-Tae szemszög-
-Takarodjatok - ordította Jungkook könnyes szemmel, majd lökdösni kezdte a rajongókat, akik inkább szaszengoknak lehetett volna nevezni.
Suga és Jin segített Jungkook-nak, míg én nehezen Sophia-hoz törtem. A lány feje alatt egy óriási nagy tócsa vér volt, míg ő eszméletét veszte feküdt mozdulatlanul. Én felkaptam a lányt, mire a három fiú körém gyűlt és úgy védtek Sophia-t.
-Hívjatok mentőt - kiáltottam kétségbe esve.
-Anyád picsáját - ordította torka szakadtából Suga és teljes erejéből ellökött egy rajongót.
-Menjetek innen - lökte félre az egyik szaszenget Jin, aki a pólóját kezdte tépni.
Jimin elvesztette az eszméletét, így Namjoon és J-Hope hazavitték autójávál, míg mi egy kisebb küzdelem után beszálltunk a kisbuszba.
Sophia vére átitatta a pulcsim ujját, míg a lánynak a pulzusa egyre csak csökkent.
Jin a gázpedálba taposva indult el a kórházba. Az autóban csönd honolt, míg hirtelen a maknae szipogni kezdett.
-Nem halhatsz meg - suttogta Jungkook, miközben egy könnycsepp gördült le az arcán.
-Nem fog - karolta át a vállát Suga, mire Jungkook, Yoongi vállára borulva sírni kezdett. -Nyugi kölyök - simogatta meg Suga a maknae fejét, miközben próbálta visszatartani a könnyet.
-Gyerünk - suttogtam Sophie-nak, miközben kezemmel nyomni kezdtem a vérző sebet.
Még öt percig utazhattunk, mikor Jin örült módon leparkolt és kiszállt a kocsiból, ahogy mi is.
A kórház előtt három köpenyes férfi állt és egy mentő ágy. Én odafutva óvatosan lettem a lányt, mire az orvos bólintva egyet tolni kezdte az ágyat.
-1 héttel később-
-Múlt héten a BTS óriási tragédiának lett áldozata. A Weekly Idol-ban szereplésük után, a szaszeng rajongók megtámadták a fiú bandát. Senki nem úszta meg a dolgot, de a legnagyobb szenvedést egy titokzatos lány élte túl. A lányról nem tudunk nagyot sokat, de az biztos, hogy közeli kapcsolatban lehet a banda tagjaival. A Bangtan nem nyilatkozik az eseményekről és a lánnyal való kapcsolatukról sem. Részvétünk, további szép napot, viszlát!
-Nem halt meg te hülye ribanc - szűrte fogai közt Jungkook, aki a napokban egyre idegesebb lett.
-Tae, meg kéne beszélnünk valamit - szólt Jimin, mire szemöldökömet ráncolva utána mentem. -Gyere - nyitotta ki a kocsiját.
-Hova megyünk? - szálltam be a fiú mellé.
-Csak autózni egyet - rántotta meg a vállát.
-Akkor autózunk - morogtam.
-Megtennél nekem valamit? - pillantott rám, mire én bólintottam. -Vigyázz Sophie-ra - mondta nehezen.
-Oké, de ez most mért mondod? - néztem rá értetlenül.
-Mivel én nem tudok - kezdte egyre jobban szorítani a kormányt. -Kérlek, ezt add oda neki - nyomott a kezembe egy borítékot.
-Nem hagyhatod itt - ráztam a fejemet idegesen.
-Csak érte teszem, mert így nagyobb biztonságban van - mondta könnyes szemmel. -Én elmegyek - folyt le egy könnycsepp az arcán.
-Hova? - ordítottam fel.
-Az lényegtelen - legyintett. -Ne keressetek, mivel nem fogom felvenni - mondta kimérten.
-Szerinted tényleg ez a helyes megoldás? - rivalltam rá.
YOU ARE READING
Excuse me, Sophia! #parkjiminff
FanfictionExcuse me, Sophia! #parkjiminff Itt a folytatása a Fuck you, Jimin!-nek, vagyis a 2. évada! Jó szórakozást! 😁😘 ▪■▪■▪ Ha nem lehet a gyűlöletet pontosan definiálni, hogy lehetne megmondani, mi az a szerelem? |Susanna Tamaro|