Yeni bir kurguya başladım. Kurgularımın hepsinden farklı olacak. Umarım o kurgumda da yanımda olursunuz ...
Son kez ağzımı çalkalayıp kuruladım. Aynada kendime baktım. Solmuş yüzümle kızarık gözlerimi gördüm. Gece bir gram uyuyamadım. Hem kusmadan hem düşünmekten. Gözlerim kapandıkça o anlar aklıma geliyor. Dudaklarımda tekrar hissediyorum. Hissettikçe kalbim çarpıyor midemde kıpırdanma oluyor.
Derin nefes alıp banyodan çıktım. Odadan çıkıp salona geçtim. Gördüklerimle gülümsemem yüzüme yayıldı.
O bebek burada. Sevim yengenin kucağında.
Gülerek yanlarına gittim.
S. Ahh işte benim gelinim de uyanmış.
Pardon? Ne oluyor.
İpek ve Keremin teyzesi Leman hanım bana baktı.
Şu kadını oldum olası sevmezdim. Yengeme hiç benzemiyor. Burnu havada kibirli bişey.
Z. Günaydın.
Yengemin yanına oturdum.
Z. Hoşgeldiniz. Kusura bakmayın biraz işim vardı da.
İpek gülümserken Leman soğuk suratıyla boğazını temizleyip önemli değil dedi. Bana da önemli değil senin kusura bakıp bakmaman.
Hasbam! 😒
Yengem kolumu okşayıp sessizce kulağıma eğildi.
S. İyi misin hayatım. Yüzün bir soluk.
Z. Midemden uyuyamadım yenge
S. Sabret bitanem geçecek. 1 ay demez geçer. Bu derece olmaz
Başımı sallayıp gülümsedim. Karşıda büyük pencerenin önünde İpeğin eşi Metin abi ile konuşan Keremi gördüm. Arada göz göze gelsek de çekmedim gözlerimi. Göz hapsine alıp gülümsemesini mimiklerini el kol hareketlerini izledim.
L. Zeynepcim sorması ayıp burada neden kalıyorsun.
Aha! Bende bu katnem karı nerde kaldı diyordum.
Z. Keremle akşam düğün hakkında konuşmak için geldim ve geç olunca kaldım.
S. Zeynep bu evin kızı Leman. Ne zaman isterse kalır.
Ohhh! Hadi be yenge.
S. Küçükken de böyleydi. Hep bizde kalır bizden çıkmazdı.
Gülümsedim. O zaman evlerimiz yakındı. Ah ah!
L. Kafaya koymuşun temelli çıkmamayı
Deyip kahkaha attı. Sinir tepeme yükselirken ne yapacağımı bilemedim. Bir Kereme baktım bir yengeme.
Sabır Zeynep! Sabır.
Z. Valla Leman hanım kafaya koymaya gerek yok. Gerek kalmadı da. Yengeminde dediği gibi ben bu evin de kızıydım ağırlanmam karşılanmam iyi olunca diken üstünde oturan misafir değil de evin kızı oldum.
Eğer Yengemin kardeşi olmasaydın o dikeni üstüne değil de bir taraflarına sokardım. Kasıntı karı!
Yüzüne baktım bozulmuş. Ofun pofun halde etrafına bakındı. Beter ol.
L. Yok canım yanlış anladın beni.
Z. Yanlış anlaşılacak bir konu mu var da. Ben durumu anlattım.
Yengeme dönüp
Z. Neyse Yengecim ben Kereme bakıyım
Yanağından öpüp kalktım. Keremin yanına ilerlerken o müthiş gülümsemesini gördüm.