June '17

12 2 0
                                    

Η 29χρονη Ηριάννα φυλακίζεται αναπόδεικτα για 13 χρόνια, άνευ αναστολής, γιατί σχετίστηκε με έναν αθώο. Οι σπουδές, το μέλλον που με κόπο έχτισε και τα όνειρα της γκρεμίζονται κάθε μέρα κι από λίγο.

Η Πένη, φοιτήτρια του ΑΠΘ, στοχοποιείται, εξυβρίζεται και δέχεται όλων των ειδών τις κατάρες από το παπαδαριό επειδή παρενοχλήθηκε σεξουαλικα σε ένα αστικό. Όσα γράφονται για εκείνη ειναι πιο χυδαία κι από την ίδια την πράξη του ρασοφορου. Το Facebook αποφασίζει να κατεβάσει το λογαριασμό της. Μάλλον η ελευθερία του λόγου δεν εμπεριέχεται στην πολιτική του.

Η 17χρονη Σοφία με τη συμμετοχή της στο Αthens Pride και το coming out της ακούει τους γονείς της "να μην έχουν πια κόρη". Δαχτυλοδεικτουμενη από συμμαθητές και "φίλους" δεν έχει πια οικογένεια ούτε κοινωνική ζωή. Οι συνέπειες άγνωστες..

Τρεις μαθητές στο Ρέθυμνο θα εκτελέσουν κοινωνική εργασία 80 ωρών επειδή προσπάθησαν να διεκδικήσουν μια καλύτερη παιδεία, ένα καλύτερο μέλλον.

Ο Πέτρος, από ένα χωριό κοντά στη Σπάρτη, γράφεται στα θερινά μαθήματα. Εκείνος ανέκαθεν ήθελε να γίνει τερματοφυλακας. Η οικογένεια του, προβάλλοντας συνεχώς τον κίνδυνο ενος αβέβαιου μέλλοντος, τον εξαναγκάζει. Μελαγχολει, ξεγραφεται από το ποδόσφαιρο και απομακρύνεται από γονείς και φίλους.

Η κ.Ελπίδα μένει χήρα λίγο πριν τα 50. Ο άντρας της δεν άντεξε να μην της προσφέρει τα απαραίτητα. Το μόνο στήριγμα της σε αυτό τον κόσμο αυτοκτονεί λογω χρεων κι εκείνη μένει μόνη να καθαρίζει σπίτια εισπράττοντας τον οίκτο των μικροαστων.

Ο Νορμαν, ετών 32, έχοντας χάσει το σπίτι, τη δουλειά, τη ζωή του στη Συρία καθώς και τη γυναίκα του στο δρόμο της προσφυγιάς για την Ελλάδα, βάζει το σκελετωμένο του παιδί για ύπνο σε μια τέντα και το σκεπάζει με το πουκάμισο του.

Ένα 9χρονο αγοράκι πέφτει θύμα σεξουαλικης κακοποίησης από 70χρονο. Ο δράστης θα αφεθεί ελεύθερος. Ένας παππουλης είναι εξάλλου, όχι κανένας αναρχικός. Βέβαια στην περίπτωση του συνομηλίκου του καστανά το 2015, ο οποίος έβγαζε το ψωμί του στους δρόμους χωρίς άδεια, τα πράγματα ήταν διαφορετικά. 6 μήνες.

Η Bethany επιτέλους πηγαίνει στη συναυλία της αγαπημένης της τραγουδιστριας στο Μάντσεστερ. Διαλέγει το ομορφότερο φόρεμα της, φιλά τη μαμά στο μάγουλο και χάνεται στο πλήθος. Τελικά κάποιος την ήθελε σφαγείο για θυσια προκειμένου να ικανοποιήσει το θεό του.

Οι γονείς του 11 χρόνου Μάριου στο Μενίδι φορτίζουν την κάμερα και τον πηγαίνουν στη σχολική του γιορτή. Λίγο αργότερα μια μπαλοθια θα τους τον στερήσει για πάντα.

Η Μυρτώ έτυχε με το τέλος των πανελλαδικών να ενηλικιωνοταν. Ένα τέλος και μια αρχή. Όλα αυτά αν δεν είχε πέσει στις ράγες του ηλεκτρικού. Αν δεν είχε πάθει κρίση πανικού στο τελευταίο γραπτό. Αν δεν της ανακοίνωναν πως πρέπει να ξαναδώσει όλα τα μαθήματα το Σεπτέμβρη και συνεπώς να ζήσει άλλους 3 μήνες ανύμπορη να καταπολέμησει τις αγχώδης διαταραχές της.

Μέσα σε αυτό το καλοκαιρινό κι ανάλαφρο κλίμα, μια παρέα πίνει μπύρες στην πλατεία. Συζητούν για τις εκδρομές και για τις καλοκαιρινές τους προσδοκίες.
Ένα κοριτσάκι νωρίτερα στο ίδιο σημείο έχει απολαύσει το πρώτο του για φέτος παγωτό. Χαρίζει στον παππού του την τελευταία κουταλιά παρόλο που ξέρει πως ο παππούς δεν επιτρέπεται να τρώει ότι περιέχει ζάχαρη. Λίγο πιο πέρα σε ένα μπαλκόνι μια κοπέλα βγάζει τα ρούχα της δουλειάς και κάθεται στην κουνηστή ξύλινη καρέκλα με τα εσώρουχα να απολαύσει το τσιγάρο της, ενώ ο φίλος της ποτίζει τις γλάστρες που γεμίζουν τον μικρό χώρο. Δύο κολλητοί στον επάνω όροφο φτιάχνουν μουσική και στίχους. Σβήνουν, γράφουν και κάνουν πρόβες ως το πρωί.

Η πρωτεύουσα είναι γεμάτη μα σχεδόν νεκρή. Ο Ιούνιος φέτος έχει άρωμα θανάτου και ηλιοβασιλέματος.  

(μια κοπέλα από το TUMBLR)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Quotes ✔Where stories live. Discover now