Λένε πως ο άνθρωπος ερωτεύεται μία φορά στην ζωή του..κάποιοι το υποστηρίζουν μέχρι τέλους, κάποιοι όχι. Κάποιοι, όπως εγώ, πιστεύουμε πως μπορείς να "ερωτευτείς" πολλές φορές όσο ζεις, άλλες φορές πιο αγνά κι άλλες καθαρά από καύλα...όμως..όμως υπάρχει αυτή η μία φορά που θα έρθει και θα θέσει σε μία έντονη φόρτιση τα πάντα. Συναίσθημα, καύλα, πάθος, αγάπη. Θα γαμήσει το μυαλό σου, θα τουμπάρει όλο σου τον "κόσμο", θα αλλάξει όλο το είναι σου. Είναι εκείνη η φορά που το εγώ σου, συγχρονίζεται με αυτό κάποιου άλλου ανθρώπου, του άνθρωπου σου. Η φορά που νιώθεις πως αγαπάς τον άλλον περισσότερο από τον εαυτό σου..που τα δυο του χέρια γίνονται το "σπίτι σου" και μια αγκαλιά του, αρκεί για να ηρεμήσει κάθε σκέψη που σε βασανίζει. Που αυτά που νιώθεις για εκείνον δεν γινεται να χωρέσουν σε καμία φράση..δεν μπορείς να τα περιγράψεις ούτε εσύ ο ίδιος. Αυτό το ανεξήγητο μα τόσο γοητευτικό χάος που κυριεύει το μυαλό σου..Τι γίνεται όμως..όταν είναι το λάθος άτομο; ή μάλλον όχι, λάθος. Δικό μου λάθος. Όταν είναι το σωστό άτομο, την λάθος χρονική στιγμή. Όταν έχει ήδη νιώσει στο παρελθόν όσα νιώθεις εσύ γι'αυτόν, για κάποιον άλλον και προσπαθεί με κάθε τρόπο και μέσο να αποτρέψει τον εαυτό του απ' το να το ξανανιώσει γιατί φοβάται μήπως έχει την ίδια τραγική κατάληξη. Ο ορισμός του λάθος timing. Να καταφέρνετε να είστε μαζί μετά από τόσα ζόρια και να μην μπορείτε να εκφραστείτε το ίδιο. Εσύ να νιώθεις ολόκληρη έκρηξη συναισθημάτων που θες οπωσδήποτε να εκφράσεις στον άνθρωπο σου, να μοιραστείς την ευγνωμοσύνη που σε κάνει να νιώθεις, επειδή σε κάνει να "νιώθεις" πρώτη φορά. Και αυτός..αυτός στον φόβο "μήπως"..Να μένει στην σιωπή του. "Res non verba" γνωστό ρηττό που μας υπενθυμίζει πόσο πιο σημαντικές είναι οι πράξεις απ' τα λόγια, αλλά ας παραδεχτούμε όλοι μας..το να βλέπεις τον άλλον απελευθερομένο να σου εκφράζεται με ένα αγνό χαμόγελο...να σου θυμίζει τι είναι αυτό που ερωτεύτηκε σε σένα..αυτό που τον έκανε να ξαναεμπιστευτεί άνθρωπο μετά από καιρό..όλα αυτά τα μικροπράγματα που τον έκαναν να θέλει να είναι μαζί σου. Γαμημένος φόβος. Γαμημένες λέξεις που ειπώθηκαν απ' τα λάθος άτομα όταν δεν έπρεπε, και τις έκαναν να ακούγονται ανούσιες απ' τα άτομα που τις νιώθουν πραγματικά. Τολμήστε ρε. Νιώστε ρε γαμώ τα κούφια σας τα μυαλά μερικοί. Όλοι πονέσαμε, όλοι πληγωθήκαμε. Όταν αποφασίζεις όμως, να δώσεις την ευκαιρία σε κάποιον άλλον άνθρωπο, μην του γαμάς την ανάγκη να σου περιγράφει το τι αισθάνεται για σένα. Δεν φταίει πουθενά..δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα σου φερθεί όπως σου φέρθηκαν κάποτε. Πέσε με τα μούτρα ρε. Κι αν τα ξαναφάς, δεν γαμιέται; τουλάχιστον θα ξέρεις ότι έχεις ρισκάρει γι'αυτό το κάτι που σε τράβηξε. Αν δεν τολμήσετε δεν θα ξέρετε ποτέ πόσο σημαντικό είναι αυτό που έχετε δίπλα σας και η ίδια σας η ανασφάλεια μπορεί να το απωθήσει. Μην γαμιέστε ρε. Τολμήστε. Μην αφήνετε τα άτομα σας στην άγνοια για το τι σημαίνουν για εσάς. Τολμήστε & αγαπήστε.