Sabtu tu,ya..sy pigi pkan sendiri ja tapi naik keta sewa ramai2 la dgan stdent hostel yg lain.Sempat lg ada sorang stdent lelaki ne tegur sy."Ellisabeth bha kan kau?"sy angguk ja kepala.Lepas tu,dia kasi masuk tgn dia dlam poket.
"Nah..jgn tnya siapa bg.."sy ambil tu smpul surat.Ada nama Gunz sana.
"Sy Hairi.."
"Owh..ermm tq"pendek ja sy jwb.C Hairi senyum ja.Sy ambil earphne sumbat d tlinga..dgar radio ja pakai walkman.Dulu2 mana ada smartphne,kalau ada hp pun nda bole bawa..kalau checking kedapatan,menangs air mata darah la kau.Tu warden hostel garang gila.Hujung tahun blik kg cuti panjang skolah baru ko dpt hp ko blik.Sampai ja d pkan,direct sy pg tmpat yg c Gunz ckap tu.Dub dab dub dab hati sy..smpai sana,tiada pula dia.Huh!kena main2 ja bha kali sy ne.Mcm rasa buduh pun ada.Aishhh!!Teringat pula tu surat.Sy dudk d astaka tu d atas2 ckit,sb y dbwah2 mcm kotor pula dgn tu sampah behambur sna.
'Saya suka kau..'punya basar tu tulisan merah d tgah2 kertas.Lepas tu mcm ada tompok2 wrna merah,mcm dia calit pkai jari ja tulis.Tambah dub dab hati sy.Mcm darah..sy sumarat bha..pandai rasa mcm takut ne sma Gunz.Tiadala tu perasaan excited bha dlm diri sy..semua pun penuh rasa risau..takut...huhuhuhu
"Hai.....sampai suda ko.."Dub!C Gunz kaitu?sy pusing,dia pun bru sampai.Panas terus muka sy rasa.Angguk kepala ja sy.Tanpa buang masa,dia duduk sblah sy.Rapat lg tu.Saya yg rasa sumbang..sy mengesot jauh sikit kasi jarak.
"Erm..ada ko dpt.,surat?"
"ada..."
"Sory..hr tu..kasar sy bckap.."Tiba2 lembut pula suara dia.Huhu..sy tgok tmpat lain..btl2 unexplain pa yg saya rasa msa tu..
"Ell..sy suka ko..dr taun lalu lg..sy tgok ko dr jauh ja slalu..sy.."
"Sory ah..sy teda feeling sama kau.."Blum hbis dia ckap,suda sy putung.Bgus sy jujur,sy nda mw kesian2 org lg,nant jd mcm c Will.Sy nda mw kna tipu lg.Terus sy bdiri,c Gunz tangkap tangan sy.Tiba2 dia pg singud cium2 tgan sy.Yaiiii!Bediri sgala bulu roma sy sumarat.Mcm org mental bha gaya dia kalau kamu nampk.Sy yg menaip ne,ingat blik pun sy rasa geli!
Sy tarik tgn sy,lepas tu sy jalan kasi tinggal dia d sana..betul2 la tu orang o!Mcm gila mcm mental pun ada.1st bha tgan sy skin touch sma lelaki msa tu.Jd begegar bha bdan sy,,tp sy ingat sy safe suda masa tu..
Sekali sy pusing belakang,c Gunz kejar sy pula!Automatik kaki sy kasi besar langkah bejalan.
"Ell!!tunggu!!" Nda suda sy peduli.Cepat2 sy pg sisip msuk pgar tamu.Trus sy msuk tandas awam.Gila!mcm kena kejar pembunuh bha sy rasa masa tu.Laju ja jantung sy kabak2..Hbislah..mcmana la ne nant.Tkut btl sy sma c Gunz suda.Kalau kamu nampk ekspresi muka dia msa dia singud2 cium2 tngan sy kamu pun tkut kali.Bukan mw trip holy ni,tp btl2 sy nda pnah skin to skin bha sma bdak lelaki.Mcm di mana2 ja sy pg,mcm ada ja yg memerhati gerak geri sy.Lagi2 mama sy ne mcm sy crita..sy tkut mama sy dtg hostel mengamuk2 mcm yg pnah jd mcm kakak sy dulu..gara2 mulut org.
Mcm mw dkat sejam juga sy dlm tndas awam tu smpai tu anti jaga tandas tgok sy blik2.Masa sy pg byar sma tu anti,tu anti ckap..adui mandak..ada sy nampk somethng ikut2 sma kau ne,tp nda jahat la dia bilang.Tp sy nda fham pa anti tu ckap msa tu sbb sy sbuk tgok kalau2 c Gunz tiada sana.Sy kasi eya2 ja.
Sjak dr hr tu,sy mengelak sma c Gunz d sekolah.Kdg2 time rehat kan dia pndai dtg pg kelas..cr saya..mw2 nda ja keluar air mata sy..betapuk la tu sy d bawah meja guru..huhu
Sy maw betul luah semua pa yg sy rasa.Sy takut bha..huhu...Bukan sy tiada kawan,ada.Tp biasa2 ja semua,.balik lg tu rasa rendah diri sy ne.
Satu hari tu,nda tau mcmana sy bole terserempak dgn c Gunz masa mw pg toilet.Tandas perempuan ne bersebelahan ja bha.Jarak dlm 5 langkah begitu..ada pagar la juga.D tandas sekolah tu masa blum ada lg yg jaga bha,sbb nampk juga kan dr area kantin..kalau yg masa adk sy suda yg skolah sna,,ada suda anti2 yg jaga.
Baru sy mw kuar dr tandas..tenampak c Gunz nda jauh d dpan sy.."Ell!"terstuck bha kaki sy mcm nampk hantu ja.Dia belari pg tmpat sy,dia tarik sy pg sana belakang tandas lelaki.Sy bukan nda melawan bha,tp tu masa kan..mcm lemah btl sy rasa o..
"Gunz.,sory baa..kasi lepas dulu tgn sy"Menangs suda sy.Betul2 mcm ada smethng dark bha c Gunz ne.Mcm nda normal pun ada suda sy nampk dia.Tp kalau dpan org lain,mcm ok ja dia.Tp kalau sy,mcm urg gila ada mental sy tgok.
"Ko jgn ingat,ko boleh reject sy bgitu ja!Sy bole buat ko tergila2 sama sy o!Sy bole buat ko nda sdar pa yg sy maw buat sma ko!"Dia bisik d telinga sy.Tambah sy menangs.Sy mw triak,tp mcm lemas btl sy rasa bdan sy bila c Gunz himpit bdan sy d dinding.
"Gunz...tlg bha...jgn buat bgne...sory......."menangs2 suda sy.Skali c Gunz tekup mulut sy dgn tangan dia.Dia kasi himpit lg bdan sy sama bdan dia.
"Sy nda kasi lepas ko mcmana pun!"Debilang lepastu dia bisik2 somethng d telinga sy tp nda jelas..dia kasi lepas sy.Mcm mw ptus suda nyawa sy rasa..trus sy teduduk bha.Sy ingat sy mw kna rogol suda,mcm gelap suda sy rasa hdup sy,.trus dia kasi tinggal sy d blakang tandas begitu ja....syukur juga dlm hti sy,c Gunz nda rogol sy..,,tp sy ingat habis d sana ja ......rupanya....ada lg yg teruk lepas tu....😢
YOU ARE READING
NONAME (COMPLETED)
Mystery / ThrillerEllisabeth dibesarkan oleh orang tuanya dengan paganism(tidak ada memeluk atau mempercayai mana-mana agama).Dia pernah dibuli dan sering mengalami kejadian seram dan paranormal dari kecil sehingga remaja.Ada SESUATU yg datang tanpa diundang dalam hi...