dupa vreo fata.Toata lumea si-a intors privirea spre intrare dar eu eram prea plictisit ca sa ma obosesc saa mai si intorc.- Ooooh baby mama! Asta e a mea frate! Ai vazut asa frumusete pana acum?

Ma trage de umar si imi indreapta capul spre acea fata.

- Lasa-ma frate nu a... !! nici nu am terminat ce aveam de zis ca deodata ochii mi s-au marit si genunchii mi-au paralizat......

  Speram sa va placa si asteptam comentariile voastre   xxo

We need each otherWhere stories live. Discover now