Kjell Erik sidder bare og taler mig ham der kører. Jeg rejser mit hoved fra Tinus's skulder og kigger ud ad vinduet.
Jeg glæder mig meget til at se hvad vi skal i Oslo, jeg tror bare det bliver noget hygge noget, men det er også helt fint. Det bliver i hvert fald hyggeligt og sjovt. Vi ankommer til vores hotel efter at have kørt i omkring 2 timer. Jeg kan se nogle fans stå foran hotellet. Det var det jeg ikke håbede, men det kan jeg jo ikke lave om på. Vi holder ind og vi stier alle ud. Tinus har taget sin cap på og Marcus tog sine solbriller på, for at dække deres ansigter. Tinus tager min hånd og trækker mig ind til sig. Vi finder vores værelser, mig og Tinus på et og Marcus og Kjell Erik på et. Det kan jeg nu meget godt lide, nu bliver vi heller ikke afbrudt af Marcus hvis vi måske hygger lidt. Nu kan jeg få ham for mig selv og det har jeg glædet mig til. Vi går ind ad døren, vi lægger vores tasker på gulvet og lægger os i sengen. Vi er begge trætte, så vi ligger egentlig bare og halv sover. Der bliver banket på døren og Tinus rejser sig for at åbne. Gæt hvem. Marcus kommer ind ad døren. "Altså øhm vi tænkte lidt på at gå ned at få noget at spise også bare være på værelserne resten af dagen, lyder det fint?" Siger Marcus da hen kommer ind. "Jo det lyder helt fint, det bliver jo også en lang dag imorgen" svarer Tinus tilbage. "Men hvornår går vi så ned?" Når jeg at sige før Marcus når ud af døren. "Jeg tænker lidt vi bare mødes der nede om en halv time" "super".
Efter vi har skiftet tøj og sådan, går vi ned i rasturanen. Vi ser at Marcus og Kjell Erik allerede sidder ved et bord. Vi sætter os og bestiller. Efter vi har spist går vi bare op på værelserne igen. Resten af aften går med at se film, snakke og bare være sammen.
Jeg glæder mig til en dag mere med den mest fantastiske dreng i verden.~ Sophia ~ ❤
YOU ARE READING
En ud af tusinde Ft. Marcus & Martinus
FanfictionHej alle sammen Jeg hedder Simone og jeg skal til koncert her om ikke særlig længe sammen med min bedste veninde Jose. Jeg glæder mig utrolig meget! Jeg har meget høje forventninger til koncerten, sådan med at møde dem og alt det der man nu drømmer...