Wie is dit? Ik word opgepakt en meegenomen. Ik raak in paniek! Wie neemt me mee is het Jacks handlangers of juistem Roan! HELP!
Ik doe me ogen langzaam open, maar knijp ze al gauw weer dicht. Het licht is me te fel. Als ik een beetje gewend raak aan het licht, doe ik me ogen opnieuw open. Het is een witte kamer, met machines... het is een ziekenhuis! Een packziekenhuis! Ik word bang. Lig ik in Roans packziekenhuis of in die van Jack! Ik raak in de war en zie een dokter binnen komen.
'Waar ben ik? Welke roedel is dit?' Vraag ik nieuwsgierig en bang. 'In het ziekenhuis en in de roedel van Alpha Roan.' Antwoord de dokter. Ik zucht opgelucht. Ik zie Roan binnen komen. Ik wil opstaan, maar wordt tegen gehouden. Ik voel me zwak. 'Het komt goed, liefje.' Hoor ik Roan zeggen. Ik begin te glimlachen. 'Wat is er met mij aan de hand?' Ik kijk de dokter vragend aan. 'Je bent de enige die een speciale wolf heeft.' Hoor ik hem zeggen.
Ik kijk naar Roan die verbaasd mij aan kijkt. Wat moet hij van me denken? Ik ben een monster! Ik zie Roan weglopen met de dokter. Ik ben alleen. Helemaal alleen. Ik staar naar buiten. Ik voel me leeg, zwak en alleen. Ik wil hier weg, maar hoe? Ik zucht een keer en zie in me ooghoek Roan binnenkomen. Ik kijk hem aan. Je mag naar huis.
'Wat! YES!' Roep ik blij. 'Sssstt.' Hoor ik Roan lachen. Ik sta op en loop naar hem toe. We gaan samen naar huis toe. Eindelijk weer thuis. Eindelijk rust. 'Wat was er met me lichaam?' Ik kijk hem vragend aan. 'Je bent speciaal. Je weet de legende toch?' Ik knikte zacht. 'Maar niet helemaal.' 'Oke, dan vertel ik je het.' Antwoord hij.
'Lang geleden, leefde er een princes. Ze trouwde met de machtigste wolf die er bestond. Tot ze gebeten werd door hem. Ze werdt sterker en sterker. Toen ze haar echte mate vond, kregen ze kinderen. Het ging lang door tot de kracht verminderde. En jij bent de uitverkorene. Jij bent familie van haar. Het ging generaties door. Niemand wist ervan. Maar nu, nu jij het bent. Wordt jij en ik de machtigste roedel ter wereld.' Verteld hij.
Ik schud mijn hoofd. 'Het kan wel zijn dat ik de uitverkorene ben, maar ik wil geen machtige roedel.' Hij knikt begrijpelijk. 'Vertel dit aan niemand... alsjeblieft?' Vraag ik. 'Beloofd.' Hij doet zijn hand op zijn hart. Ik glimlach naar hem. 'Ik ga naar Lelie, kijken hoe het met haar gaat.' Hij knikt naar me en ik loop naar Lelie's kamer. Ik klop op de deur.
Hij word al vrij snel open gedaan. Ik zie Nick staan. 'Waar is Lelie?' Ik kijk hem vragend aan. 'Weg... Ze riep om hulp, maar ik kon haar niet helpen. Ze zit vast in het bos en ik kon niks doen. Red haar, pleas!' Ik knik en ren naar buiten en verander in een wolf. Ik ren naar het bos en zoek Lelie. Ik ren rond en roep haar. Geen reactie. Na een tijdje sta ik bij een open plek. Ik ga even liggen, want ben moe. Dan komt Lelie aanlopen. 'Je zat toch vast?' Vraag ik haar niet begrijpend wat er gebeurd.
Ik hoor haar lachen en ook een ander iemand achter mij. Ik sta op en er komt een hele groep om me heen staan. Ik kijk om me heen en grom naar ze. Ik zie Jack aan komen lopen. Ik kijk boos naar Lelie en naar Jack. 'Zo zo zo, wie hebben we hier. Lola, toch. Moet je perse mijn mate proberen te redden?' Ik zie hem grijnzen. 'Laat mij en Lelie met rust!' Grom ik naar hem. 'Hij is mijn echte mate, Lola. Jij hebt ons verlaten!' Gromt Lelie terug.
Ik zie dat iedereen dichterbij komt. Ik kan niks doen, ze zijn met te veel. Ik word gegrepen. Ik kan niet meer weg. Dan voel ik iets op me hoofd geslagen worden. Hard piep ik van de pijn. Veel pijn, ja dat heb ik, dan val ik bewusteloos neer. Ik voel nog net dat ik meegenomen word en dat ik Lelie en Jack horen lachen. Dan val ik helemaal weg.
Ik schrik wakker van tralies geluiden. Snel sta ik op en ik zie dat ik in een kille, koude cel zit. Ik kijk rond. Dan vallen mijn ogen rustig op de tralies. Daarachter staat Lelie en Jack. Ik verander terug naar mens en loop kwaad naar het tralies. 'Laat me gaan!' Jack lacht en schud zijn hoofd. 'Waarom doe je dit!' 'Omdat we je kracht willen hebben en daarmee de sterkste roedel ooit willen maken!' Grijnst hij. Ik begin bang te worden en kijk om me heen voor een uitgang. Hopelijk komt Roan snel! Ik wil hier weg.
Iedereen gaat eraan, door mij. De beta van Jack komt naar het tralies gelopen. 'Laat me eruit!' Gil ik kwaad naar hem. Hij lacht en schud zijn hoofd. Hij is net zo als Jack. 'Jullie monsters!' Hij kijkt me verrast aan. 'Monsters? Laat me niet lachen, Lola.' Lacht hij. Ik grijp zijn kraag en sla zijn hoofd tegen de tralies.
Ik zie hem bewusteloos neer vallen en pak zijn sleutel af. Ik doe me eigen cel open en kijk naar een bewaker die komt aangerent. Ik verander in me wolf en val hem aan. We rollen met elkaar over de grond. Ik geef hem een mep en krijg er ook 1 terug. Hij trapt me van zich af. Ik grom naar hem. Ik bijt hem hard in zijn nek en win.
Ik ren de deur uit en zie Jack met zijn rug naar me toe staan. Snel spring ik in de kast. Ik zie hem langs de kast lopen. De kast heeft een raampje waardoor ik naar hem kan kijken, maar ik moet wel oppassen. Ik zie Jack naar de cellen lopen. 'WAAR IS ZE!! SLA ALARM!' Hoor ik Jack schreeuwen.
Dit was het weer voor vandaag :) wat denken jullie dat er gebeurd?
Groeties van Silke :D
JE LEEST
Mate?!
WerewolfHou je adem in. Beweeg niet. Let op en houd je sterk. Ze komen eraan.. ze komen de roedel vernietigen. Wie? Een andere roedel? Zullen ze het overleven? #17 WEERWOLVEN (04-01-19) #62 WEERWOLVEN (23-01-19) #27 WEERWOLVEN (29-01-19) #64 WEERWOLVEN (11...