6.část

568 23 1
                                    

Lia

Keď sa môj otec dozvedel že chodím s chalanom, reagoval pre mňa prekvapivo. S Justinom si podal ruku. Som rada že to berie tak športovo. Kate bola celá bez seba a chalani vypulili oči až im išli z jamiek vypadnúť. Justin a ja sme šialene zaľúbený a nesmierne šťastný. Ideme na spomínanú chatu. Juuuj ako sa teším.

Prechádzala som po chodbe našej školy a s každým sa zdravila. Cestou som stretla Kate ale tá na mňa nemala čas. Aj ona má nejaký nový úlovok. Vyzerá to nádejne.

"Ahoj láska." začula som ten najkrajsí hlas na svete. Hlas ktorý vo mne rozprúdi krv a vytvorí druhu svetovú vojnu v bruchu. Achh ako ja ho milujem.

"Ahoj miláčik." odzdravila som sa a vlepila mu na pery bozk. Jeho dokonalé, sladké pery. Hneď by som ho celého spapala.

V tú istú chvíľu ako som si v hlave povedala poslednú myšlienku, sa Justin zasmiala a pokrútil hlavou. Pozrel sa na mňa so zdvihnutým obočím a mne to prišlo naozaj divne. Žeby vedel na čo myslím? To nie je možné, veď nevie čítať myšlienky.

"Tešíš sa na chatu?" moje rozmýšľanie prerušil Justin.

"Strašne moc." odpovedala som s úsmevom a hodila sa mu okolo krku.

"Som rád, budeme tam len my dvaja. Bude to len o nás."

"Milujem ťa." zapozerala som sa mu do očí.

"Ja teba viac." och takže ty sa chceš hádať hej!

"Ja viac." protestovala som

"Nie ja najviac!" takto sme sa hádali až dokým nezazvonilo na hodinu. Och.....Chémia taká nuda.

Ruka v ruke sme vošli do triedy a sadli si na miesto.

"Vytiahnite si papiere, napíšeme si písomku." s týmito slovami vošla do triedy učiteľka. Pozrela som sa na ňu so strachom v očiach. Vôbec som sa neučila. Och, bože čo budem robiť, ak dostanem zlú známku pokazím si celý priemer.

Učiteľka zadala otázky a nechala nás aby sme sa trápili. Pozrela som sa na Jussa a venovala som mu svoj zúfalý pohľad. Ústami som naznačila "pomoc".

"Slečna Stewartova, otočte sa inač vám zoberiem písomku a budete mať 5."

Otočila som sa a od stresu som hrýzla ceruzku. Dobre sústredím sa. Prvá otázka.

1.Dusíkaté deriváty uhľovodíkov, ich charakteristika.

Čože?! To si zo mňa robia srandu?

Zrazu sa v mojej hlave ozval hlas ktorý rozhodne nepatril mne.

-Napíš tam:  deriváty uhľovodíkov, ktoré majú namiesto atómu H naviazanú na atóm C.

-Čože?!

-Len píš!

-Kto si? Moje svedomie. Ja viem že som sa mala učiť ale...

-Nie som svedomie. Zabudni na toto len napíš čo si počula!

Dopísala som písomku. Stále som sa nevedela spamätať čo sa stalo.

"Lia, si v poriadku?" spýtal sa ma Justin ustarostene.

"Nie, nie som. Nechápem čo?...ako?...toto je.....achh, čo to bolo?"

"Čo bolo čo?"

"Ten hlas? Kto to bol?"

"Aký hlas, láska myslím že blúzniš."

Don't be scaredKde žijí příběhy. Začni objevovat