'Ik wil vrij rond rennen.' Zeurt mijn wolf Kiki. 'Ik wil je de controle wel geven, maar dan krijg ik weer gezeur van mijn vader.' zeur ik terug. Ik hoor Kiki verdrietig zuchten. Ik val langzaam in slaap.---'s ochtends---
Lola
Ik word wakker en sta meteen op. Ik loop naar mijn kast en doe hem open. 'Wat zal ik vandaag aantrekken?' ik trek kleding uit mijn kast en gooi het op de grond. 'Dit? Neh. Dit dan? Nee te veel glitter. En dit dan? Nee dat ook niet want ik heb er geen mooie broek die ik eronder kan doen.' Ik gooi bijna alles eruit. Dan pak ik een licht blauw shirtje met een zwarte spijkerbroek. En ik trek dat maar aan.
Ik ren meteen de gang door naar Lelie's kamer en druk de deur open. 'Goedemorgen!' Begroet ik haar vriendelijk. Lelie kreunt want ze sliep nog. Ik doe het gordijn open en trek het deken van haar af. 'Moest dat?' kreunt Lelie. Ik knik en trek haar overeind. Lelie loopt naar haar kast en pakt een spijker jasje en een zwart shirt met een roze broek. Ik loop even naar buiten en wacht tot Lelie klaar is met omkleden en ik loop dan weer naar binnen.
'Laten we vragen of we vandaag wel naar het bos mogen.' Ik knik instemmend. We lopen naar mijn vader die druk bezig is. 'Mogen we naar buiten?' Ik kijk mijn vader vragend aan. Mijn vader kijkt mij aan. 'Nee.' Antwoord hij kort. 'We worden namelijk aangevallen door rogues.' Ik kijk mijn vader teleurgesteld aan en loop samen met Lelie naar haar kamer. We pakken wat tijdschriften en we pakken ieders 1.
Lelie
We lezen wat tijdschriften en ik zie Lola telkens bezorgt naar buiten kijken. 'Wat is er?' Ik kijk haar vragend aan. 'Stel dat die rogues onze hele roedel vermoord en wij alleen over blijven, wat moeten we dan doen?' Beantwoord Lola mijn vraag serieus. Ik haal mijn schouders op en ik sta op. Lola staat ook op. We lopen naar beneden en gaan in de living zitten. 'Film kijken?' Vraag ik lief aan Lola. 'Vooruit.' Hoor ik Lola mompelen. Ik kies een film en zet die op.
Plots horen we geschreeuw van Lola's moeder. We springen op en rennen naar de keuken. En daar zien we een rogue. Hij heeft Lola's moeder vermoord. We lopen langzaam naar achter terwijl de Rogue langzaam naar ons loopt.....
Wat vonden jullie van dit deel?
Ik wou het voor deze keer spannend aflaten lopen. Reageer als ik iets moet verbeteren.Groetjesssss Silkelolletje.
JE LEEST
Mate?!
WerewolfHou je adem in. Beweeg niet. Let op en houd je sterk. Ze komen eraan.. ze komen de roedel vernietigen. Wie? Een andere roedel? Zullen ze het overleven? #17 WEERWOLVEN (04-01-19) #62 WEERWOLVEN (23-01-19) #27 WEERWOLVEN (29-01-19) #64 WEERWOLVEN (11...