Otel odasına gelince ister istemez bir suskunluk oldu. Korku değilde çekinme gibi sanki. Bir yandan da rahatım aslında. Çünkü beni incitmekten korkan Kerem öyle bir şey yapmayacağı için.
Işıkları yakmadan perdeleri açınca karanlık istanbulu gördüm. Cama doğru Keremin yanına gittim kollarını açtı. Hemen sokuldum. Başımdan öptü gözlerimi kapatıp beline sarıldım.
K. Buraya sadece huzurlu bir uyku çekmeye geldik güzelim. Konuşmak istersen konuşalım sabaha kadar buradayız.
Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Eğilip dudağımdan öptü.
Z. Anladığını sanıyordum.
Gülümsedi. Pencereden dışarı baktı.
K. Anlamaz mıyım. Anladım ama insan bir duymak istiyor. Senin benden duyduğum gibi.
Kaşlarımı çattım. Gülümseyerek yüzüme baktı. Geri çekilip yüzünü avuçladım. Yaklaşıp
Z. Öyle biranda söylenecek birşey değil. İstek üzerine yapılacak birşey de değil bu. Şuan seni o kadar çok seviyorum ki ama böyle olmaz. Sana öyle bir zamanda söyleyeceğim ki senin bana yaptığın gibi kalakalacaksın.
Gülümsedi memnun olmuşcasına.. Uzanıp gülüşünden öptüm.
Z. Konuşmayalım artık uyuyalım mı?
Halâ şoktan çıkamadı. Etrafa saf saf bakıp
K. Ta-tabi.
Tüm ışıkları açıp Keremin getirdiği çantadan rahat kıyafetlerimi alıp banyoya geçtim. Üzerimi değiştirip makyajımı sildim. Odaya tekrar geldiğimde yatakta Keremi gördüm. Pikeyi açıp yanına gelmemi istedi. Hemen yanına sokulunca sımsıkı sarılıp başımdan öptü. Tamamen yatınca başını göğsüme yasladı. Gülümsedim. Başını kaldırıp yüzüme baktı.
K. İyi geceler güzelim.
Z. İyi geceler bitanem
Dememle daha çok sarıldı. Şuan ikimizde doluyuz fakat konuşamıyoruz. Zamana bırakalım. O bizi yönlendirir.
#######
Kulağıma gelen mırıltılarla gözlerimi açtım. Eli yanağımda pür dikkat beni izleyen Keremi gördüm. Gülümsedi. Gözleri bile parladı.
K. Günaydın güzelim
Z. Günaydın
Deyip gülümsedim. Yanağımı okşayan eli durdu. Karnıma indirip tşörtün altından cıplak karnımı okşadı.
K. Şu aralar pek bir sakiniz.
Z. Beni üzmüyor.
K. Üzmesin de zaten.
Çıplak karnımdan öpünce içim ürperdi bir an. Geri çekilip gözlerime baktı. Eğilip dudaklarıma da uzun bir öpücük kondurdu. Öpücüğün etkisi altına girdim birden. Kendimi toparlayıp.
Z. Hayırdır gömlek falan. Pek bir özenmişiz. Erkencisin
K. Güzelim özenmek falan ayıp oluyor. Özenmek acizlerin işidir. Bu her zamanki halim.
Yanaığını sıkıp.
Z. Bak bak egoya bak.
Burnumdan öpüp sarıldı. Boynuma yüzünü yaslayinca içim bir hoş oldu. Sırtına sarıldım
K. Annem aradı.
İstemsizce kollarımı çekecekken geri sarıldım.
Z. Ee ne diyor?