21. čásť

279 19 1
                                    

Lia

Stála som pred zrkadlom a doladzovala posledné detaily. Vyšla som z izby a vydala sa za vôňou, ktorá zahalila celý dom. Vošla som do kuchayne a naskytol sa mi pohľad na Justina ako pripravuje raňajky. Aj ráno vyzerá neodolatelne.

Hneď ako zaregistroval moju prítomnosť, doširoka sa usmial.

"Poď si dať tie najlepšie raňajky aké si kedy mala." prehovoril, čím chcel pozdvihnúť jeho dielo.

Odsunul mi stoličku a usadil ma. Pred nos som dostala tanier na ktorom bola omeleta. S kečupu Justin vytvoril srdce na celý tanier. Vyzeralo to  pekne.

Poďakovala som sa mu a pustila sa do toho. Justin si sadol oproti mne a tiež začal jesť.

Keď sme dojedli, riad sme uložili do umývačky a sadli si na gauč v obývačke. Pritúlila som sa k Justinovy a vdychovala jeho vôňu.

"Ďakujem ti, za najlepšie raňajky aké som kedy jedla." uškrnula som sa naňho. Jeho hruď sa nadvihla od smiechu.

"Nemáš zač, láska." prevalil nás tak aby on ležal na gauči  a ja na ňom. Navzájom sme si pozerali do oči a usmievali sa na seba. Začali sme sa k sebe približovať. Na moje neštastie, začal mi zvoniť mobil. Justin zavrčal tak hlasno, že to museli počuť aj na Aliaške.

Pozrela som naňho so súcitom a zdvihla hovor.

-Prosím?

-Ahoj Lia, kde si?

-Ahoj oci, som s Justinom. Prečo?

-Potrebujem ťa hneď doma.

-Čo sa deje oci?

-Proste príď!

Zložil. Čo sa mohlo stať.

Justin sa tváril sklamane. Počul celý rozhovor. Niekedy zabúdam že nie je celkom normálny.

"Musím ísť." pohladila som ho po tvári. Prikývol a pomaly vstal.

.......................................................................................................

Lásky, POZASTAVUJEM STORY. Mrzí ma to naozaj ale viete škola, výlety a tak. Cez prázdniny určite znova začnem písať ale tento mesiac budem stále busy. Prosím neodchádzajte!!!!!!!

Love ya :)

 

 

 

Don't be scaredKde žijí příběhy. Začni objevovat