Den ene pige i lufthavnen

111 3 0
                                    

Jeg lægger mig ned til ham og giver ham et kys, han få på en måde lagt mig ned og sidder nu oven på mig. Han holder mine hænder, han giver mig en masse kys❤️ det er bare hyg! Jeg får en dejlig følelse i kroppen.

Jeg kommer i tanke om at det er en stor dag i dag, og jeg glæder mig så ubeskriveligt meget! "Tinus vi bliver nød til at gøre os klar" siger jeg og kigger alvorligt på ham. "Okayy" siger han irriteret og kaster sig ved siden af mig. Jeg smiler og rejser mig fra sengen. Jeg går over og finder noget tøj jeg skal have på. "Tinus havd tager du på?" Spørger jeg fordi jeg gerne vil have samme stil. "Jeg tror jeg tager mine hvide bukser og bare min hvide off-white hættetrøje på" "okay super". Jeg ender med at tage mine hvide bukser med huller i også en sort T-shirt også min hvide bumper-jacket på. Jeg føler mig godt tilpas nu.

//lidt senere//

Vi sidder nu i lufthavnen og venter på, vi skal med flyet til Danmark. Jeg flyver tideligt, da vi først tager hjem til mig, for at min familie kan møde min kæreste og self også resten af Gunnarsen familien. De skal jo lære hinanden at kende, fordi de skal nok være sammen på flere tidpunkter. Hihi☺️

Tinus's synsvinkel

Vi sidder nu i flyet og lander om ca. 10 min. Jeg glæder mig til at møde hendes familie, jeg må jo gøre et godt indtryk, fir at de skal kunne lide mig. Simone tager min hånd, jeg kigger på hende. "Hvad er der galt?" Siger hun bekymret. "Ik rigtig noget, jeg er bare lidt nervøs om din familie, nu vil kunne lide mig" siger jeg nervøst. "Det skal du ik være nervøst for, de vil elske dig, det er jeg sikker på. Du er jo helt fantastisk, så det er umuligt ik at kunne lide dig" siger hun og smiler. Jeg elsker hendes smil. Jeg kysser hende og hvisker "jeg elsker dig virkelig højt". Vi kysser videre. "Hey i to, vi lander om lidt, så stop lige med at spis hinanden" siger Marcus kækt. "Stop Marcus!" Siger Tinus og slår ham.

Vi er nu på vej ud af lufthavnen og ud til bilen, men vi skal først igennem alle fansene. Jeg er bange for om de siger noget om Simone, fordi jeg ved at hun er skrøbelig, og jeg vil ik have hun bliver ked af det. Vi bliver hevet med, og vi er nu imellem alle fansene. Jeg og Marcus må jo tage nogle billeder med dem, men faktisk havde jeg ik særlig meget lyst, jeg ville hellere bare videre. Jeg kigger efter Simone og ser at hun er igang med at få taget billeder. Jeg går overmod hende. "Tinus du har fundet den helt rigtige" er der en af pigerne der siger. Jeg bliver helt vildt glad og går over mod hende. Jeg krammer hende og siger "tusinde tak! Hun er dejlig ik?" Jeg smiler til hende og nikker taknemligt. Vi kommer ud til bilen og kører væk.

Sry for at det tog så lang tid, men der har bare været meget med skolen lige for tiden og har haft travlt, men håber I kan lide afsnittet❤️

En ud af tusinde Ft. Marcus & MartinusTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang