Ik kijk met grote ogen erna. De alpha heeft mij een mark gegeven! Maar is dit wel echt? Ik zie dat ik verband heb om mijn middel. En niet mijn kleren aan heb, maar een shirt van Roan. Ik doe me neus in de trui en snuif zijn geur. Hij ruikt lekker.
Hij kijkt me lief aan. Ik smelt van binnen. Hij loopt naar me toe. 'Wil je voor altijd de mijne zijn?' Hij kijkt me vol liefde en hoop aan. Ik knik. 'Altijd.' Hij begint te glimlachen. Ik begin te blozen. Hij ziet het en loopt naar me toe. Geeft me een kus op me wang en begin erger te blozen. 'Ik ga even wandelen.' Mompel ik zacht. Hij knikt en ik loop naar buiten. Ik word vast gegrepen en kijk fel om.
Mijn vader houd me vast. Ik probeer me los te trekken. 'Waar ga je heen? Je heb huisarrest.' Zegt hij rustig. 'Ik ga wandelen! Roan gaf me toestemming!' 'Ik ben je vader dus naar binnen.' 'Nee!' Ik ren snel weg en verander in me wolf. Ik word tegen gehouden door mijn vader. Ik kijk hem kwaad aan en grom. Hij gromt terug. Ik val hem aan, maar word al snel op de grond gedrukt. Ik bijt mijn vader in zijn poot, waardoor ik snel op kan staan. Ik circel om hem heen, maar vlak voor de 2e aanval word ik opgepakt.
Ik word in een cel gedaan wegens het denken dat ik een rogue ben. Ik hoor Roan aankomen lopen. Ik loop naar het tralies en verander terug. 'Help me hier uit.' Hij kijkt me verbaasd aan en haalt me eruit. 'Wat doe je hierin?' Zegt hij verward. Ik leg het hem uit en hoor hem zuchten. 'Liefje, waarom doe je dan zo eigenwijs?' Ik kijk hem verdrietig aan en loop naar de living. Mijn vader zit daar en kijkt me kwaad aan. Ik grom zacht naar hem. 'Rot vent!' Hoor ik Kiki tegen mij zeggen. Ik knik. Ik zucht diep en loop naar boven.
Ik wil alleen zijn, maar Roan zit bij de deur en komt binnen. Ik zit op het vensterbank en kijk naar buiten. Ik begin te snikken. Ik voel een warme hand op me rug en kijk om. Het is niet Roan, HET IS JACK! Hoe is hij ontsnapt? Ik ben erg bang. 'Kom liefje, we gaan naar huis.' Grijnst hij naar me en dan slaat hij me neer. Alles word zwart.
Ik word wakker op een onbekend bed. Ik probeer op te staan, maar ik kan het niet. Want ik zit vast aan het bed. Jack komt binnen gewandeld. Ik grom naar hem. 'Liefje, waarom grom je nou?' Grijnst hij. 'Waar is Roan?! En hoe ben je vrij!' Grom ik. 'Verraders en opgesloten.' Hij doet zijn kleding kast open en ik zie Roan er inzitten vastgebonden. Ik grom erger dan eerst. 'Laat ons gaan.' Hij schud zijn hoofd en grijnst. 'Wat moet je van mij!' Grom ik kwaad.
'Wat ik van je moet vraag je? Ik wil jou, Lola. Het was bijna gelukt om voor te doen alsof ik je mate was. Tot dat die rotzak in het spel kwam!' Hij geeft Roan een klap en hij kreunt van de pijn. Meteen kijk ik bezorgt naar hem. 'Jij hebt mij verlaten, omdat je wist dat er iets nii klopte! Jou moeder heeft mijn mate vermoord! Daarom heb ik een rogue gestuurd om haar te vermoorden.' Ik schiet in de tranen van het verdriet en woede. 'JIJ MOORDENAAR! JIJ HEBT ERVOOR GEZORGT DAT MIJN MOEDER DOOD IS!'
Ik voel me opeens zo krachtig worden dat ik me losruk. Ik verander in me wolf en er komt wit licht van me af. 'NU GA JIJ ERAAN!' Ik grijp Jack in zijn arm en bijt tot hij breekt. Ik geef hem krassen en drukt me dan van zich af. Hij veranderd in zijn wolf en rent weg. Snel maak ik Roan los en we rennen als wolven door het huis op zoek naar Jack. Al snel zie ik hem buiten en sein Roan dat we door het raam gaan. Ik spring door het raam en grijp Jack.
Ik zie andere mensen naar ons toekomen en veranderen. Roan beschermt me en ik doe Jack zo veel pijn dat hij niet meer kan lopen. 'Alpha Roan, hoe durft u Alpha Jack aan te vallen met uw mate!' Hoor ik een bewaker roepen. 'Hij heeft ons ontvoerd! Hij wou mij vermoorden!' Schreeuw ik kwaad. 'Is dat waar, Alpha Jack?' Jack knikt zacht. Ik en Roan rennen weg als wolf.
Ik begin me zwak te voelen. Al me energie is weg. Ik begin me poten niet meer te voelen en alles word wazig. Roan rent over de grens naar zijn roedel. Ik val vlak voor de grens neer. Ik kan me ogen niet meer open houden en kan mezelf niet meer bewegen. Wat is dit? Ik hoor voetstappen en dat begint ook raar te worden. Ik hoor gegalm, maar kan de stemmen niet herkennen. Wie is dit? Ik word opgepakt en meegenomen. Ik raak in paniek! Wie neemt me mee is het Jacks handlangers of juistem Roan! HELP!
Ik heb dit deel lekker spannend gehouden nu! Wie denken jullie dat Lola meeneemt? Jacks handlangers of Roan? Laat het weten in de reacties! Sorry dat deze korter is. Love naar jullie
Toedelidokies van Silke <3
JE LEEST
Mate?!
WerewolfHou je adem in. Beweeg niet. Let op en houd je sterk. Ze komen eraan.. ze komen de roedel vernietigen. Wie? Een andere roedel? Zullen ze het overleven? #17 WEERWOLVEN (04-01-19) #62 WEERWOLVEN (23-01-19) #27 WEERWOLVEN (29-01-19) #64 WEERWOLVEN (11...