-Sophia szemszög-
Reggel boldogan keltem ki az ágyból, majd kezdtem készülődni a reptérre. Egy mosakodás után, felkaptam Jackson rózsaszín pulcsiját.
Ezután magamra rángattam egy fekete szaggatott farmert és miután kontyba fogtam a hajamat, a konyha felé vettem az irányt.
-Sziasztok - köszöntem a Tuan családnak, akik már nagyban reggeliztek.
-Szia Kincsem - mosolygott rám a Papa. -Gofri van reggelire, mivel szeretnéd enni? - érdeklődött.
-Szerintem most kihagyom, ezt a csodás ajánlatot - húztam el a számat, majd felkaptam egy almát az asztal közepéről. -Ma jönnek haza a fiúk, szóval sietek eléjük a reptérre - közöltem büszkén mosolyogva.
-Sophie, kidobsz előtte a sulinál? - mosolygott rám Joey.
-Igen, de akkor sietnünk kell - néztem az órámra. -Egy órán belül leszáll a gépük, szóval gyere - intettem, mire fiú bekapta az utolsó falaltot és a cipőjét kezdte húzni, velem együtt.
-Sziasztok - öleltem meg az étkező felnőtteket.
-Vigyázzatok magatokra - mosolygott ránk Mama, majd megölelte a fiát, ahogyan az apa is tette.
-Sziasztok gyerekek - intett Papa, mire mi kimentünk a házból és beszálltunk a kocsiba és elindultunk.
-Várod már, hogy láthasd őket? - kérdezte Joey, pár perc után.
-Igen - bólintottam. -Már várom a bátyád élménybeszámolóját, hogy megint milyen, hülyeségeket csináltak - feleltem mosolyogva.
-Én a BTS-re gondoltam - meredt ki az ablakon.
-Ez csak egy koncert lesz - rántottam meg a vállam. -Semmi egyéb.
-Egy koncert miatt, nem mondanának be, egy ilyen dolgot a TV-be - rázta a fejét.
-Kitudja - rántottam meg a vállamat.
-Még szereted Jimin-t? - kérdezte, mire én enyhén lefékeztem útközben.
-Mi van? - meredtem a fiúra.
-Jártál Jimin-nel, nem? - tette fel a kérdést még egyszer.
-Igen - bólintottam. -De te honnan tudsz erről? - érdeklődtem.
-A legjobb barátod a testvérem - mondta, mintha ez olyan alap dolog lenne.
-Nem szeretem Jimin-t, már rég nem - ráztam a fejemet.
-Jól behazudtad magadnak - nevetett fel megvetően; majd kipattant a kocsiból, mivel a sulihoz értünk.
-Joey gyere vissza - ordítottam utána, mire ő csak berakta a fülest és bement a suliba. -Francba - csaptam a kormányra, majd elindultam a reptérre.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Excuse me, Sophia! #parkjiminff
FanficExcuse me, Sophia! #parkjiminff Itt a folytatása a Fuck you, Jimin!-nek, vagyis a 2. évada! Jó szórakozást! 😁😘 ▪■▪■▪ Ha nem lehet a gyűlöletet pontosan definiálni, hogy lehetne megmondani, mi az a szerelem? |Susanna Tamaro|