13

941 56 4
                                    

Gözlerimi açtığımda kolumdaki sargıyı hissetmem bir oldu. Etrafa bakındığımda hastanede olduğumu anlamam uzun sürmedi. En son ne olmuştu. Nasıl geldik buraya. Koluma ne oldu.

Yaşadıklarım tek tek beynimde canlanırken en son ki Zeynebin üzerime atlamasını hatırlayınca hızla yataktan kalktım.

Zeynep nerede?

Tam kapıdan çıkarken kapının açılmasıyla olduğum yerde kaldım. İçeriye sedyede Zeynep girdi.

K. Zeyneepp! Ne oldu Zeynebe

×Kerem bey yatın lütfen

K. Zeynebe ne oldu dedim.

+Merak etmeyin şuan iyi. Sadece kolundaki cam parçaları çıkarmak için narkoz verildi.

K. Durumu nasıl?

+Şuan iyi. Uyanmasını bekliyoruz.

Derken kapı açıldı. İçeriye annem babam amcam ve yengem girince lanet okumam bir oldu.

Kahretsin!

Annemle babam hemen yanıma gelip

A. Oğlum iyi misiniz?

S. Kerem ne oldu ha. Nasıl oldu kaza.

C. Kerem Zeynep nasıl?

D. Niye uyuyor Zeynep?

Tüm sesler beynimde uğuldarken yalpalayarak yatağa tutundum.

S. Oğlum!

Hemşire yanıma gelip yatağa yatırdı. Gözlerimi kapatırken Hemşirenin anlattıklarını duydum. Şuan tamamen kendimi bırakmış gibiyim. Ne düşünebiliyorum ne anlayabiliyorum olanları.

######

Kulağına dolan sesle gözlerini açtı Zeynep. Kolundaki ağrıyla acı içinde inledi. Neredeydi?

Etrafa baktı. Hastane odası olduğunu görünce olanlar tek tek aklına geldi.

Kerem neredeydi. En son onun üzerine atılmıştı canı pahasına. O neredeydi.

Tam yataktan doğrulurken biri omuzlarından bastırıp geri yatırdı. Bakınca hemşire ve doktor olduğunu gördü.

+Zeynep hanım bugün günlerden hangi gün?

Yüzüne boş boş bakıp baygın gözlerle cevapladı

Z. Pe-perşembe

+Süper. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz

Z. Ke-kerem nerede?

K. Buradayım güzelim.

Elini tutup sıktı Kerem. Zeynep hemen Kereme dönüp zorlanarak

Z. İy-iyi misin?

K. İyiyim güzelim korkma bişeyim yok.

Gülümseyip gözlerini baygınlıkla kapattı. Cihan ve Demet doktora dönüp

D. Neden uyudu

+Daha tam ayılamadı. Bekleyin

Doktor tam çıkarken hemşirenin sorusuyla herkesin dünyası başına yıkılmış misali kalakaldılar.

+Hocam anne ile bebeğe koruma ilacı kaç cc olacaktı.

Ne annesi ne bebeğiydi?

Ne diyordu hemşire. Zeynebe mi diyordu?

Keremin nefes alışları hızlanırken Demet ayağa fırlamıştı bile.

D. Ne diyosunuz? Ne bebeği ne annesi?

Masum AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin