8

935 57 2
                                    

Z. Oğlum. Hadi bebeğim ye hap içeceksin.

A. Anne doydum diyorum

Z. Ne yedin de doydun

A. Valla doydum anne.

Z. İyi kalk git hapını iç ağrı çekme

Dememle kalkıp gitti. Kendi yerime oturup Keremin bardağına çay doldurdum.

K. Güzelim fazla yorma kendini. Bırak fazla da üstüne gitme

Z. Elimde değil Kerem.

K. Tamam ama fazla gitme üstüne. Belki ters teper

Başımı sallayıp domatesten ağzıma kattım. Aklıma o günler geldi.

Z. Hatırlıyor musun sevgilim. Okuldaki o yaşadıklarımızdan sonraki olanları.

K. Hatırlamaz mıyım? O gün sinirden kudurmuştum. Sahi Zeynep o dans kıyafetin halâ duruyor mu. Getir de bir güzel parçalayım.

Z. Ahaha saçmalama aşkım.

K. O günü asla unutamam. Gözümün önünde yıkıldın.

Z. Bende unutmayacağım. O gün hesaplarıma göre hamileydim biliyor musun?

K. Hadi ya?

Z. Evet sonradan hesaplamıştım

Dememle başımdan öpüp

K. Günden güne iyi ki diyorum. İyi ki bu günleri yaşıyorum.

Z. Aşkım benim.

****

Sınıfa girdiğimde Keremi gördüm. Hemen yerime geçip oturdum. 1 haftadır görüşmemiştik. Ne o geldi ne de ben. Annemgil sorduklarında hep bir terslemiştim. O gün aklıma geldikçe delirecek gibi oluyorum. Birine anlatamadıkça içimde tuttukça daha beter oluyorum. 1 haftadır yeni yeni toparlanıyorum. Biz ne yapmıştık. Nasıl bu hale gelmiştik. Hep bir arada olan biz şuan iki düşmandan farksızdık. Lanet olsun ki ben böyle olsun istememiştim.

O günler aklıma geldikçe daha da kötü oldum. Yakamın 2 düğmesini açıp ellerimle kendime yelpaze yaptım. Derin bir nefes alırken sınıfa Yağmur girdi.

Y. Ohh bee! Buradasın sonunda

Yanıma gelince sımsıkı sarıldım. Sarılırken Düşüncelerimden 2 dakikalığına da olsa arındım.

Z. Kafamı toparladım geldim.

Y. Neyin var? Hiç böyle yapmazdın

Z. Hiiç öyle

Kereme baktım başını eğmiş defterini karalıyordu.

Y. Ailevi durum mu?

Z. Hı hıı

Deyip geçiştirdim. O anda Kerem ayağa kalkıp hızla sınıftan çıktı.

Y. Ne o küs müsünüz?

Z. Yoo biraz uzak duralım de-dedik. Çok kavga ediyoruz ya.

Y. Hadi gel kantine inelim.

******

Kantine geldiğimizde Yağmurun sürüklemesiyle Keremle Canın masasına geçtik. Kerem elindeki telefonla uğraşırken Yağmurla Can sohbet ediyordu.

Y. Heyy Zeynep

Z. Hıı! Ha şey pardon ya dalmışım

Y. Diyoruz ki akşam bişeyler mi yapsak

Masum AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin