K. Güzelim bak şimdi-
Z. Yo yoo bana geçmişini anlatma. Dinleyecek de değilim zaten. 1 hafta kalacakmış ve gidecekmiş tamam bitti.
K. Zeynep bir dinle.
Z. Kerem anlatma. Geçmiş bitmiş bişey.
Şuan sinirden kuduracak haldeyim. Odada dört dönüyorum Keremse peşimde. Telefonu alıp bir müzik açtım. Yatağa gidip yatacakken Kerem kolumdan tutup kendine çevirdi
K. Zeynep
Z. Kerem odadan çıkar mısın? Uyuyacağım
K. Sinirlisin
Z. Değilim
K. Sinirlisin
Z. Değilim diyorum
K. Her sinirli olduğunda müzik açıp yatarsın Zeynep. İşte! Sinirlisin.
Telefona baktım. Bir de Kereme. Doğru diyor. Ama onane!
Z. Evet sinirliyim. Olayı kavrayamadın galiba ama nişanlın ve eski sevgilin aynı çatı altında.
K. Zeynep jane ile aramda-
Z. Banane sizin aranızdan yaa. Kerem lütfen çık uyuyacağım.
K. Dinlem-
Z. Dinlemeyeceğim. Çık!
Dememle yüzüme uzun uzun baktı. Bakışlarımı kaçırdım. Yoksa dayanamam. Eğildi dudaklarıma yumuşacık bir öpücük kondurup geri çekildi.
K. Uyurken de aklındaki düşünceleri sil at güzelim tamam mı?. Seni seviyorum.
Kendimi salıp boynuna sarıldım. Yapma be adam şöyle yapma dayanamıyorum.
Z. Ben de seni seviyorum canım ama benide anla
K. Anlıyorum bebeğim ama jane ile aramda hiçbirşey yok olmadı. Sadece oralarda yalnızlık çekmeyim diye-
Öperek susturdum.
Z. Ben sana güveniyorum ama o sonradan çıkıp gelene güvenmiyorum bilesin.
K. Farklı düşünme sevgilim.
Kıkırdayıp boynuna sokuldum
Z. Şu kelimeyi duydukça eriyıip bitiyorum.
K. Çok mu hoşuna gidiyor
Z. Çook
Yüzümü kaldırmadan boynunda derin bir nefes aldım.
K. Keşke ben de duysam. Nasıl hismiş öğrensem
Demesine kahkaha attım.
Z. Çok istersen o iş olmaz sevgilim. Akışına bırak
Dememle sinsi sinsi bakış atıp ne olduğunu anlamadan kendimi yatakta onu da üstümde buldum. Dudaklarıma yapışırken kendi kendime güldüm.
Öyle yaparsan böyle olur.
#######
Başım göğsünde eli elimde saatlerdir öylece yatıyoruz. O beni uyudu biliyor ama uyumadım. Olanları düşünüyorum. Keremi, kendimi, sevgimi. Karmakarışık bir haldeyken nasıl bir hale geldik anlamış değilim. Bana olan sevgisi eskisinden daha farklı. Tabii benimde öyle.
Düşünüyorum. Ben Keremi bu kadar çok nasıl sevdim anlamıyorum. Nasıl ne zaman böyle oldum.
Hep böyle yapıyorum kendimi Keremin kollarında buluyorum.
Alnımın köşesine kondurulan öpücükle kollarına daha çok sokuldum. Gelen ayak sesiyle gözlerimi kapatırken odanın kapısı tıklandı.
Daha ses vermeden odaya girdi.