No takže dnes je krátka ale teraz sú prázdniny takže pridám aj dlhšiu. Venujem ju všetkým pravým belieberom, ktorý tu boli vždy pre Justina. Nezabudnite na Justinove slová: Believe! Dnes som sa rozprávala s jednou babou a začala mi tam hovoriť že Justin má iluminátske tetovania a tak. Kašlem na to. Justin je môj idol a chcela som aj vás povzbudiť aby ste vždy vytrvali v bojoch. Nie len čo sa týkajú JB. Nebojte sa žiť svoje sny. Believe.
Love ya :)
Lia
Rozmýšľala som na tou ponukou a tým čo mi povedal Justin. Veď ak tam s niekym pôjdem a streneme sa na verejnom mieste, nič zlé sa nestane. Viem že ten chlap ma chcel dostať do pasc ale túžim zistiť o čo mu ide. Cítim sa ako detektív oriešok :).
Skontaktovala som sa teda s tým chlapom a dohdli sme sa že sa stretneme zajtra o tretej v kaviarni pri obchoďáku. Pôjdem tam s Kate a Justin sa o tom dozvedieť nemusel. Ja viem, klamať sa nemá ale on je veľmi výbušný človek.
Rozhodla som sa že zistím čo robí môj miláčik.
-Ahoj Justin. vyslovila som po niekoľkých pípnutiach.
-Jééj, ahoj miláčik práve som na teba myslel. Čo robíš?
-Ja snívam.
-O čom snívaš?
-O tebe a o nás.
-Chýbaš mi.
-Aj ty mne Justin. Kedy sa stretneme?
-Hmm...neviem mám toho teraz moc ale pokúsim sa, ok?
-Justin fajn, ale čo to stále robíš?
-Ale to je zložité. Musím končiť. Ľúbim ťa pa.
Zložil. Ani som nestihla dopovedať a už zrušil. Nerozumiem tomu.
Pustila som si hudbu a len tak sa nechala unášať. Vyrušil ma zvuk zvončeka. Bežala som rýchlo otvoriť. Stáli tam Thomas a Jake.
"Ahojte." vyslovila som nadšene.
"Ahoooj Liaaaa!!!" zakričali zborovo. Nechápem týchto dvoch típkov. Len ich vidím a už sa rehocem.
"Čo vy tu?" pýtala som sa popritom čo som ich pozývala dnu.
"Ale, išli sme okolo a tak že sa zastavíme ťa pozrieť." odpovedal Jake.
"Ako žiješ Lia? Dlho si s nami nebola v meste."
"Thomas prosím ťa, ona je zamilovaná a má frajera. My sme sami a preto obťažujeme ostatných." s humorom poznamenal Jake.
"Ho-ho-ho, oprava kamoško. Jediný nezadaný si tu ty." bránil sa Thomas. Ja a Jake sme sa nanho pozreli s otvorenými ústami.
"Thomas, ty máš babu? Kto to je?" spamätala som sa ako prvá. Thomas neodpovedal iba hlavou prikyvoval ako taký panák.
"Bro, to si mi chcel kedy povedať? Aká je...veď vieš?" uškrnul sa Jake. Hodila som po nom podušku. Na znak obrany zdvihol ruky akože sa vzdáva.
"Moju babu nechajme tak ok. Radšej rozprávaj ty Lia, ako sa má ten tvoj frajer?"
"Ach..no..ja.." zasekávala som sa. Chalani sa začali smiať a ja som sa tvárila urazene.
"Hmmm..takže super. Ja len že-" nestihol dopovedať lebo mu zazvonil mobil. Pri mene sa usmial ako slniečko a mne bolo jasné kto volá. Jake na tom bol rovnako.
Thomas odišiel do kuchyne a my sme zadržovali smiech.
"Vieš Lia, naozaj nám chýbaš. Čo tak si večer dať sraz v nejakom klube?"
"Niekedy nabudúce, musím sa učiť. Zajtra píšeme testy a nerada by som si zhoršila priemer."
"Fajn, ale tento víkend ideš s nami či sa ti to páči alebo nie."
"Dobre." usmiali sme sa.
Thomas prišiel a volal Jakea že už idú. Rozlúčili sme sa a zavrela som dvere.
Ľahla som si na postel v mojej izbe. Zrazu ma pohltila únava a zaspala som.
Ďakujem za votes a komenty, ste úžasní. I LOVE YOU!!!!! :DDDD