9.čásť

469 20 1
                                    

Túto časť chcem venovať: PakaBunkov. Ďakujem ti za prvý koment, si užasná.

Konečne nová časť. Sorry ale naozaj sa mi nedalo skôr, mne osobne sa tato story zda strasna takze rozmyslam ze ju odstranim. Dakujem za votes aj za komenty. Ste super.

Love ya <3

Lia

Zobudila som sa na studenej dlážke. Do členku mi bila ostrá bolesť rovnako aj do ruky. Nemohla som s ňou pohnúť. Poobzerala som sa okolo seba. Nikdy som tu nebola. Kamené steny. Zvláštne stĺpy, veľká chodba. Akoby som bola na nejakom hrade v 17. storočí.

Počula som silné kroky. Približovali sa ku mne. Zľakla som sa a utiahla sa do najbližšieho kúta. Bola som sama. Ani Justin tu nebol. Hlasy som počula už dosť jasne. Zrazu sa ovorili dvere a v nich stál muž s dlhými, čiernymy vlasmi. Jeho oči boli tmavé a strašidelné. Za ním boli ešte dvaja chlapi s rovnakými očami. Jedneho z nich som poznala. Bol to ten z chaty. Vtedy keď som bola ešte s  Justinom.

"Šípová ruženka sa nám zobudila." povedal ten s dlhými vlasmi. Prišiel ku mne. Dotkol sa mojej ruky, cukla som sa. Bála som sa.

"Ale čo....princezná sa bojí." otočil sa mi chrbtom a prehovoril na ostatných v miestonsti. "Počkáme kým príde, dajte mu vedieť aby vedel kde jeho láska je." uškrnol sa slizkým úsmevom. Všetci prikívli a odišli. Zostal tu len ten, ktorého som videla v chate.

Vytiahol mobil a niečo doň ťukal. Priložil si ho k uchu a usmieval sa.

-Ahoj kamarát, ako sa máš?

Justin

Hľadal som ju všade. Bol som zúfalý. Kde môže byť. Zrazu mi zazvonil mobil. Neznáme. Zdvihol som a mobil priložil k uchu.

-Ahoj kamarát, ako sa máš? začul som hlas ktorý som tak nenávidel.

-Niesom tvoj kamarát!

-Moc by som nevyskakoval, mám totiž niečo čo už asi dlho hľladáš.

V tele som pocítil milión voltov. Krv mi prúdila až som to cíttil a vo mne sa prebúdzalo zviera. Oni majú moju lásku. Moju Liu.

-Čo chceš od Lii? Ideš po mne, ju do toho neťahaj. Okamžite ju pusti!

-Justin, Justin myslím si že niesi v pozícií aby si mohol dávať podmienky. Od toho som tu ja. Tvoje dievča čaká len na teba a my tiež. Vieš kde sme.

Zložil. Hlavu som si položil do dlaní a potiahol sa za vlasy. Sľúbil som jej že ju ochránim. Nedodržal som to.

Musím ju dostať do bezpečia. Postavil som sa a rozbehol na miesto o ktorom som si myslel že už ho neuvidím. Moje schopnosti mi umožnili dostať sa tam rýchlo. Stál som pred bránou a zhlboka sa nadýchol. Otvoril som ju a vošiel dovnrútra.

Lia

Počula som rozhovor s Justinom. Nechápem ničomu. Nechápem čo sa tu deje. Čo od Justina chcú.

"Čo chcete od Justina?" spýtala som sa tvdo toho chlapa.

"Chceme od neho niečo čo nám mal dať už dávno."

"O čo tu ide?" bola som zmätená.

"Justin sa pri premene na vlka stihol zachrániť pred uplného premenenia. Je polovičný vlk. To naše pravdilá nepovolujú. Ty si tu ako presvedčovací prostriedok. Sme blízko cieľa. Vieme že pre svoje dievča by urobil všetko."  nechutne na mňa žmurkol.

Don't be scaredKde žijí příběhy. Začni objevovat