-2 évvel késöbb-
-Szia Mark - mondtam jókedvvel a telefonba.
-Csáó, mizu van csajszi? - érdeklődött a fiú.
-Semmi, most tettem ki Joey-t a sulinál - utaltam Mark öccsére.
-Na jól van, ugye tud viselkedni? - nevetett fel.
-Persze, semmi baj sincs vele - ráztam meg a fejemet.
-Na és te, hogy vagy? - érdeklődött hogylétem felől.
-Jól vagyok, már várlak titeket haza - mosolyogtam.
-Hát holnap jövünk, szóval nem kell sokat várnod, de most átadlak a pasidnak, mert itt kuncsorog - kuncogta.
-Szia Mark, vigyázz magadra - köszöntem el.
-Te is szia - adta át a telefont.
-Sophiee - vinnyogta a telefonba a barátom.
-Jacksooon - kuncogtam.
-Hogy vagy Szivem? - kérdezte kedvesen.
-Jól vagyok - bólintottam. -Most megyek be a virágboltba - feleltem büszkén.
-Ügyes legyél, szép csokrokat készíts - biztatott Jackson.
-Ma maradok a csendélet festésnél - avattam be a mai napomba.
-Hát rendben - hagyta jóvá.
-Hiányzol - böktem ki hirtelen.
-Te is, de holnap már találkozunk - felelte pozitívan.
-Jaja, de megyek - mondtam szomorúan.
-Akkor szia Szivem, szeretlek - köszönt el kedvesen.
-Én is téged, szia - nyomtam ki a hívást.
Beérve üzletembe, a virágok illata egyből megcsapta az orromat, ami boldogsággal töltött el. De sajnos az emlékeket ez sem tudja elfeledni..
Egy éve hunyt el Emily, megviselt a dolog, de a Mark és Jackson meg a többi fiú mind mellettem állt. Ezután két hétig rémálmaim voltak és alig ettem valamit. Mark nem volt hajlandó ezt nézni. Így változást vetett be az életembe.
Los Angeles-be költöztem, Mark családjához. Akik kedvesen befogadtak. Persze, nem akartam ingyenélő lenni, így amiben lehetett segítettem és most is segítek nekik.
Virágboltot nyitottam. A boltom egy nehéz kezdés után, szárnyalásba kezdett. Így Los Angeles egyik legkedveltebb virágboltja lett.
Elkezdtem festeni is, s annyira sikerült elsajátítani a dolgot, hogy a virág boltba néha-néha kiállítottam egy festményt. Amink a vevők nagyon örültek.
Így ha szerencsém volt, egy-egy vevő megvette a képemet, ha kevésbé akkor, csak kitettem a falra. Így egy eléggé otthonos virágboltot kaptunk.
Na és Jackson. Miután Los Angeles-be jöttem egyre jobban megismerkedtem vele. Mivel ők kettő éves amerikai turnét indítottak, így hetente egy-két napot vannak távol, de utána hazajönnek, Mark-ékhoz. (Ne részletezzük mekkora palotában élünk.)
Gyorsan fejlődtek dolgok, így a holnapi nap fogjuk ünnepelni az évfordulónkat.
A családommal egyáltalán nem beszélek, a kapcsolatunk a temetéssel együtt föld alá került. De talán így a legjobb.
A BTS-ről régóta nem hallottam semmit. Egy ideig beszélgettünk Tae-val, de a későbbiekben nem válaszolt a leveleimre, amit Mark személyében küldtem el neki. Így a kapcsolatom megszakadt velük.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Excuse me, Sophia! #parkjiminff
FanficExcuse me, Sophia! #parkjiminff Itt a folytatása a Fuck you, Jimin!-nek, vagyis a 2. évada! Jó szórakozást! 😁😘 ▪■▪■▪ Ha nem lehet a gyűlöletet pontosan definiálni, hogy lehetne megmondani, mi az a szerelem? |Susanna Tamaro|