18. fejezet

4.2K 202 18
                                    

" - Ezt a kis játékodat hagyd a műtét utánra, kérlek - suttogja remegő hangon, majd belemarkol ismét hátsómba, egyenest gyúr rajta egyet, amelytől akkora nyögés szakad ki számból, hogy ajkairól csak ez miatt válok le. Feljebb tornáz ölében, csókjai már nem csak a nyakamon hagynak forró nyomot, már nem csak ott jelöl meg, hanem melleim felett, amelyektől mindenem szinte megfeszül. Eluralkodik rajtam a vágy, a csábítás, s állánál fogva feljebb emelem arcát, hogy végre valahára megcsókoljam, de nem tudom megtenni, szerencsére. "

- Mit kerestek ti itt? - kérdezi az ajtóban állva Derek, én pedig ijedtemben leválok Harry-ről, s a fiú mögé bújok, hogy ezzel is takarja csupasz testemet. Istenem, ettől féltem, ez volt az egésznél a legnagyobb kikötésem, mert nem akartam ezt, pont ezért! Derek megtalált minket, nem is érdekel, hogy miért és hogyan, de azt tudom, ezt már nem fogja szó nélkül hagyni. Ó, a francba is, ki fognak rúgni! Hogy fogok így pénzt keresni? - Te baromarcú! Még erre is képes voltál rávenni? Madison, hogy lehetsz ekkora ribanc? Szétteszed a lábadat ennek a féregnek, mi? Aztán meg majd amint látni fog, itt hagyja a csinos kis popsidat...

- Fogd be a szádat! - rivall rá Harry, de Dereket nem érdekli, papolni kezd arról, hogy milyen rossz emberrel kezdtem ki. Mi köze van hozzá és mégis miből gondolja, hogy Hazz egy igazi seggfej lenne? Kettejük közül inkább a munkatársam az...

- Annyira tudtam, hogy a szende szűz kinézet egy vérbeli ribancot takar! - nevet fel Derek, szemeimből pedig potyogni kezdenek a könnyek, s érzem, hogy alattam Harry megfeszül, izmait befeszíti és a légzése valami iszonyatosan felgyorsul. A kollégám közeledni kezd felénk, minél beljebb jön, én annál inkább helyezkedni kezdek a fiú testén, nem szeretném, ha meglátna meztelenül. Még csak az kéne, holnaptól biztosan porig alázna mindenki előtt.. - Ne bujkálj, feleségem van, de attól még láthatlak meztelenül!

- HÚZD EL A TETVES FEJEDET INNEN!

- Jaj, Harry, Zayn megmondta nekem, hogy forrófejű vagy, de először egy nő miatt? Nahát, ez neki is új lesz - kuncog a fiú, s mikor egy pillanatra lehunyom a szememet, Derek már megfogja a karomat és kifele kezd húzni. Nem tudom, egyszerűen ötletem sincsen, hogyan került ilyen közel hozzá, de félek és már nem attól, hogy kirúgnak, hanem a fiútól.

- Hagyj békén, Derek! - kérlelem őt sírva, de mikor kihúz a vízből, egyenest megalázva érzem magam, főleg a vad kapálózásom után, mert nem akar elengedni. Harry keresni kezd engem, nem volt elég ideje elkapni engem a kollégám karmai közül, de ez egy őrült fickó! Miért aláz meg teljesen, miért nem hagyott bent a vízben és a legfontosabb kérdés, mi a francról beszélt eddig? Zayn hogy kerül mindig a képbe, ha rossz dolgokról van szó? Teljesen elvesztettem ezt a rohadt fonalat... A kérdések marnak, mint Derek kezei a karomat, melynek nyomai már ott ékeskednek kezemen. Félek, fogaim összekoccannak, nem csak a félelem ráz, hanem még ez az irdatlan hideg is. Melegre és nyugalomra, illetve biztonságra van szükségem! Harry-re van szükségem...

- Ne merészelj hozzá érni!

- Eszem ágában sincs, feleségem van, Styles. Csak élvezem, hogy ilyen sebezhető - nevet fel keserűen ez az idióta, de Harry-nek több sem kell, már indul is meg felénk. Egyszer csak felkapcsolódik a legtöbb lámpa, megindul a szellőztető és az ajtó nyílik, majd pedig Niall értetlen arcával találjuk szembe magunkat, én viszont már azt sem tudom, hogyan takarjam magam egy kézzel.

- Mi a fészkes fene folyik itt? Madison? Derek - néz rám értetlenül Dr. Horan, majd a másik munkatársára, aki időközben elengedi a kezem és nemes egyszerűséggel itt hagy engem teljesen megsemmisülve. A földre zuhanok, keservesen elkezdek sírni, mert annyira megalázva és elárulva érzem magam, mint még soha, meg persze félek a holnaptól. Peter biztosan kiteszi innen a szűrömet, de a módszerétől előre remegek, nem akarok holnap még csak ide se jönni!

Elloptad a szívem - Harry Styles fanfiction (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora