♥Brązowy medal♥

385 29 3
                                    

  Zobaczyłam jak inni już startowali,ale po długich minutach weszłam na scenę,włączyłam muzykę i zaczęłam śpiewać oraz tańczyć.  

Po moim tańcu i śpiewaniu ogłosili kto wygrał.Niestety byłam na trzecim miejscu,dostałam brązowy medal,ale i tak się uśmiechnęłam.Zeszłam z sceny i poszłam po torebkę,gdzie siedział jak zwykle znudzony Kuro.Uśmiechnęłam się do niego i kazałam mu wejść do torby lub wejść na moją głowę.Wybrał moją głowę,zachichotałam cicho i ruszyliśmy do mojego domu.Weszliśmy do środka,Kuro zszedł z mojej głowy i od razu poszedł do salonu.Westchnęłam tylko i poszłam do pokoju.Zaczęłam odrabiać lekcje,a potem mój filmik na youtube wzięłam na opublikowanie.Spojrzałam na godzinę,była już 21:47.Ziewnęłam,wyłączyłam laptop,odłożyłam go na miejsce,podeszłam do łóżka i padłam na nie,przy tym zasypiając.Obudziłam się i spojrzałam na godzinę,była 7:45!?Wstałam szybko i ubrałam białą bluzkę,czarne spodenki,na białą bluzkę ubrałam czarną bluzę.A na koniec ubrałam czarne trampki.Wybiegłam z pokoju,wzięłam jabłko,które było na blacie,wzięłam torbę z pokoju i zawołałam Kuro.Po chwili gdy Kuro wszedł mi na głowę,wybiegłam z mieszkania i jak najprędzej zaczęłam biec do szkoły.Gdy byłam już przed szkołą,weszłam do środka i rozejrzałam się.Nikogo nie było.Kuro wsadziłam do torby,a potem zaczęłam znowu biec,ale do klasy.Weszłam jak huragan,przez to dostałam uwagę.Przeprosiłam nauczyciela,a potem zajęłam moje miejsce.Wyciągnęłam podręcznik,zeszyt i piórnik.

*Time skip*

Wyszłam z klasy,a potem zaczęłam iść spokojnym krokiem w stronę drzwi.Wyszłam z szkoły,a potem poszłam do kawiarni,gdzie zamówiłam dwa pączki.Zapłaciłam i dostałam od pani moje zamówienie.Dałam jednego Kuro,a potem wyszłam z budynku.Ruszyłam w stronę domu.Po kilku minutach byłam już przed moim domem.Weszłam do środka,oczywiście Kuro wyszedł i poszedł do salonu.Ciekawe co on tam robi.Poszłam do pokoju i szybko odrobiłam lekcje,a potem weszłam na youtube przez telefon.Weszłam w mój filmik i już miałam dwa tysiące wyświetleń?!O kurde,już sławna się robię.Sprawdziłam czy ktoś mnie subskrybuje.Aż sto osób.O ja pierdole!Może zrobić jakiś specjał na sto subskrybcji?Może,ale nie chce mi się teraz.Spojrzałam na godzinę,była dopiero 15:13.Weszłam w grę msp i zalogowałam się na moje konto.Zmieniłam status,wygląd.Nakarmiłam zwierzaki,a potem z kimś chwilę pogadałam.Wylogowałam się i spojrzałam znowu na godzinę,17:25.I co teraz mam robić?Może sobie coś narysuję?Nie jestem w tym kiepska.Westchnęłam i podeszłam do łóżko,a potem padłam na niej.Nie mam co robić...Wstałam i wzięłam piżamę,weszłam do łazienki.Odłożyłam piżamę obok kranu,rozebrałam się,ciuchy z dzisiaj wsadziłam do pralki,a ja weszłam pod prysznic.Gdy się umyłam,to wyszłam z prysznica,ubrałam moją fioletową piżamę,a potem wyszłam z łazienki.Poszłam do salonu i zobaczyłam jak Kuro siedzi przed telewizorem i je zupę.Usiadłam na kanapie i sprawdziłam godzinę,była 18:57.Więc miałam czas na to,żebym mogła sobie coś oglądnąć,Kuro zmienił kanał,a potem znowu.Ale gdy znalazł bardzo ciekawy film to zostawił i zaczęliśmy oglądać.Po filmie poszłam do mojego pokoju i padłam na moje cieplutkie,miękkie łóżko,zasnęłam natychmiastowo.

Kuro x Oc [Servamp]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz