-Mire gondolsz? - játszottam az értetlent, egy mosoly kíséretében; mire Jimin rám pillantott és ő is vigyorogni kezdett.
Fogalmam sincs, hogy mért vagyok hozzá kedves. Talán megsajnáltam, a szomorú Jimin-t. Lehet, hogy pont ez lest a vesztem, de egyszer élünk.
-Tudod te azt jól - nevetett már ő is.
-Jó páros voltunk - húztam egy oldalas vigyorra a számat.
-Azok voltunk - bólintott ő is mosolyogva. -Az egyik legjobbak voltunk - mondta büszkén.
-Gyere megérkeztünk - pattantam ki a kocsiból, miközben az eső továbbra is zuhogott, majd hirtelenjében megkérdeztem: -Mért nem kerestél? - néztem Jimin-re, aki éppenhogy kipattant a járműből. -Én érdeklődtem felőled, kerestelek - mondtam szomorúan, miközben Jimin felém sétált. -Tudod nekem kurvára, de nem volt vége - léptem hátra, ezzel megtartva a köztünk lévő távolságot. -Mert hittem abban, hogy talán még egy fikarcnyit is érdekelni foglak - áztatták a könnyek az arcomat, mire Jimin átszelte a távolságot és megcsókolt.
Ajkai puhák voltak, ámde annál hevesebben csókolt. Kezével vizes hajamba túrt, mire teljes testemet kirázta a hideg. Másik tenyerével rákulcsolt ujjainkra, aztán homlokát mosolyogva enyémnek döntötte.
-Még most sincs vége, te kis buta - puszilta meg arcomat. -Sophia, szeretlek bassza meg - csókolt meg újra.
-Én is - mondtam lehajtott fejjel.
-De menjünk - húzott a hotelbe, kezemet fogva. -Erről ne beszéljünk, oké? - fordult felém, amikor beértünk. -Ne legyen ebből több ügy, jó? - mosolygott rám.
-Hát rendben - feleltem halkan egy bólintás kíséretében.
-Szia Sophie - nyomott egy puszit a számra, majd otthagyott.
Lassan felbaktattam Tae szobájához, majd kopogni kezdtem. Pillanatokon belül a mosolygó fiúval találtam szembe magam, de ahogy rám tekintett, lehervadt a vigyor az arcáról és a féltés vette át a helyét.
-Gyere - tárta ki az ajtót. -Mi történt? - tekintett rám.
-Csak eláztam - rántottam meg a vállam.
-Most úgy teszek, mintha ez elhinném; de ugye tudod, hogy számíthatsz rám? - fogta meg a kezemet.
-Igen tudom - bólintottam.
-Menj el, zuhanyozz le - mosolygott rám. -Tessék, ezeket nyugodtan felhúzhatod - nyomott a kezembe egy fekete kockás inget, meg egy alsógatyát.
-Köszi V - vigyorogtam rá, majd megöleltem.
Ezután bementem a fürdőbe és nekiálltam lezuhanyozni. Percekig csak engedtem a forró vizet a hátamra és gondolkoztam.
Erről ne beszéljünk, oké? Ne legyen belőle több ügy, jó? Csak ezek a kérdések pörögtek az agyamban értelmet keresve, hogy most mit akar Jimin. Persze, semmi választ nem kaptam. Így tényleg nekifogtam zuhanyzásnak.
Miután megvoltam tisztálkodással felhúztam a V-től kapott ruhákat. Amik a szokáshoz híven eleget takartak, mivel az ing a combom közepéig ért.
Kilépve a fürdőből hat szempár szegeződött rám. A fiúk enyhén végigmértek, míg V csak röhögött a többiek reakcióján.
-Fiúk, ha így néztek a végén még elpirulok - röhögtem fel, majd leültem az ágyra.
-Ez már számomra kínos - ült le mellém V.
-Inkább nézzünk filmet, szerintem az érdekesebb mint én - ezzel beindítottam A Deadpool-t.
-Én is ilyen képességet akarok - kezdett el Jungkook ugrálni. -Meg így akarok verekedni, mint ő - kezdett el levegőbokszolni.
-Tudod erre van az a mondás, ami nem megy, azt ne erőltesd - kacsintott rá Hope.
-Ez hülyeség, hogyha sokat gyakorlok, akkor lehetek olyan szupernindzsa - folytatta tovább a légbokszolást.
-Inkább maradj a táncnál, az jobban megy - röhögte Suga.
-Jól van kapjátok be - durcizott Jungkook, majd visszaült a földre.
-Hát figyelj, Sophia bokszolt régebben, lehet, hogy téged is szívesen megtanít - mondta Tae, miközben összeborzolta a hajamat; amit én egy vállbavágással díjaztam.
-Sophieee - visította Jungkook, miközben letérdelt elém. -Megtanítasz bokszolni? - nézett rám kiskutyus szemekkel. -Légyszi, megígérem, hogy viselkedni fogok - vágott még cukibb fejet.
-Hááát nem is tudom - húztam az agyát, mosolyogva.
-Kérlek - hajolt meg előttem.
-Jól van - nevettem. -Csak keljél fel - húztam fel a pólójánál fogva.
-Ez számomra volt kínos - röhögte Jin.
-Na de Sophie, akkor mennyünk - rángatott Jungkook.
-Jól van - nevettem fel, majd követtem a maknae-t, aki a szobája felé tartott.
Belépve egy olyan igazi Jungkook szoba tárult elém. A ruhák szanaszét voltak dobálva. Kezdve a sapkáktól a zoknikig.
Pár percig a fiú pakolászott a bőröndjében, majd egy oldaltáskába dobálta ruháit.
-Mehetünk? - néztem a maknae-ra.
-Aha - vigyorgott, majd ugrándozva kiment a szobából.
Miután elindultunk Jungkook halomnyi kérdéssel lepett el, aminek fele értelmetlen volt. Így a végén arra jutottam, hogy inkább hallgassunk zenét. Lehetséges, hogy döntésemnek köszönhetően, megúsztam a teljes leépülést.
-Szóval itt lennénk - mutattam végig az edzőtermen. -Öltözz át és itt találkozunk - mosolyogtam a maknae-ra.
-Rendben - bólintott.
▪■▪■▪
Már tíz perce várhattam Jungkook-ra, de ő nem tervezett megérkezni. Így erőt véve magamon bementem a férfibe.
Jungkook-ot éppen a szekrénynek nyomta egy izomagy. A maknae könnyes szemmel nézett az előtte álló férfire, aki csak önelégülten vigyorgott. Egyre kevesebb tartott vissza, hogy nekimenjek a férfinek.
Majd csak a Jungkook-ot bántani készülő pasira koncentráltam és megindultam felé. Éreztem ahogyan átjárta az adrenalin.
S akkorát löktem a pasason, amekkorát csak bírtam, így pedig bőven eltávolítottam a fiú mellől.
-Te fasz kalap - szűrtem a szavakat a fogaim közt, miközben egy szekrénynek löktem. -Mi a bajod van vele? - szortam villámokat szemeimmel, miközben rászorítottam a nyakára.
-Egy néma buzi ne jöjjön ide - vágta rá.
-Itt az egyetlen néma buzi, hamarosan te leszel - kezdtem el mégjobban a nyakát szorítani. -Meg ne lássalak mégegyszer a fiú közelében, vagy levágom a farkadat és egy kibaszott unikornist csinálok belőled - ezzel Jungkook-kal az oldalamon kimentem az öltözőből.
-Akkor most megmutatom, mi azaz önvédelem - ezzel belekezdtünk az edzésbe.
KAMU SEDANG MEMBACA
Excuse me, Sophia! #parkjiminff
Fiksi PenggemarExcuse me, Sophia! #parkjiminff Itt a folytatása a Fuck you, Jimin!-nek, vagyis a 2. évada! Jó szórakozást! 😁😘 ▪■▪■▪ Ha nem lehet a gyűlöletet pontosan definiálni, hogy lehetne megmondani, mi az a szerelem? |Susanna Tamaro|