NONAME 9

1.4K 84 1
                                    


Semua urusan isi borang,daftar hostel sendiri ja urus semua.Msti mw indepedent la suda.Umur pun 16 taun sda..bole suda handle sendiri..

Result PMR?hehe..buli la juga..yg penting lulus.Nda juga cemerlang la..ada juga sangkut 4 A dan B,C..bolehla..bikin kasi senang hati org tua kan..

Form 4..sy dapat masuk kelas sains kmputer..sbb sy sgt2 minat IT.D hostel pula..sy dpat dorm aras 2.Tp nda pala,yg penting dpt tnggal hostel kalau sy..sy,Tita dan Will belain kelas suda kami,.Tp yg sy tau,Tita dan Will mc kaple.Sy single mingle.Apa yg jd taun lepas sy kasi lupa suda..new year,new azam kunun..ne taun rasa mcm fresh betul diri sy..kurang suda tu rendah diri..pandai suda sy pkai fair & lovely haha..pamos bei tu fair & lovely dulu2..berkesan lg tu.Muka gelap jd cerah!chewah...

Tp kan..still..selalu sy mimpi tu lelaki dlm tu mimpi sy.Makin lama,makin jelas rupa tu lelaki..msti dia bawa sy pg tmpat perkampungan dia..mula2 sy susah mw bcakap dlm mimpi..tp mkin slalu mimpi dia..akhrnya 1 mlm tu sy dpat ckap sama dia.Sy tnya knapa sy slalu kena bawa d perkmpungan dia.Dia senyum ja dlm mimpi sy.
Bila dia selalu muncul dlm mimpi,sy mcm terbiasa suda..kdg2 bla mw tdur.,sy slalu harap dia muncul dlm mimpi.....pendek kata sy pndai rindu dia....

Satu mlam,mcm biasa sblum tdur..sy berharap btl dia muncul dlm mimpi sy ni..dan dia memang mncul dlm mimpi sy..dia belari dtg dkat sy,sy tgok tmpat tu tmpat yg sama.Sampai ja dia,trus dia peluk sy.Sy rasa mcm smething wrong bila dia peluk sy..tp dlm masa yg sama sy suka.....sy biar ja dia peluk sy.Lepastu dia pandang sy smbil senyum.Ne lelaki kan memang handsome..nda sy dpt nafikan..lepas sy nampk muka dia dgn jelas..tinggi,putih,rambut dia messy skit,dia selalu pakai sigar..

"Ellisabeth...kau milik sy kan?"dia bilang.Lepastu dia peluk lg sy kuat2.
"Sapa bha nama kau ne..mcmana kau tau nama sy..knapa kau buat sy bgne...sy nda knal kau pun..."
"Sy tiada nama..kasi nama la sy.."dia bilang.Tiada nama?Mcm somethng wrong suda sy rasa..
"Nda penting tu,sy knal ko atau ko ndak knal sy,sbb sy lama suda suka kau..lama suda syg kau dr dulu lg....."sayup2 ja sy dgar suara dia.Padahal dia dkat ja dgn sy.
"Ellisabeth...kau saya punya..,"dia bilang lg.Sy diam ja.Makin kuat dia peluk..lepastu dia ulang2 ckap dia tu.

"Kring!!"bunyi jam alaram sy.Sy pkai jam kcik tu untk alarm.Suda form 4,wktu skolah pagi..kalau dulu form 1-3 wktu skolah ptang.Tgok jam suda jam 5.Hmm..sy tgok sbilik dorm sy yg lain ada sudah yg trjaga,dgar bnyi alarm jam sy.Mcm biasalah rutin pelajar kan,mandi,bersiap lepas tu pg sarapan,terus pg skolah..

Brapa lama lepastu..mcm tiada suda sy temimpi dia ne.Biarpun sblum tdur kan sy ada niat mw jumpa dia dlm mimpi..tp nda suda dia muncul.Tp sy selalu mimpi ular besar htam ne,lilit bdan sy..
Apa yg sy mimpi..nda pnah sy crita sma sapa2.Mama sy pun nda sbb sy pun nda tau knapa sy nda mw crita..

Hr2 brlalu mcm biasa,sdar nda sdar masa brlalu bgtu cepat.Maw dkat hujung tahun persekolahan suda..tp sini yg sy mw crita pasal Gunz,senior yg pnah mw bawa sw join cntest taun lalu tp sy reject,sy join c July..seumur dorang tu..

Satu hr tu,hbis suda msa sekolah..sy singgah d kantin mw lunch.Sekali skala mw lunch d kantin skolah..bosan sy tu menu d dwan makan kdg2.Beli soto rm 1 pun kenyang suda..byak lg tu..

Solo2 la sy dudk d meja makan..tp biasa suda kan solo2 dr dulu.Tiba2 c Gunz dudk d meja yg sama,dgn muka yg serius ne.

"Err..knapa tu bro..."sy tnya dia.Tiba2 ni urg oo.Apa la masalah dia tu.
"Ell..nant hr sbtu..kta jumpa sana pekan?"Dush!Merah trus muka sy.Malu ba tb2 kna tnya bgtu dpan pelajar lain.C Gunz ne kira ada muka juga.Tp sy nda rasa tetarik sma dia sikit pun..lg kan..sy pndai rasa takut sma dia ne..mcm ada somethng bad dlm diri dia..
"Ai,sy ckap sama pokok ka ne?"
"Uina..napa ko mw jmpa sy tb2 ne?Cuba ko ckap kunun.."
"Adala tu,nant sy kasitau juga"dia bilang.Stres terus sy rasa o.Sakit hati sy dgan nada dia yg keras tu.Haishh..
"Om..ba tingula.."
"Sana astaka pekan ***,sy tnggu sana"hbis ja ckap trus dia jalan nda lg tgok2 blakang.Bikin panas bkin takut o tu urang.Nda da suda slera sy mw kasi hbis tu soto.Huhuhu..trus blik hostel sbb nant jam 2 ptg waktu prep suda.

Tepikir2 sy..apala c Gunz mw kasitau tu smpai muka pun nda boleh lukis suda.Ckap pun mcm mw marah2 keras2 suara...ndak pnah berbual bercerita,ndak pnah bkawan pun tiba2 ja bgtu..ada sy buat slah ka sma dia?...ndak hbis sy pkir o..,,

NONAME (COMPLETED)Where stories live. Discover now