Göğsümde yatan güzelimin başından öpüp sarıldım. İkimizde uyumuyoruz konuşmuyoruz da. Onun ne düşündüğü belli. Benimki belli.
Her hali içimi ısıtırken şuan bir yanım hafif kırık. Seviyor ona tamam ama benim gibi mi seviyor yoksa alışkanlıktan mı sevmeye mecbur kaldı.
Zeynebin önceki halinide biliyorum. Bir yakışıklı görse hemen ona atlayan. Onda aradığını bulamayıp diğerine atlayan bir tipdi.
Bende de aynı şey olursa. Bende bulamadığını bulacağı kişilerde ararsa. Şuan çok büyük güven meselesi yaşıyorum. Sorsam yanlış anlar. Sormasam içimde hep bir soru işareti kalacak.
Bunu bir kenara atmalıyım. Yoksa işin içinden çıkamayacağım. Zamanla görürüm. Olmuyorsa da zorla oldurturum.
Derin bir nefes alıp verdim.
Z. Ne düşünüyorsun?
K. Seni.
Dememle başını kaldırıp baktı. Gülümseyip çenemden öptü.
Z. Neden düşünüyorsun bakalım.
K. Seni ne kadar çok sevdiğimi. Senin de beni ne kadar çok sevdiğini düşünüyordum.
Durdu durdu. Gözlerime bakıp başını göğsüme tekrar koydu.
Z. Ne kadar çok seviyormuşun?
K. Çok çok.
Kıkırdayıp göğsümden öptü
Z. Her şey karşılıklı o zaman.
Diyerek göğsüme çıkıp uzandı. Hemen beline sarıldım. Eğilip dudağımdan öptü.
Z. Tüm ilklerim seninle.
Yanağımı okşadı. Bu sözü duymak tüm düşündüklerimi uçurup gitti.
Z. Hep sen vardın benim yanımda. Bazen baba gibi korudun bazen de abi gibi kolladın. Tabii o zamanlar öyle düşünüyordum. Şimdi ise bambaşka bir haldeyiz. Ne düşünüyorsun bilmiyorum ama dediğim gibi tüm ilklerim seninle. Sonu olmayan mutluluklara yürüyoruz. Sen ben ve bebeğimiz.
Heyecandan ne yapacağımı bilemezken sımsıkı sarıldım. Benimde ilklerim seninle diyemiyorum tabii. Amerika zamanında yanımdaki güya Zeynebi unuturum diye yaklaştığım kızı biliyor. Ama asla öyle bir yaklaşım olmadı. Vakit geçirelim Zeynebi unuttursun diye yanımda tutuyordum. Ama ne fayda.
K. Her zaman da yanında olacağım güzelim.
Sadece bunu diyebildim. Gerisin de ise yılların acısını çıkartırcasına tutkuyla dudaklarımız birleşti.
#########
Z. Kerem git bak şu çocuğa
K. Zeynep baktım. Yemeyeceğim yemek dedi. Girdi odasına.
Göz devirdi. Umursamadan masaya oturdum. Ergenlik döneminde ya paşamız.
Z. Arııınn!! Annecim hadi yemeğe geelll!!!
K. Güzelim rahat bırak.
Önüme koyduğu çorbaya baktım.
K. Tek bu mu?
Z. Beğenemedin mi?
K. Yo beğendim de kaç saattir buna mı uğraştın.
Z. Karışma otur ye.
Kahkaha atıp bir kaşık aldım. Mutfağa giren Arına bakıp kaşlarımı çattım saç baş dağılmış. Yüzü bembeyaz halde.
K. Oğlum ne bu hal.