1.

1.9K 164 36
                                    

-Suga szemszög-

-Suga kelj fel, ma megyünk Amerikába! - ugrott rám Jungkook. 

-Nyugi kölyök, Sophie megvár minket - fordultam az oldalamra. 

-De nem találkozhatunk vele Soyoun megtiltotta - felelte szomorúan. 

-Ki kérdezte, hogy mit tiltott meg SoYoun? - nevettem fel. -De oké, akkor készülődjünk - mosolyogtam a maknae-ra, majd kipattantam az ágyból és kisiettem a konyhába, ahol a maradék négy fiú volt. 

Jelenleg Sophie régi lakásában lakunk közösen a fiúkkal. Persze Jimin, a kiscsajjal lakik, olyan lett, mint valami pincsi kutya, körbe ugrálja azt a csajt és még képes jópofát is vágni hozzá, akár egy kiherélt pöcs, már bocsánat. 

Sophia házát átépítettük, így mindenkinek lett egy szobája, míg Sophie-nak meghagytuk a sajátját, hogyha esetleg visszajönne. Persze erre csekély az esély, de reménykedni szabad, nem? 

V ezzel a kis reménnyel alszik el minden éjjel, hogy talán másnap már itt lesz a lány. Minden napot Sophia szobájában tölt el, csak aludni jár át a sajátjába. 

Tae eléggé megváltozott, mióta Sophia elment, majd a nagymamája is elhunyt. De Jungkook mindig próbálja jókedvre deríteni, hogyha nem zárkózik be Sophie szobájába órákig.

Szerencsére a mai nap mindenki boldogan és frissen készülődött. Mindenki tudta, hogy mi lesz az első dolog, hogyha Amerikába érünk. Persze, ezt azért nem vertük nagy dobra, mert nem igazán szeretnénk paparazzi csemegék lenni, így csak ritkán beszéltünk róla. 

-Jó reggelt - ültem le az étkező asztalhoz, mire Jin egyből egy adag tojásrántottát nyomott az orrom alá. -Köszi Omma - küldtem egy levegő puszit, mire ő szemet forgatva visszament a konyha részébe. 

-Ritka pillanat, amikor Suga boldogan kell - mosolygott rám Hope, miközben a fogát mosta. 

-Hol van a tartalék fogkefe sterilizátorom?! - ordítozott V, mire mindenki röhögni kezdett. 

Jungkook ekkor sutyorogva mellém jött, majd a kezében lévő dolgot mutatta meg, ami a Tae által keresett kütyü volt. 

Mosolyogva ráztam meg a fejemet, miközben egy javíthatatlanok-at mondtam aztán befaltam a tojásrántottát. Mire végeztem az étellel V kergetni kezdte Jungkook-ot, mivel a maknae időközben lebukott.

-Hyung állj meg - fogta meg Jungkook-ot a leader, majd kicsavarta a kezéből a tárgyat. -Inkább öltözz fel és ne ebben az überszexi rózsaszín fánkos pizsamába, meg a rózsaszín nyuszis mamuszodban gyere el a reptérre - kacsintott a maknae-ra, mire az szó nélkül a szobájába ment. 

-Tisztára kergék a mai nap, de ilyennek kéne lenniük mindig - ült le mellém Jin. -Rég láttam V-t ennyire boldognak - mutatott a fiúra, aki éppen a kanapén ült Hope-pal és röhögtek valamin.

-Jaja - mosolyogtam.

-Találkozni fogunk vele? - nézett rám érdeklődve és a szemében egy kis remény csillant meg. 

-Anélkül nem jövünk haza, hogy ne lássuk legalább egyszer Sophie-t - mosolyogtam biztatóan. 

-Rendben - vigyorgott majd a szobájába ment, ahogy én is tettem. 

Egy mosakodás és a felöltözés után; még egyszer ellenőriztem a bőröndömet, aztán megbizonyosodva, hogy minden oké, késznek nyilvánítottam magam.

-Indulás - ordította RapMon, mire kihúztam a bőröndömet a szobámból és bepakoltam a kisbuszba, amiben már Jimin és a ri...SoYoun ült.

Én a busz legtávolabbi részébe ültem, az előbb említett miatt. Mert legalább így sem hallom annyira azt a vinnyogó hangját. Jungkook az egész úton azt részletezte számomra, hogy jó lenne, ha már felszedne valakit. 

Excuse me, Sophia! #parkjiminffWhere stories live. Discover now