NONAME 3

1.9K 95 2
                                    


Sudala tu tndas dkat hutan,(belakang tandas).Baru lampu pun rosak,punya galap.Paip pun xda tu sna trpaksa tadah air d baldi bwa msuk.Nsib ja d bwah tangga tu ada lampu.

Slesai urusan rasmi,lega suda perut.Skali nampk mcm ada plajar d tangki.Mcm dia cuci2 tu muka dia.Happy la skit ne knun.Ada juga kawan dlm hati sy.Brani juga dia sndiri2 ne cuci muka d tangki.Ngam2 mw limpas dia suda,sy tgur juga bha kan.Satu urang ja ko? sy bilang.

"Hmmmm~"dia blang,skali dia paling muka pandang sy,.Teda muka!!mata hdung mulut xda!!!Tu baldi org yg sy pinjaw teda suda sy ingat mw kasi balik.Mcm ringan suda kaki sy belari masuk dorm.

Dorm sy aras 1 bha tu ,tp tu tangga ndak suda sy rasa o.Sampai blik trus sy mingkuluput.Ndak lama tetidur juga sy..Sandi.Sy sy kejeraan suda pg tandas sendiri tgah mlm.Jd sbelum tidur lepas tu, wjib pegi tandas.Ndak maw kencing berak paksa kencing berak.Jera bha.

Cerita sma kawan,sy mana ada kawan lg msa tu.Namun begitu,aiseh haha.Satu mlm tu,biasa lepas prep pelajar byk pg tndas bha trmasuk sy.Time tu betul2 rasa mw terkencing suda,berlari la ne mw pg tandas.Tandas byk bha,ada 8 ka 10 berderet sambung.Nampk rmai suda yg menunggu2 giliran d luar.Nga sy tgok tandas paaaaling hujung tu mcm xda org mw masuk.Sy aim tu tndas la,cepat2 suda ne lari tkut ndak sempat.

Skali sy nampk ada stu dent ne,tp dia dr arah kawasan sidai kain.Bukan dr blik prep.Baju putih,sluar track puth,muka ndak sy nampk sb gelap bha area sna.Laju2 sy berlari,dia lg laju.Ngam2 sy d dpan pintu tandas,dia suda duluan masuk.

Adui..cepatlah dlm hati sy bilang.Bekapit suda kaki sy.Mw 3 minit suda menunggu.Sunyi ja d dlm tndas tu mcm xda org,tp pintu betutup.Makin lama makin skit suda pelajar d area tandas sma tangki.

Ai,lama juga ne org kencng ka berak ne sy bilang.Sbenarnya time tu byk suda tandas ksong bha,tp ndak taula knapa sy tnggu juga tu org keluar.Mcm lain suda hti sy,skali sy pg tolak tu pintu tandas,mana ada org!kosong!

Adui buduh kuang asam sgala.Sapa la yg td berebut tndas dgan sy tu??Naik sgala bulu roma o.Last2 sy msuk tandas lain.Smpai d blik dorm pun mc lg sy bepikir,siapa la yg sy nampk tu td berebut tndas dgn sy??

Sy skip la yg lain ah,sb ada yg sy x boleh lupa,masa ne sy form 3.Siang juga2 bei ni.Masa ne waktu mkn tgah hr d asrama.Mcm biasa sy ne satu urg ja pg mkn,xda kwan.Masa lalu d blik prep,ada satu pelajar yg sy knal ne ajak sy mkn sma2.

Jd ok ja la,boring juga sy sndiri ja slalu.Jd sepanjang masa mkan tu kan,kami bcerita ketawa.Mcm biasalah kan.Jd sudah siap mkan tu,ne pelajar sy ndak perasan xda suda dia sama sy.

Keluar dr dewan mkan kan,sy terjumpa la dia,tp dia sma kawan2 yg lain.

"Eh,Imah..ko pg mana?"pelik bha sy rasa,sy nampk lg mcm dia bru dtg mw mkan sma kwan2 dia yg lain,padahal suda juga kami mkn sma2 tdi.

"Eh,maw makan la bha.Baru juga kmi smpai ne sni dwan maka..""C imah bilang.Trus muka dia bekerut tingu sy.

"Td,suda juga kita mkan sama2.,,"
"Ehhh..manada.Bilamasa lg?bru juga sy smpai sni".Lain suda nada suara c imah ne.Mcm mrah mcm annoying pun ada.huhu.,trus dia msuk dwan mkn sma kwn2 dia lain.

Jd..sapala yg mkn sama sy td tu??Kabak2 suda hati sy.Nda kan hantu ada siang2?Terus sy masuk dorm duduk d katil bepikir.Tp mmg c imah bha kwn sy mkan td sama2 di dewan makan!😱Siap bercerita,beketawa lg kami..trus lain suda feel sy masa tu,......

NONAME (COMPLETED)Where stories live. Discover now