16

945 54 1
                                    

Ne kadar süre oturuyoruz bilmiyorum. Başım Keremin göğsünde gözlerim dalıp gidiyor.

Evlenelim demiştim. Bu durumdan ancak öyle kurtulabiliriz. Milletin ağzına düşmeden.

Peki ya sonra?

Sonrayı düşünmedim. Evlendikten sonra ne olur nasıl bir hayatımız olur düşünemiyorum. Yine eski Zeynep Kerem olur muyuz?

Bir yanım eski sen yok diyor aklıma bebek geliyor.

Eski biz olamayız artık. Çünkü aramıza bir bebek gelecek. Gelecek de peki ben ona bakabilecek miyim?

Düşündükçe daha çok düşünüyorum. Ben ne yapacağım.

Başımı kaldırıp arkama yaslandım Kerem hemen bana döndü.

K. Ne oldu

Omuz silktim

Z. Kerem biz ne yapacağız. Düşünüyorum düşünüyorum içinden çıkamıyorum.

K. Ben halledeceğim güzelim.

Z. Nasıl olacak o,?

K. Sen düşünme. Hepsi sırayla olup gidecek güzelim. Ben bulacağım bir yolunu

Gözlerine baktım o kadar derin bakıyordu ki. Gülümsedim oda gülümsedi.

K. Zeynep

Demesiyle içim eridi. O nasıl bir Zeynep demek.

Z. Ef-efendim

K. Dokunabilir miyim?

Ne?

Anlamadım der gibi yüzüne baktım. O ise gözlerini gözlerimden çekip karnıma götürdü.

K. Ona dokunabilir miyim?

Gözlerim dolar gibi oldu. Bu kadar masum bir ifade ile istediği şeye bak. Gülümseyip başımı hızlı hızlı salladım. Çekingen hali ile elini uzatıp karnıma koydu.

K. Bu mucize bi-bişey. Elimin altında bir can var. Hissetmesemde orada o. Bizden bir parça.

Burnumu çekip yanağına minik bir öpücük kondurdum. Bana dönüp

K. Ve sizi bırakmaya da hiç niyetim yok.

Diyerek gözlerime baktı. O öyle bakarken içim kıpırdadı. Elimi uzatıp yanağına koydum.

Z. Bizde seni bırakmaya niyetimiz yok. Çünkü senden başka kimsemiz yok.

Kızarık gözlerimi saklamak için gözlerimi kaçırdım. Ama o halâ yüzüme bakıyordu. Tekrar birleşti gözlerimiz. Onunda hafiften gözleri dolmuş. Gözlerine bakarken eli halâ karnımdaydı.

O gözler çok çok şey anlatsada şu an anlayacak durumda değilim. Sadece gözlerine odaklandım. Karnımdaki elimi çekip yanağıma koyarken yutkundum. Gözlerimi kaçırırken o ise yaklaşmaya başlamıştı.

Korkuyla gözlerine bakarken Kerem dudaklarıma odaklanmıştı.

Neden hareket edemiyordum. Ya da neden çekilmiyordum. Gözlerinin en içine baktım. Hiç görmediğim duygu kırıntısını görünce hızla kendimi geri çekip

Z. Ya-yapma lütfen

Dememle afallayıp geri çekildi. Kendini toparlarken elini kolunu nereye koyacağını şaşırdı. Beklemiyordu böyle tepki vereceğimi. Ya da kendini kaptırdı.

K. Öz-özür dilerim. Be-ben bir an ke-kendimi kaybettim.

Z. Yapma Kerem. Kafam bu kadar dağınıkken öyle bişey yapamam

Masum AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin