Hoofdstuk 6.

90 8 3
                                    

Ik kijk rond. 'Wat een mooie kamer.' Mompel ik. 'Dankje.' Hoor ik Jack zeggen die net weer terug is. 'Je mag hier blijven.' 'YES!' Roep ik. Hij glimlacht.

Jack

Ik glimlach. 'Ik wil dat je 1 ding voor me doet Lola.' Zeg ik blij. Lola kijkt me vragend aan. Het is even stil. 'Ik wil dat je voor altijd bij me blijft.' Zeg ik tenslotte. Ze denkt na. 'Ik weet niet...' zegt ze dan. 'Ik snap het. Ik had je niet tegen de ijzeren muur moeten drukken.' Zeg ik zuchtend. Ze knikt begrijpend. Ik geef haar een knuffel. Ze twijfeld even maar knuffelt me dan terug. Ik geef haar een kus in haar nek en ik voel haar glimlachen. 'Vergeef je het me?' Vraag ik zacht in haar oor. 'Ja.' Zegt ze gelukkig.

'Geef haar een mark snel!' Schreeuwt mijn wolf Casper. Ik grom naar hem. 'Sorry hoor.' Hoor ik Casper zuchten. Ik kijk naar Lola. 'Mijn wolf wil je een mark geven.' Zeg ik zuchtend. Ze kijkt me diep in mijn ogen. 'Het mag van mij.' Zegt ze dan. Ik kijk haar ongelovig aan. 'Ik wil de jouwe zijn.' Zegt ze erachter aan. Ik knik en zoek een geschikte plek in haar nek. Na dat ik die gevonden heb bijt ik er zacht in. Dan druk ik ze er hard in. Ze kreunt even van pijn en dan geniet ze.

Ik laat los en lik het bloed weg. 'Je bent nu van mij.' Fluister ik in haar oor. Ze bloost. 'Sorry...Ik moet een toespraak houden.' Zeg ik. 'Mag ik mee?' Vraagt ze nieuwsgierig. Ik knik. We staan op en lopen naar buiten. Er staat een grote podium. Ik loop erheen en Lola gaat mee. Iedereen buigt of kijkt nieuwsgierig naar Lola.

Lola

'Wat doet die meisje uit een andere roedel hier?!' Hoor ik iemand naar mij grommen. Ik kijk bang om me heen. Sommigen veranderen in hun wolf en grommen hard naar mij. Anderen geven mij een kras over mijn arm, maar dan slaat Jack terug. We komen aan bij de podium en gaan erop. Iedereen word stil. Ik ga tegen Jack staan. 'STILTE!'Gromt Jack.

'Ze hoort dood!' Hoor ik nog net iemand zeggen. 'O ja?!' Gromt Jack. 'Moet mijn mate dood?!!!' Iedereen kijkt Jack geschrokken aan. Er komen meteen 2 bewakers en pakken mij vast. 'Ik zal het bewijzen ook dat ze mijn mate is!' Schreeuwt Jack en hij zoent me. Ik bloos en vind het fijn. 'Heb respect voor jullie toekomstige luna!' Schreeuwt hij en de bewakers laten me los. 'We worden de toekomstige luna!' Schreeuw ik naar Kiki. 'Ik hoor alles hoor dombo.' Zegt Kiki rollend met haar ogen. Ik kijk trots naar Jack die ondertussen verder gaat met praten.

---2 uur later---

We lopen de podium af naar de kerker om nog iemand in een cel te gooien. Daarna lopen ik en Jack naar het bos. Ik leun tegen Jack. Hij glimlacht naar me. En pakt mijn hand. Hij sleept me mee het bos door.

'Waar gaan we heen?' Vraag ik. 'Zie je zo wel.' Antwoord hij en neemt me mee naar een wei vol bloemen. Ik kijk er naar. 'Wouw..' Is het enige dat ik kan zeggen. 'Vind je het mooi???' Vraagt hij aan me. Ik knik. Ik zie hem veranderen in een grote zwart, witte wolf. Ik verander in een wat kleinere, grijze wolf. Hij knikt een keer en we rennen meteen het weiland vol bloemen in. Ik kijk verwonderd rond.

Ik stop met rennen bij een plek met kaarsjes in een vorm van een hartje. 'Wat is dit?' Vraag ik zodra ik terug ben veranderd. Hij veranderd ook terug. 'Ik wil je verwennen luna.' Glimlacht hij. Ik glimlach terug. 'Het hoeft niet hoor mijn alpha' Zeg ik en ik buig. 'Je hoeft niet te buigen luna.' Zegt hij. 'Maar ik ben nog geen luna.' zeg ik teleurgesteld. 'Nog niet liefje. Je word het wel.' Antwoord Jack. 'Zeker weten?' Vraag ik. 'Honderd procent' Antwoord hij. Ik glimlach en ik ga in het gras liggen naar de wolken kijken. Jack komt naast me liggen. En hij drukt me tegen hem aan. Ik voel hem aan mij ruiken. 'Je ruikt naar pepermunt.' Zegt hij dan. Ik lach. Hij blijft aan me ruiken. Ik zucht genietend en sluit mijn ogen. Jack doet het ook en we vallen in slaap.

---1 uur later---

Het is nacht geworden. Ik en Jack worden wakker. Ik kijk om me heen en we zijn niet op de plek waar we in slaap zijn gevallen. Waar zijn we...Zijn we in een? Kasteel kamer? Ik sta op maar dat lukt niet want ik zit vast. Ik zie Jack naar me kijken. Jack zit ook vast. De muren zijn van zilver en daar zitten de kettingen aan vast. Ik leun tegen de muur maar dan schiet ik naar voren van de pijn. Ik ben in paniek.

Mate?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu