9

977 54 2
                                    

Eve geldiğimde çantamı yere atıp ayakkabılarımı çıkardım. Eve nasıl geldiğimi hatırlamıyorum bile. Keremin o lafları hala beynimde dönüp duruyordu.

Haklıydı da onu suçlayarak vicdanımı rahatlatıyordum ama bunu yüzüme vurması biz yattık dememeliydi. Zaten mahvolmuş durumdayım.

Terliklerimi giyerek salona geçtim. Keremi görmemle olduğum yerde kaldım.

Z. Ne işin var burada?

Arkasını dönüp yüzüme baktı. Önüne dönüp mısır kâsesini sehpaya koydu.

K. Şehir dışındalar.

Bu mu?

Boynumdaki okul armasını çıkarıp koltuğa fırlattım.

Z. Senin kalmana gerek yok. Yağmura giderim ben.

K. Yağmur bu akşam Canla dışarıdalar.

Göz devirip sinirle mutfağa geçtim. Ben uzak durmaya çalıştıkça o dibime dibime geliyor.

Buzdolabının kapağını açıp su şişesini alırken arkamda duyduğum sesle gözlerimi kapattım. Gelmesene be!

K. Pizza ısmarladım.

Z. İstemiyorum salata yiyeceğim.

K. Zeynep

Derin nefes alıp sinirle arkamı dönerken Kereme çarpmamla su üzerimize döküldü.

Z. Hiii!!

Soğuk su karnımdan bacaklarıma akarken Keremin sadece karnına döküldüğünü gördüm.

Z. Ne arıyorsun ya dibimde. Buz gibi su birde!

K. Ben bugünki olanlar için özür dilerim güzelim. Öyle dememeliydim.

Kendimi toparlayıp arkamı döndüm. Elimdeki şişeyi tezgaha koydum

Z. Konuşmak istemiyorum Kerem.

K. Zeynep

Z. Kerem lütfen.

K. Nereye kadar Zeynep.

Sesindeki üzüntü kırgınlık gözlerimin dolmasına neden olurken tezgaha yaslandım. O kadar çok özledim ki.

Z. Kerem lütfen

K. En azından unutmayı denesek olmaz mı?

Z. Başarabilecek misin?

Yüzüne döndüm.

Z. Her konuştuğunda o anlar aklına gelmeyecekse, her yüzüme baktığında o günün sabahını hatırlamayıp unutacaksan tamam o zaman unutalım Kerem. Ben şahsen denedim ama yapamadım. "Kerem" dedikleri an o sabah aklıma geliyor tüm vücudum titriyor geriliyor daralıyorum Kerem.

Tam koluma dokunacakken geri çekildim.

Z. Dokunma lütfen.

K. Zeynep bu benim-

Z. Biliyorum sana suç atmıyorum ama elimde değil Kerem. Tek sen değil kimse dokunmasın istiyorum. Psikolojim berbat durumda.

K. Emre dokunurken gayet iyiydin.

Z. Ne!

K. Yok bir şey

Diyerek mutfaktan çıktı. Emre ne alâka yaa.

*******

Salona geçtiğimde Kerem koltukta pizza yiyerek televizyona bakıyordu. Ne yapmalıydım. Yanına gidip oturmalı mıydım yoksa yukarı çıkıp odaya mı kapanmalıydım. Eğer odaya çıkarsam çok uzayacak. Uzamasınıda istemiyorum.

Masum AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin