'Ik snap je helemaal.' Zegt hij tot slot. Ik kijk naar de deur die open gaat. En daar staat...
MAMA?! Ze was toch dood gebeten door een rogue?! Ik ren naar haar toe en mijn vader kijkt er ook naar. 'Mam! wat doe je hier?! Je was toch dood gebeten door een rogue?' Ratel ik. Ze lacht en knikt. 'Ik ben hier omdat ik je moet vertellen, dat er iets gevaarlijks aankomt. Iets waar je je ogen van uit zal kijken. Je vader kan je niet helpen, ik wel en je mate Roan ook. Dus maak het zo snel mogelijk goed met hem, want je zal hem nodig hebben en mij ook.' Ik kijk haar ongelovig aan. 'Hoe wil je me helpen...?' Vraag ik dan wat onzeker.
Ze lacht weer en wijst dan naar mijn hart. 'Ik zit straks daar waardoor je sterker bent dan je nu bent.' Ik knik en glimlach. Ik geef haar een knuffel en ze veranderd in een wit licht bolletje. Dan schiet ze mijn lichaam in en een paar seconden komt er een fel wit licht van mij af. Na die paar seconden val ik neer, maar net voordat ik de grond voel hebben twee sterke armen mij al opgevangen. Ik doe me ogen open en kijk Roan recht in zijn ogen. Mooie oceaan blauwe ogen, ik verdrink er zowat in.
Hij merkt het en begint te lachen. Ik ga staan. 'Wat is er gebeurd?' Hij kijkt mij vragend aan. 'Mijn moeder was er net en ze zei dat er iets ergs komt. Ze zit nu in mij en zei dat ik nu sterker ben geworden dan eerst. En ik heb jou hard nodig daarvoor.' Ratel ik weer. Hij glimlacht en knuffelt mij. 'Het spijt me zo.' Zegt hij in mijn oor. 'Ik hou van je.'
Ik krijg tintelingen van die woorden. HIJ HOUD VAN MIJ?! Hij ziet mij ongelovig kijken en nadenken. 'Als je niet van mij houd moe..' Ik laat hem die zin niet eens afmaken en zeg er al doorheen. 'Nee, nee, ik hou ook van jou.' Ik zie een twinkel in zijn ogen komen.
En nee het was niet gelogen, want ik hou echt van hem. Misschien laat ik het niet genoeg zien, maar het is wel de waarheid. Hij is zo lief, maar je wilt hem niet boos hebben. Ik knuffel hem en kijk diep in zijn mooie blauwe ogen. Hij is mijn mate, de echte mate. 'Wat ben je allemaal aan het dromen prinsesje?' Hij kijkt mij lief en vragend aan. 'Hoe knap je bent en hoe zorgzaam je bent.' Floept eruit, oeps dit was niet mijn bedoeling.
Hij lacht erom. Ik kijk beschaamd naar beneden. Wat moet hij van mij denken op dit moment. Ik voel me stom en ik schaam me dood. Mijn hele hoofd staat er knal rood op. Dan voel ik dat mijn kin omhoog word gedrukt. Roan dwingt me naar hem te kijken en hij drukt zijn zachte mooie lippen op de mijne. Hij kust mij en natuurlijk kus ik hem terug. 'Ahum?' Hoor ik dan en stop meteen. Ik kijk naar achter en zie dat mijn vader naar ons zit te kijken.
Hij schiet in de lach en loopt naar beneden. Ik kijk hem snel na en zucht opgelucht. Roan begint te lachen en gaat op mijn bed zitten. Het begint al donker te worden. Hij trekt mij op zijn schoot en glimlacht naar mij. Ik wil in zijn ogen verdrinken, met zijn haar spelen en zoenen alsof mijn leven er vanaf hangt. Misschien is dat laatste geen slecht idee. Ik kijk hem vol liefde aan. Hij knuffelt mij hard waardoor ik bijna geen adem kan halen. 'Roan, adem!' Hijg ik. 'O ja, sorry.' Hij laat mij wat losser en lacht naar mij.
Wat is er grappig aan bijna stikken door je mate?! Op dit moment wil ik zijn lach van zijn smoel slaan, maar het is zo schattig! Ik kan het niet maken. 'Mag ik misschien vannacht bij je slapen? Ik kan namelijk niet goed slapen als ik niet in je buurt ben' Vroeg hij me voorzichtig. Ik staar naar zijn lippen die de bewegingen maken. Het enige wat ik kon doen was schudden of knikken, dus knikte ik, want ik vind het schattig dat hij anders niet goed kan slapen.
'Eerst maar even naar beneden? Wat chips pakken en film kijken?' Vroeg ik hem uiteindelijk. Hij knikt en we lopen hand in hand naar beneden. Ik moest het hem toch een keer vergeven? We pakten een zak chips en gingen naar de living. Ik sprong meteen op de bank, voelde dat Roan me oppakte, er ging liggen en mij op hem legde. 'Welke film wil je kijken?' Vroeg hij zodra hij Netflix had opgestart. 'Fantastic Beast!' Antwoordde ik meteen. 'Oké.' Lachte hij en startte de film op. Ik bleef op hem liggen en hij hield mij vast. Ik kijk de film vol interesse. Daarin tegen keek Roan de film met wat minder interesse.
----Na de film----
Het was al donker geworden en we liepen naar mijn kamer. Het was namelijk al half 1. Ik pak mijn pyjama en loop naar mijn eigen badkamertje. Ik deed de deur dicht en deed hem op slot. Ik kleed me uit en ging even douchen. Ineens was er geklop op de deur. 'Wat is er?' Roep ik boven al het geluid van vallende water dat op de grond valt uit. 'Schiet je op? ik mis je nu al!' Het was Roan. 'Nog even wachten ik ben bijna klaar!' Lach ik. Snel stap ik uit de douche na een paar minuten en doe mijn pyjama aan.
Ik draai het slot van de deur open en stap naar buiten. Sluit de deur achter me en kruip naast Roan in bed. Ik mocht niet zeggen dat het niet spannend was, want dat was het zeker wel! Hij drukte mij tegen zich aan. Ik voelde zijn sterke, warme lijf. Hij begon rustiger te ademhalen, waardoor ik wist dat hij in slaap gevallen was. Nu ik nog. Al snel lukte het en ging naar dromenland!
Dit was het weer :D Was dit deel goed? Ik heb zo romantisch mogelijk gedaan dit keer. Love naar jullie we hebben al bijna 700 reads! Ik was het zat dat ik moest wachten op de 5 reacties want kreeg er maar 3 dus jah nieuw hoofdstuk XD
Groeten Silke <3
JE LEEST
Mate?!
WerewolfHou je adem in. Beweeg niet. Let op en houd je sterk. Ze komen eraan.. ze komen de roedel vernietigen. Wie? Een andere roedel? Zullen ze het overleven? #17 WEERWOLVEN (04-01-19) #62 WEERWOLVEN (23-01-19) #27 WEERWOLVEN (29-01-19) #64 WEERWOLVEN (11...