2

1.3K 72 2
                                    

Z. Arın oynama da ye yemeğini.

A. Neden sebze anlamıyorum. O kadar güzel yiyecekler varken neden?

Z. Arın!

A. Off ben büyüdüm artık. Yakında reşit olacağım.

Z. 3 senen var oğlum.

A. Olsun.

Z. Hadi hadi ye. Soğutma

Başından öpüp mutfağa geçtim. Salonda oturan Kereme kaydı bakışlarım. O dediğinden sonra tek kelime konuşmadık akşama kadar.

Ona kızgınım. Beni o zamanlar seviyor ama benim 15 sene sonra haberim oluyor. 15 sene sonra ne demek!

Mutfağa doğru gelince tedirgin bir şekilde kıpırdanıp arkamı döndüm. Bulaşık makinesini açarkan arkamdan belime dolanan kollarla irkildim. Boynuma değen dudaklar tüm vücudum titretirken ellerini tuttum.

K. Ne kadar kızsan haklısın ama yapamadım Zeynep! Diyemedim. Çünkü kendime verilmiş sözüm vardı.

Z. Kerem! 15 sene oldu. Biz bir aile olduk aramızda gizlimiz saklımız kalmadı. Neden söylemedin.

K. Kendime söz vermiştim.

Z. Bu geçeli bir sebep değil.

Derin bir nefes alıp.

K. Seni hep sevdim. Hiç aklımdan çıkmamıştın. Unutmak için Amerikaya gitsemde yapamadım döndüm güzelim. Sen her erkeğe bakarken benim canım yanıyordu. Ama elimden birşey gelmedi. Bir gün beni göreceksin diye bekledim. Taa ki o hataya kadar. Senin için hata ama benim için içten içe sevinç olan. Tamam doğru bir şey değildi ama olan olmuştu.

Duyduklarımla donup kaldım. Ne demek bunlar.

Arkamı dönüp gözlerine baktım. Bu zamana kadar nasıl sustu. Hadi bu zamanı boşver. Nasıl karşılıksız sevdi.

Z. Kerem?

Dememle yüzünü bir korku kapladı. Endişeyle gözlerime bakıp

K. Ef-efendim?

Z. Sana bir şey deyim mi sevgilim?

Umutla yüzüme baktı. Sonradan sırıtarak başını salladı. Dayanamayıp dudaklarına öpücük kondurdum.

Z. Emin ol bu içimdeki sevgi o günlerin acısını çıkartırcasına artıyor gün geçtikçe.

Yüzüme öyle bir baktı ki. Sevinç desen değil. Rahatlama desen o da değil.

İyi ki o hatayı yapmışız iyi ki.

&&&


Eve gelince çantamı aldım. Tam inecekken Kerem kolumdan tutup.

K. Hayırdır?

Z. Ee inmeyecek miyiz?

K. Haa. He şey eve gideceğim de apar topar inecekken halâ sinirlisin sandım.

Z. Yoo! Neyse hadi geçelim

K. Yok sen git sonra gelirim

Z. Peki. O zaman görüşürüz.

Dememle uzanıp yanağımdan öptü.

K. Görüşürüz güzelim.

Gülümseyip indim. Kapıya gelince anahtarla içeriye girdim ardından Keremin gittiğini duydum.

Masum AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin