Χρόνια πολλά για τον πατέρα που ήταν εκεί στις δύσκολες και στις καλές στιγμές του παιδιού του.Χρόνια πολλά για τον πατέρα που είχε έρθει στην πρώτη μέρα του σχολείου σου. Χρόνια πολλά σε εκείνον τον μπαμπά που ήρθε και σε πήρε το μεσημέρι και σου κουβάλησε την τσάντα για να μην κουράζεσαι. Χρόνια πολλά και σε εκείνον τον μπαμπά που όταν έκλαιγες ήρθε και σου είπε ότι δεν αξίζει κάνεις τα δάκρυα σου. Χρόνια πολλά στον μπαμπά που ξενυχτήσατε μαζί βλέποντας ταινία στον καναπέ και τρώγοντας γαριδάκια δρακουλίνια. Χρόνια πολλά στον πατέρα που σου είπε ότι είναι περήφανος για εσένα, χρόνια πολλά στον μπαμπά που σου εξήγησε εκείνη την άσκηση των μαθηματικών που δεν την καταλάβαινες με τίποτα. Χρόνια πολλά σε εκείνους τους πατεράδες που έφυγαν νωρίς από την οικογένεια τους.. Χρόνια πολλά σε εκείνους τους τρελούς μπαμπάδες που σε έβγαζαν φωτογραφίες με μπουκάλια από ποτά. Χρόνια πολλά σε εκείνους που σου έμαθαν το ελληνικό ροκ. Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες που παρόλο που ήταν κουρασμένοι σου διάβαζαν παραμύθι για να κοιμηθείς.. Χρόνια πολλά σε εκείνον τον μπαμπά που σου έκανε τρελά χτενίσματα και παρόλα αυτά σου άρεσαν, Χρόνια πολλά σε εκείνον τον μπαμπά που ντύθηκε Άγιος Βασίλης για να μην χάσεις την μαγεία των Χριστουγέννων. Χρόνια πολλά σε εκείνον τον μπαμπά που δεν ήταν εκεί για σένα ποτέ.. Χρόνια πολλά σε εκείνους που διάλεξαν να είναι εκτός από την ζωή σου.. Χρόνια πολλά σε εκείνον που χάνει τα καλύτερα σου χρόνια.. Χρόνια πολλά σε εκείνον τον μπαμπά που δεν σου έδωσε καμιά συμβουλή.. Χρόνια πολλά σε αυτούς τους μπαμπάδες που δεν έζησαν την αγωνιά και το άγχος σου για τις πανελλήνιες. Χρόνια πολλά σε εκείνους τους πατεράδες που δεν νοιάζονται άμα ζεις ή πεθαίνεις...Μα... για μισό... αυτοί δεν αξίζουν τον τίτλο "πατέρα''..γιατί δεν είναι. Δεν τους αξίζει αυτή η μέρα.