Îsi vârî rochia roşie mulată precum focul pe corpul său ca un firav lujer subtire, încât materialul îi dădea parcă culoarea aprinsă pigmentului său pal. În fața oglinzii fiind, Sarah se transforma în fata adevărată de optsprezece ani, asa cum si-o imagina ea în copilărie: elegantă, ea însăși, grațioasă. O pată de culoare caldă îi acopera pleoapele amorțite, iar fondul de ten cearcănele proeminente. Dermatograful fu cel care îi contură bine trasata linie a ochilor, iar buzele fuseseră scoase în evidență de un ruj mat de culoarea sângelui. O superbă orhidee albă devenise accesoriul cel mai interesant pe care si-l putea ataşa buclelor sale aurii. Colierul cu inscripția "ORCHID" pe el, stătea de asemenea la baza gâtului, dându-i astfel o tonă de simplitate elegantă.
Cele trei îsi întoarseră capul odată cu soneria ce suna.
- Deschid eu, spuse Ciara întorcându-şi capul zâmbitoare.
Îsi aşeză bluza turcoaz din catifea în oglindă si merse pentru a deschide uşa. Cu siguranță era William cel care viola butonul soneriei şi de aceea Mika îi făcea ultimele retușuri lui Sarah.
- Hei! o salută William pe Ciara. Te-au angajat ca şi uşier? râse el ştrengăreşte.
Ciara dădu ochii peste cap şi se roti pe călcâie, astfel, dându-i voie lui William să pășească înăuntru.
- Ai adus trandafiri, micuțule? îl întrebă Ciara ochindu-i cu privirea buchetul măricel din mâna sa.
- Da, răspunse el direct. Vrei şi tu un trandafir?
Ciara mijii ochii la el şi urcă câteva trepte.
- William e aici! strigă ea. Ați face bine să coborâți odată, dădu ea ochii peste cap.
Ciara îl ochii din nou cu privirea pe William şi spuse:
- Nu, dragă. Doar că ei nu îi plac trandafirii.
Văzând cum acesta îsi schimbă radical starea, pe Ciara o podidii râsul mai că ar fi explodat şi ar fi făcut haz de necaz. In acel moment, din capul scărilor, se auzi un pas înfundat. Amândoi îsi întoarseră capetele spre sursa zgomotului ciudat, realizând că Sarah şi Mika ieșiseră din cameră urmând să se apropie de acestia. In ciuda faptului că era o minciună gogonată, Sarah se simțea totusi stânjenită. Faptul că avea să mimeze rolul de iubită a lui William era singurul fapt ce o neliniștea, precum şi cel că îi va cunoaste pentru prima dată părinții prietenului său. Voia să facă o impresie bună dar gândul că o vor cunoaste asa cum ea nu credea că va fi vreodată, era mai mult ca neliniștitor.
William îsi umezi buza inferioară şi se opuse ordinelor dictate de subconștientul său. Sarah arăta atât de provocator în acea rochie mulată pe coapsele sale, cele de care William şi toti ceilalți masculi nu credeau că există, iar asta îl incita atât de mult încât şi-ar fi dorit să nu aibă acest defect al vederii şi să îi poată observa setea şi stropii de transpirație ce îi curgeau de pe frunte până pe cămaşa sa albă din bumbac calitativ.
- A adus trandafiri, spuse Ciara zâmbitoare făcându-i în ciudă lui William.
- ...Dar am aflat că nu îți plac, clatină acesta din cap în timp ce o privea mustrător pe Ciara.
- Este în regulă, zise Sarah apropiindu-se pentru a cuprinde cu brațele sale minuscule şi neîncăpătoare buchetul generos de trandafiri sângerii.
Îl luă strâns în brațe şi apoi îsi puse brațul liber pe umărul lui William strângându-l într-o scurtă îmbrățișare. Îi zâmbi sugerând faptul că acest gest contează, iar deşi conținutul nu este tocmai pe placul său, acesta este unul minunat venind din partea unui prieten cu care împarte aceleasi dispoziții, ore de plictiseală la centru, discuții aprinse pe seama a anumitor lucruri, iar acum şi titlul de "cuplu". Se dădu un pas în spate şi se roti pe călcâie în rochia sa mulată mai că s-ar fi împiedicat. Merse spre bucătărie pipăind cu brațul drept peretele şi scoase din dulap o vază albă pe care o aşeză pe blatul mobilei alături de buchetul roşiatic de trandafiri. Cuprinse din nou vaza în brațele sale şi merse spre chiuvetă, acolo unde o umpluse jumătate cu apă. Puse trandafirii lejeri în bază şi o aşeză pe măsuța din fața televizorului.
CITEȘTI
See through her eyes - FINALIZATĂ
RomanceSarah Forbes este o tânără adolescentă de șaptesprezece ani ce locuiește cu familia sa formată dintr-un tată, o soră și un frate vitreg, într-un orășel din Oregon. În urma unui accident petrecut cu ceva timp în urmă, Sarah și-a pierdut mama, iar ast...