Uyandığımda yanımda Keremi göremedim. Yataktan kalkıp yan tarafta duran sabahlığımı giydim. Komidindeki ışığı yakarak odadan çıktım.
Koridorun köşesindeki Arının odasına gelince sessizce kapıyı açtım. Açmamla içim huzurla doldu. Baba oğul birbirlerine sarılıp uyuyorlardı.
Yanlarına gidip üzerilerini örttüm. İkisininde alnından öpüp yüzlerine baktım.
Günden güne büyüyen oğlum. Günden güne ailesine düşleşen kocam.
Z. İkinizi de çok seviyorum.
Tam arkamı dönerken Kerem uyandı.
K. Güzelim?
Z. Şşş uyu sevgilim.
Başını geri yastığa koyup gözlerini kapattı. Yanağından öpünce dudakları kıvrıldı. Uyku mahmurluğuyla sevdiğini söyleyip uykuya daldı.
&&&&&&&&
Sabah güne huzurla uyandım. Tertemiz güneşli havayı görünce yataktan gerinerek kalktım. Uzun zamandır ilk defa bu kadar huzurla uyandım.
Terliklerimi giyerek balkona geçtim. Yemyeşil bahçede kuş seslerini duyunca gülümsedim. Gözüm aşağıdaki Zeynebe takıldı. Yanında babannem ve kocaman at.
Evet evet at!
Z. Hey! Kereem! Bak kim var burada.
Bir dakika! O yoksa Tıfıl mı?
K. Şaka?
Z. Gel gel!
Hızla odadan çıktım. Merdivenleri nasıl indiğimi anlamadım bile aşağıya indiğimde bahçeye çıktım.
K. Zeynep!
Z. Merhaba de Tıfılcım Kerem abine.
Salak gibi sırıtarak yanlarına gittim.
K. Tıfıl...Çok. Çok büyümüş.
Z. Ee heralde. 4 sene oldu görmeyeli.
Babannem yanımıza geldi.
B. Günaydın oğlum. Şükür uyanabildin.
K. Ne yapıyım erken uyanamıyorum
Çitin yanına yaklaşıp Tıfılın alnını sevdim. Ne kadar çok büyümüş. Özlemişim de
Z. Gerçekten de çok büyümüş. Babanne binebilir miyiz?
B. Benden değil ondan izin alın.
K. Kimden
Yüzüne baktım ama o karşıya bakıyordu. Hemen o tarafa baktık. Yok artık! Şaka! Şaka değil mi bu?
Z. Nasıl yani şimdi...b-babanne?
B. Tıfıl artık bir anne
Nee!
Z. Allahım yaa! Resmen bizim küçük atımız anne olmuş.