Tumblr/Insta/Twitter?!?!

757 28 24
                                    

Szóval arra jutottam, hogy jó lenne veletek olvasókkal, írókkal egy kicsit jobban, közelebbről megismerkedni.

Ennek érdekében, felmerült bennem a kérdés, hogy van-e igény erre? Mivel szívem szerint én nagyon szívesen csinálok ennek érdekében tumblr vagy insta esetleg pedig twitter fiókot, ahol ti  olvasók/írók jobban megtudtok ismerkedni egymással és akár velem is. Mert szerintem itt wattpadon, nehezebb  kommunikálni csoport szinten, mintsem egy közösségi oldalon, ami igazándiból erre lett kitalálva.

Ezzel csak annyit szeretnék, hogy kialakítsunk egy jókedvű közösséget, tele mindenféle humorral és hülyeséggel; mivel tudom, hogy minden embernek megvan a maga problémája és ha arról van szó, pár biztató szó igenis jól tud esni, hogyha már az illetőnek a töke tele van egyes (kettes😂) személyekkel; akár egy nappal, vagy a sulival. (azzal kinek ne lenne?😂)

Ha esetleg valakinek van más ötlete, így közösségik gyanánt akkor nagyon örülnék, hogyha feltétlenül kommentben jelezné, mivel így más olvasók is nyiltan láthatják, ezzel pedig egyszerűbb lenne eldönteni ezt az egészet.

Ha valakinek tetszik az ötlet akkor az feltétlenül hagyjon legalább egy-két szavas kommentet, ezzel nekem jelezve, hogy ő benne lenne egy ilyen kis platform használatában.😂

Ezt most az összes könyvembe kifogom tenni szóval, aki más könyvemet is olvassa előre is bocsi!😂

Excuse me, Sophia! #parkjiminffWhere stories live. Discover now