Başları önde iki genç. Tepelerinde dikilen adam yanlarında oturan kadınlar ve olayı sindiremeyen diğer adam.
Ölüm sessizliği hakimdi koskoca evde. Duvardaki saat her dakika ilerlerken iki genç kafaları kaldıramıyordu. 2 ailede öğrenmişti. Kadınlar yakınırken adamlar ise sinir küpüydü.
Ne olacaktı. Üstelik tanınan kişilerdi. Bu olay duyulursa ne yaparlardı. Nasıl çıkarlardı milletin medyanın önüne.
Ya o iki genç. Nasıl karşılanırdı arkadaş okul çevresinde.
Bu iş nasıl çözülecekti. Nasıl hallolunacaktı.
Tepelerinde dikilen adam ikisininde önüne geçip
C. Ne zaman oldu!!
İkisindende çıt çıkmazken sinirle
C. Ulan yediniz bir bok anlatın
K. Siz iş seyahatindeyken
Okkalı bir küfür savurup koltuğa tekme attı.
C. Sarhoştunuz öyle mi?
K. Evet
C. O aralar aranız açıktı demekki derdiniym buydu?
K. Hatırlamıyoruz.
Adam gözlerini kapatıp derin nefes alırken Ahmete döndü
C. Delireceğim. Yemin ederim sonum olacak bu olay. Rüya olsun diyorum ama şu iki suratı görünce.
A. Cihan tamam
C. Ne tamamı
A. Olmuşla ölmüşe çare yok. Olan olmuş. Daha fazla üstlerine gitme. Onlar ister miydi ha.
C. Bu kadar iyimser olma
A. İyimserlik değil bu. Olan oldu elimizden ne gelir.
C. Bu olay duyulmadan o karnındakinden kurtulacaksın
Demesiyle Sevim ayağa kalkıp
S. Asla olmaz. Ne günahı var o bebeğin ha? Asla izin vermem
C. Ne izin vermemesi ha! Bu olay duyulmayacak
S. Umrumda değil. Günahsız bir can o. Nasıl aldır dersin ha!
C. Olmaması gereken bir can
S. Ama olmuş. Bunu sende biliyosun. Asla izin vermem.
C. Sevim karışma.
S. Ne demek karışma. Ben karışamıyorsam sende karışamazsın anladın mı? Zeynebe sordun mu?
C. Sormam mı gerek bu durumda ha! Ne diyorsam o.
S. Kereme sordun mu? Onunda canı onunda kanı.
Kerem hızla başını kaldırıp Cihana baktı. Annesine dönüp ona bakarken Sevim tekrar konuşmaya başladı.
S. Kusura bakma Cihan! O dediğini sadece Zeynep ve Kerem isterse yapar! Oğlum ne düşünüyorsun?
Cihana bakıp annesine döndü
K. Hata yaptık farkındayız. Tek kelime etmem bu konu için fakat ben kendi kanımdan olan bir cana kıyamam.
Sevim gururla arkasına yaslanıp
S. Duydun
C. Ne bok yiyeceksiniz ha? Kendi oğluna sordun peki benim kızım istiyor mu onu
Bir ümit Zeynebe baktı Kerem. Korkuyla endişeyle tereddütle. Ya istemezse. Ya aldırırsa. Ya da bu elindeki şans giderse. O zaman ömür boyu kavuşamaz.