Užite si to! + pesnička https://www.youtube.com/watch?v=azdesKO7r4Q
Love ya :)
Lia
"Už si môžem dať tú šatku dole?" spýtala som sa Justina s nádejou v hlase. Už pól hodinu idem so zaviazanými očami. Verím Justinovy ale nemám rada keď neviem kde idem. Vždy mi povie: zaboč tam alebo pozor diera, môj zlatúšik.
Začula som slabý melodický smiech. Justin sa mi znovu hrabal v hlave.
"Neboj zlatko, už len chvíľku." odpovedal mi na moju myšlienku. Viedol m za pás, párkrát sa mi priohvoril, dal mi pusu, hladkal ma.
"Justin, ty si tajnostkár. Kde ma to vedieš?" zasmiala som sa. Pocítila som ako zastal. Pustil ma. Rukami som mávala okolo seba, či ho náhodou nezachytím. Ruky mi však chytili tie jeho a priložili na jeho hruď. Cítila som tlkot jeho srdca.
Jemne ma pobozkal na môj nos a potom na pery. Chvíľu ich tam nechal a potom sa odtiahol.
"Miláčik, ešte vydrž." prikývla som. Znova ma chytil a pokračovali sme.
Zrazu zastal a odviazal mi štaku z očí. Uvidela so luxusnú. Bola nádherná ani malá ani veľká. Ruku som si zakryla a potichu zhíkla. Začala som sa usmievať.
"Tak čo, páči sa ti?" pošepkal mi Justin do ucha. Otočila som sa k nemu a skočila mu do náručia.
"Páči? Je nádherná, al-ale prečo?....a-ako?...nechápem?" koktala som z úžasu.
"Bol som stále preč a nevenoval sa ti, pretože som hľadal rôzne chaty. Toto bude tvoje útočisko. Keď sa budeš cítiť sama príď sem, ak sa budeš cítiť úplne stratená príď sem, ak sa budeš báť príď sem, ak ti budem chýbať príď sem ja tu budem pre teba. Navždy." už som t nevydržala a pobozkala ho. Boz kávali sme sa dravo, plní vášne. Tlačila som si ho k sebe pretože som chcela aby bol som až do smrti.
"Ideme sa pozrieť dnu?" odlepil sa odo mňa a s úmevom sa spýtal.
"Áno, áno, áno." kričala som a rozbehla sa dnu. Bolo otvorené takže som vošla dovnútra. V kuchyny bol prestretý stôl s večerou a sviečkami. Vôňa bola v celom dome rozliatá. Obývačka bola moderne zariadená, veľký gauč, plazma.
Rozbehla som sa a skočila na gauč. Bolo to úžasné až som tom nemohla veriť. Justin bol opretý o zárubňu a smial sa na mne. Rozbehla som sa k nemu a zvalila sa naňho. On to však neustál a spadli sm na zem. Ležala som mu na hrudi a usmievala sa naňho.
"Bože Justin, to je to najkrajšie čo kedy pre mňa kto urobil. Milujem ťa."
"Pre teba všetko. Donesiem ti aj posledné. Milujem ťa." dala som mu bozk, ktorý pre mňa znamenal viec než slová.
"Ešte si nevidela horné posch..." nestihol dopovedať lebo som sa rozbehla po schodoch rovno do spálne. Izba mala jemný fialový nádych. Veľká manželská posteľ.
Na hornom poschodí bola tiež kúpelňa a ešte jedna izba.
Justin prišiel ku mne chytil ma za ruku, nahol sa ku mne a zašepkal: "V spálni máš nachystané veci, priprav sa a príď dole. Budem ťa čakať."
Potom odišiel. Spamätávala som sa. Pokrútila som hlavu a vybrala sa do spálne. Boli tam kremové šaty a k nim krásne krajkované balerínky . Vedľa bolo ešte spodné prádlo.
Vošla som do kúpelne. Prezliekla som sa. Vlasy som si učesala a spravila jemné vlnky. Našla som aj prostriedky na maľovanie. Zaujímalo by ma ako to Justin všetko zohnal.
Posledný krát som sa na seba pozrela v zrkadle a vyšla som z izby. Po ceste za Justinom som si všimla že už sa začína stmievať.
Justin mi sedel chrbtom na gauči a pozeral sa do rozpáleného ohňa. Slabo som si odkašlala aby zaregistoval moju prítomnosť. Hneď sa otočil a zasekol sa. Obzrel si ma od hlavy až po päty minimálne päť krát. Po čase som sa začala červenať.
Justin sa postavil z gauča a vykročil ku mne. Stále nič nehovoril. Chytil ma za pravú ruku a otočil ma okolo svojej osi. Potom mi znovu pozrel do oči a zašepkal: "Si nádherná." pobozkal ma na chrbát ruky a ako pravý gentleman ma doprovodil ku stolu.
Sadol si oproti mne a ukázal mi aby som začala jesť. Vyzeralo to naozaj skvostne. Pustila som sa teda do toho.
Prvá chuť ma naozaj omámila. Chutilo to vynikajúco.
"Je to super." adresovala som pochvalu Justinovy.
"Som rád že ti chutí." usmial sa na mňa. Ešteže som sedela.
"To si varil ty?" prykívol na znak súhlasu. "Kde si sa naučil variť?"
"Keď som bol sám, musel som sa naučiť o seba postarať." chcela som počuť viac o jeho minulosi.
"Ako si žil?" nedalo mi to a spýtala som sa.
"Môj život je nadlho. Raz ti to určite poviem ale dnes nie. Nekazme si chvíľu minulosťou."
Keď sme dojedli, Justin vložil špinavý riad do umývačky. Wow, tento dom má aj umývačku...
Neskôr Justin podišiel ku CD prehrávaču a pustil nejakú pomalú pesničku.
Pesničku!!! :)
Chytil ma za boky a začal sa hýbať do rytmu hudby. Položila som si hlavu na jeho plece a zatvorila som oči. Cítila som sa príjemne aa bezpečne. Pamätám si keď prišiel prvý krát do triedy.
"Ách, pán Bieber už som myslel že ste zablúdil." ozval sa ako prvý učiteľ.Hmm....takže Bieber hej.
"Prepáčte, nemohol som nájsť triedu." jeho hlas mi znel v ušiach ako úspávanka na dobrú noc.
"To je vporiadku, posadte sa tam, vedľa slečny Stewart."
Na náš prvý rozhovor.
"O čo ti ide? Nemáš sa načo pozerať? Daj mi pokoj!"
P-prepáč...len som sa zamyslela."
Na to aký je starostlivý.
"Ty si sa zláznila Lia?! Neznámy ti ponúkne niečo takéto a ty mu samozrejme na to skočíš.Si totálne nezodpovedná." začal kričať.
"Justin upokoj sa! Nič sa nestane. Konečne si splním svoj sen a ty reaguješ ako idiot." začala som kričať aj ja. Dobre musím uznať má pravdu. Niekto vám ponúkne vec tohoto typu a pritom mu ide úplne o niečo iné ale nemusel hneď tak kričať.
"Dobre, prepáč ja len...len sa o teba bojím."
Na každé "milujem ťa".
Milujem ťa, Milujem ťa.
"Milujem ťa." zašepkala som tak aby to počul.
"Aj ja ťa milujem." pozrela som mu do oči a potom na pery. Spojila som ich v jedny. Avšak bozkávali sme sa inak. Vedela som že som pripravená.
Jeho ruky blúdili po mojom tele a tým mi jemne odhaľoval časti tela, ktoré boli pod šatami. Svoje prsty som mu zaborila do jeo vlasov. Škrabkala som ho na krku. Jeho ruky spadli na môj zadok a jemne ho stlačil za čo si zaslúžil môj povzdych. Obmotala som si nohy okolo neho a bez toho aby sme prerušili náš bozk ma odniesol do spálne. Položil ma na posteľ a odlepil sa od mojich pier. Pozrel sa na mňa a pohladil ma po vlasoch.
"Si tak nádherná."