NONAME 23 Final

2.3K 211 34
                                    

#NONAME 23 FINAL

Lepas dpt sijil,sy dpat tawaran kerja d pekan daerah asal sbgai juruteknik komp.Jd sy tinggal menyewa perumahan dkat2 dgan kawasan pekan.C Gunz masih stay d k.k.Jd pengajar sana masih.Tp kalau hujung2 mggu kami spend time sama2..kdg2 kami blik kg sama2.Orangtua sy pun ok sama c Gunz..tp sy tfikir juga..mcmana la kalau 1 saat nant kan..dorang tau pasal c Gunz..tipula kalau sy nda tkenang apa yg c Gunz buat sama sy dulu2.

Kdang2 pndai juga sy sakit hati teringat..tp kan..ada sbb bha c Gunz jd bgtu juga..dia tiada siapa2 lg..susah mau explain..kalau kamu yg d tempat sy..maybe kamu susah maafkan..berat bha apa dia buat tu semua trhadap sy..infact..mau ckap maafkan tu belum..sy cuma bg dia peluang..dan dia btul2 tunaikan janji dia..effort dia btul2 sy nampak...

1 hari tu masa keja,c Mr Kent tiba2 kontek sy stelah sekian lama dia tiada kol dan sms.Dia bilang dia busy,dia buka kdai dia sendiri d k.k..dia minta maaf juga sb menghlang bgtu ja.Dia tanya2 kabar sy.Dia tnya juga dgar2 kakak sy ckap sy ada bf suda..siapa?sy ckap ya ada suda.Nda sy kasitau org tu c Gunz.C Mr Kent bilang dia mau tunang mggu dpan,dia jemput sy dan bf dtang.Sempat lg dia menyeluru,dia ckap sapa suru sy buat derk ja sama dia dulu.Sy kasi hahaha saja.

Masa tunang Mr Kent,sy,c kakak laki bini dan c Gunz pigi sama2 naik 1 keta ja.Smpai ja majlis pertunangan,c Mr Kent nampak c Gunz,dia ckap sama sy terus bukan c Gunz ka lelaki yg tmbuk perut sy dulu2 tu?.Tediam bha sy.C kakak sama Edward trus tingu c Gunz.Pucat muka c Gunz trus.Sy ckap sama Mr Kent,nant sy cerita..tp tiba2 c Mr Kent pigi tmbuk c Gunz brabis.Saya pigi tolong c Gunz,tp c Gunz bilang biarlah...dia memang salah.Kecoh trus majlis pertunangan Mr Kent.Fiance dia pun teriak2 suru berenti.Ramai suda orang meningu..

C Mr Kent teriak marah memaki2 sambil tumbuk tendang c Gunz,c Edward sama berapa orang lelaki sana pun cuba tarik c Mr Kent.Sy terus tlong c Gunz..habis bha badan c Gunz c Mr Kent tendang la tmbuk la.Menangs bha sy tu masa..c kakak tarik sy jauh dr c Gunz,lepastu sambung marah c Gunz sb Mr Kent pun mash marah2.Tiba2 fiancee Mr Kent dtg tmpat sy trus dia tampar sy.Dia ckap bgus kamu berambus!Dtg sini buat kacau ja!Salah sangka lg tnang c Mr Kent!

Kakak sama c Edward bawa sy balik,tp sy nda mau kasi tinggal c Gunz yg truk kena belasah telimpang2 suda sana..c kakak ckap mau telipun polis.Marah btul c kakak,brabis dia ckap sy buduh mau lelaki mcm tu jd bf sy.Brabis sy pujuk kakak..menangis2 lg.Kesian btul bha c Gunz sy tgok tu masa..Langsung dia tiada balas bha tmbukan c Kenichi.

Last2 c kakak mengalah juga walaupun masih marah.Cepat2 sy tlong c Gunz papah masuk dlam keta,bawa pg hospital...sepanjang perjalanan tu sy menangis ja..sb sy hati trsentuh btul..c Gunz ckap..dia memang slah,memang patut kna pukul belasah mcmana pun..dia minta maaf lg sama kakak sama c Edward..apa2 yg dorang c kakak sama c Edward mau buat sama dia..dia terima ja..

Smpai d hospital,c Gunz kena cek..nsib tiada juga injury d dalam.Luka dan lebam2 saja..lega sikit hati sy.C Edward hantar kami blik dulu,bru dia hantar c Gunz.Smpai ja d rumah kena tampar sy oleh kakak..

Sy menangis ja..c kakak ckap knapa buduh btul mau trima lelaki mcm c Gunz?yg pnah pukul sy buat sy trlantar d hospital?C kakak nda tau lg yg c Gunz penah buat yg lain2 lg sb sy nda mau kasitau..sy mula syang c Gunz yg suda berubah btul2😢..Sy kasitau kakak yg c Gunz berubah suda tp kakak nda pcaya.Dia nda mau sy ada hubungan dgan c Gunz lg.Mash byak lg yang bgus2.Tp kakak nda fham bha..c Gunz yg 1st sntuh diri ne wlaupun tnpa rela..

Dan masa ne baru sy sdar..yg sy btul2 syg c Gunz suda walaupun dia pnah buat salah sama sy..nampk btul bha perubhan dia..lagikan..wlaupun dia suda ambi crown sy,tp dia nda kasi tinggal sy trus bha mcm laki2 lain..dpt apa rasa apa yg dorang mau dr tu pmpuan,trus kasi tinggal bgtu saja..😢mesti kamu pun fikir sy bodoh kan...tp..kamu nda nampak mcmana c Gunz berubah bha...😢

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NONAME (COMPLETED)Where stories live. Discover now