←TANITIM→ KANLI TUVAL

155 64 68
                                    

Kitabı okumaya başladığınız tarihi bırakın lütfen :-)

KANLI TUVAL

←Tanıtım→

Önünüzde tuvaller olduğunu düşünün, insanların hayatlarını resmedildiği tuvaller. Bu resimleri o tuvalere sizler yapıyorsunuz, o tuvallerdeki resmin nasıl olacağını sizler karar veriyorsunuz.


Herkesin hayatının resmedildiği tuvallerde her tondan renk kullanılmış. Öfkeyi temsilen zifiri bir siyah, mutluluğu temsilen beyaz, acıyı temsilen kan kırmızısı...

Mutlu oldukları zaman daha çok beyaz rengine yer verip, öfkelendikleri zaman bunu siyah rengine ağırlık vererek yaşayıp, acı çektikleri zaman bunu paylaşarak bir nebze olsun azaltarak yapıyordu resimlerini tuvallere herkes.

Herkes kendi tuvalinde istemediği şeyin üzerini çizip, olmasını istediklerini ekliyordu yerine.

Ama biri vardı, tuvalinde hiç beyaz rengine yer vermemiş biri. Tuvalinde ağırlıklı olarak kırmızı rengine yer veren biri, siyah rengine yer veren biri.

Kırmızı ve siyah rengini her azaltmak istediğinde, onun için artık başka renklerin tükendiğini farkedip tuvalinde daha fazla kırmızı ve siyah rengini kullanarak tuvalini kızıla boyayan biri.

Artık hiçbir rengi olmadan kırmızı ve siyahı kullanarak tuvalindeki resmi tamamen bitirmeye çalışan biri...

KANLI TUVALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin