14. fejezet

4.8K 244 20
                                    

Amikor úgy érzi az ember, hogy többé nincs értelme semminek, elvesztette a világban való hitét, nem akar többé semmit sem, akkor fog jönni a csavar, amelyet vagy észrevesz, vagy nem akar megtudni. Fél attól, hogy ez a csavar majd megváltoztatja a véleményét, nem fogja engedni csak a dolgok rossz oldalát látni, mert ez a "dolog" mást akar. Azt szeretné, hogy élj, hogy elfelejtsd a rossz dolgaidat, amelyeket eddig bemeséltél magadnak, mert éppen nem a legjobb passzban voltál. Ez nem egy dolog lesz, hanem egy élő, érző ember, akinek a világon a legfontosabb vagy, vagy majd leszel.

- Párizs annyira gyönyörű, de tényleg! A hotelszobám, amelyben egy ideig lakni fogok még, pont úgy, mint a filmekben az Eiffel toronyra néz és á, egyszerűen elájulok tőle - ecseteli a napját Mandy, s közben szemeivel még mindig a tájat fürkészi, amelyről épp ódákat zeng. Csak hallgatom őt, néha felnevetem a személyzetre tett megjegyzésein, mert elvileg a legdrágább kínálataikat mutatták csak meg a szegény, angol lánynak. - Egyszer meglátogathatnál, van még hely mellettem bőven.

- Mindenképpen, de ahhoz kelleni fog majd újabb szabadság - nevetek fel kínosan, ő pedig megforgatja a szemeit és csak kattintgat a gépén párat. Megtudtam tőle, hogy mennyire igaz a romantika híre ott, amikor elment a látványossághoz, egy idegen, turista férfi kérte meg a barátnője kezét és az őket néző emberek mind tapsolni és éljenezni kezdtek.

- Mindig csak az a fránya munka. Csoda, hogy eltudtalak Karácsony előtt csalni plázázni - forgatja meg a szemeit, majd valaki hoz neki egy tálcát, amelyen igen guszta étel lakozik. Megköszöni az embernek, majd enni kezdi a salátáját és a pirítósát hozzá, mert elvégre is kemény diétán van az új munkája miatt.

- Hé, nem is kellett ráncigálni vagy könyörögni!

- Nem, a francokat nem! - nevet fel, majd legyintek egyet, s keresgélni kezdek az egyik közösségi oldalon, mert kíváncsi vagyok Zayn-re. Tudom, hogy mit tett Harry-vel, bár még mindig nem értem miért és meg akarom tudni, hogy vajon milyen lehet Facebookon. Egyáltalán megengedheti magának, vagy ezt is mellőznie kell? - Mi a helyzet Harry-vel?

- Várja már nagyon a műtétet.

- Szóval már nagyon várja, hogy lásson téged - jelenti ki egyszerűen, én pedig elpirulva mondatán csak megforgatom a szemeimet. Nem ezt mondtam, most miért forgatja ki a szavaimat ez a lány? Mindegy is, a lényeg, hogy azt hiszem rátaláltam Zayn profiljára és meg kell hagyni, igen dögös a profilképén. Egy olyan képet állított be nem is olyan régen, ahol egy motornak dőlve pózol, bőrkabátján rengeteg minta, banda neve szerepel, s szakadt farmerja tökéletesen illik a bakancsához, amely flegmán csak félig van bekötve. Azt eddig is tudtam, hogy rossz fiús és bugyiszaggató mosolya van, de hogy ez a kemény külső nem olyan, mint a filmekben, az tény. Ő igazából nem egy belül kedves, aranyos férfi, hanem egy vérbeli bajkeverő. Most már ezt is tudom... - Izgulsz miatta?

- Még szép! Mostanság egyre többet stresszelek miatta... - sóhajtok, s közben bögrém tartalmából kortyolok egy kis teát. Amanda csak elvigyorodik, az a hatalmas mosolya mindentudóan szétterül arcán, ez miatt pedig felvont szemöldökkel pasztázom enyhén pixeles vonásait a képernyőmön.

- Amióta ismerlek, még sose voltál ennyire szerelmes!

- Amanda! - szólok rá fáradtan, s egy hatalmas sóhaj hagyja el ajkaimat. - Nem vagyok belé szerelmes!

- Kit akarsz becsapni? Engem vagy magamat, mert kettőnk közül én tudom az igazságot! - vázolja fel az "igazi" helyzetet és be kell lássam, hogy hiába akarom őt meggyőzni az ellenkezőjéről, tudjuk mind ketten az igazságot. Tényleg beleszerettem Harry-be, mert egyszerűen a magával ragadó személyisége magával vonz, szeretem ahogyan bánik velem és a külsejétől mindig elolvadok, csak úgy mint a bókjaitól.

Elloptad a szívem - Harry Styles fanfiction (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now