La sala de sport ajunsesera toti, doar eu intarziasem si acum ma priveau ca pe o ciudatenie, ca pe un caine care merge in doua labe. Oare ce aveam? De ce se holbau asa la mine? Stiu ca sunt un pic ciudata si nesuferita, dar nici chiar asa
Oricum, ''sedinta'' a inceput si Terrance a luat cuvantul, din cate imi dau seama el e responsabilul cu acest lucru... hmm... interesant, dar totusi nimeni nu ii dadea asa mare atentie. vorbea doar chesti generale gen: ''trebuie sa fecm asta" si "asta asa''... nu ma mira faptul ca toate suntem asa dezinteresate, dar totusi, trebuia sa-l salvez de la un adevarat dezastru daca tot sunt implicata...
-Da... foarte interesant. Zic eu fara pic de autoritate, dar capatasem atentia fetelor ceea ce era bine. -Vom face asa: mai intai trebuie sa gasim o tema. Aveti ceva in minte fetelor?
LIniste. Ciudat. Nimeni nu zicea nimic.
-Haideti! Daca e asa o sa terminam de organizat balul dupa termenul limita si mai avem doar doua saptamani.
-Pai.. incepuse Cara sa zica ceva... ma gandeam la un bal modern. Ce ziceti?
-Hmmmm... nu-i rau dar exista un dar totusi. Toata lumea la toate evenimentele gen nunta, botez, petreceri etc, aleg acest decor si e un deja-vu prea mare.. e prea comun parca. Nu crezi?
-Da.. corect..
-Hai sa facem un bal rustic! zise Melissa entuziasmata.
-Da! Gata! Asta ramane! Nu mai avem timp sa ne razgadim sau sa schimbam tema plus ca nici nu avem alta idee iar timp avem din ce in ce mai putin. Zise Terrance pe un ton autoritar. Sunteti de acord?
-Da cred ca da... deci ramane stabilit.
-Da, acum hai sa mergem! zise Cara
-CE? nu puteti! Stati! Mai avem ceva de facut!
-Am discutat tot!
-Nu! daca o lasam pe maine, nu mai avem timp. mai sunt doua saptamani, totusi.
-Da corect... imi dadu dreptate Melissa.
-Pai si ce propui?
-Tu, Cara te veo ocupa de invitati. Vezi sa nu uiti sa-i anunti si sa scrii pe invitatii ca au nevoie de o custumatie adecvata si faptul ca nu vor fi castigatori doar regele si regina balului, vor mai exista multe alte premii pe langa, nu stiu inca ce vom alege, dar voi gasi eu ceva. Ok?
-Da super! imi place ideea cu mai multi castigatori. Asa ii motivam un pic iar balul va fi de neuitat. Spuse Melissa fericita, dar habar n-am de ce...
-Iar tu, Melissa, te vei ocupa de muzica. Te-am vazut ieri din intamplare cand treceam pe langa sala de teatru si repetai cu niste copii.. va armonizati perfect iar ei fac tot ce le zici tu in materie de muzica. Asadar sunt sigura ca te vei descurca grozav.
-Pffff... nu, nu cred ca pot... a fost asa ceva de distractie ieri...
-Nu ma faci sa ma razgandesc!
-Bine bine ma ocup de muzica. Dar tu ce vei face? Si Terrance la fel, el ce va face?
-Pai, noi doi ne vom ocupa de decoratiuni. E foarte mult de munca la asta si e nevoie de mai multe persoane.
-Ah.. da chiar.. da sigur, facem amandoi.
SIncer, nici nu ma asteptam la un refuz . Dar daca tot sunt bagata in chestia asta cu balul fara sa vreau, atunci sa-mi iasa si mie ceva, nu? Macar sa profit de un pic de timp de a mai fi cu Terrance, poate poate... cine stie?
-Aoleu.. am uitat. Bufetul...Dupa o pauza de tacere, zic: De acesta ne vom ocpua toti pentru ca sarcinile sa fie egale.
-Corect. Pai parintii mei cunosc o firma care se ocupa de aceste evenimente, doar ca trebuie mai intai sa mergem sa alegem meniul. Nu ma duc singura, zise Cara, deoarece gusturile nu se discuta. Asa ca sa nu va aud ca ma lasati singura, ca riscam sa ramanem fara manacare la bal.
YOU ARE READING
We need each other
RomanceTerrance este capitanul echipei de basket de la liceul Westchester. Un baiat extrem de talentat, cu un viitor asigurat in sport. Dar ce se intampla cand este pus sa aleaga intre pasiunea sa si ceea ce au planificat parintii sai pentru el? Va fi loc...