Jeg vil jo ikke være grim i tøjet, hvis nu der er fans som der jo kun er.
Idag er det mandag og vi skal til og afsted. "Øhm du skal have lidt fint tøj på" siger Tinus til mig da jeg er ved at vælge mit tøj. "Øhm okaaay..." svarer jeg på en meget nysgerrig måde. Jeg finder noget okay fint. Tinus kigger på mig. "Hvad tænker du på?" Siger jeg og griner lidt. Han kigger mig på øjne og siger "Waow du er super lækker". Jeg griner og smiler til ham. Jeg kom i tanke om at jeg skulle have bind med. Jeg hader det, det er forfærdeligt. "Øhm Tinus kan du ikke lige hente noget bind til mig?" Han kigger mærkeligt på mig. "Øhm ja okay" Han går ud på badeværelset, hvor de lå. "Vær så god smukke" siger han og giver mig dem i hånden. "Tak tak" Jeg kigger ham i øjne og kysser ham. "Du er en skat". Han rødmer og lægger sig tilbage i sengen. Jeg pakker lige de sidste ting, jeg er bange for at jeg glemmer noget, men det er nok ikke jordens undergang hvis jeg gør. "Er i ved at være klar?" Råber Kjell Erik nede fra stuen. "Ja kommer om lidt" svarer Tinus tilbage. Tinus rejser sig fra sengen og kommer hen til mig. Han krammer mig. "Er du klar?" Hvisker han i øret på mig. Han er højere end mig så jeg står på tæer og kysser ham. "Selfølgelig er jeg det". Vi tager vores tasker og går ned ad trappen. De andre står og venter. "Er du klar Simone?" Siger Marcus og smiler på en måde, som om jeg skal glæde mig helt vildt. "Ja" siger jeg stolt og smiler til dem alle. Tinus tager sine hånd foran mine øjne og åbner døren. "Du må ikke kigge" siger han spændt. Jeg får hurtigt sommerfugle i maven. Han tager hånden væk...
Den flotteste mad sorte limousine, holder lige foran mig. Jeg vender mig rundt og krammer Tinus. Jeg trækker mig. "Den er helt fantastisk!" Siger jeg og krammer Kjell Erik og Marcus. Jeg ender med at stå og kramme Tinus. "Tak, virkelig mange tak". Jeg stiller en masse spørgsmål. "Skal vi virkelig køre i den?". Ham der skal køre os kommer gående. "Skal jeg ikke tage jeres ting" "jo gerne" siger Kjell Erik. Han tager vores tasker og vi andre sætter os ind. Jeg sidder selfølgelig ved siden af Tinus og overfor Marcus og Kjell Erik. Mig og Tinus deler høretelefoner og jeg ligger op ad hans skulder. Jeg falder næsten i søvn da jeg er lidt træt. Marcus hører også bare musik og kigger ud ad vinduet. Kjell Erik sidder bare og taler mig ham der kører. Jeg rejser mit hoved fra Tinus's skulder og kigger ud ad vinduet.~ Sophia ~❤
YOU ARE READING
En ud af tusinde Ft. Marcus & Martinus
FanfictionHej alle sammen Jeg hedder Simone og jeg skal til koncert her om ikke særlig længe sammen med min bedste veninde Jose. Jeg glæder mig utrolig meget! Jeg har meget høje forventninger til koncerten, sådan med at møde dem og alt det der man nu drømmer...