Part 2

3.4K 207 25
                                    

Black Angel -2.Bölüm-

“Ne? Seçilmiş kişi mi?” Korkuyla yanıma yaklaştı.

“Sen.. Onu görüyor musun?” Gözlerini kırpıştırdı.

“Siyah kanatlı olanı mı?” Başımı olumlu salladım.

“G-görüyorum.” Hızlıca koşup kapıyı kapattım.

“Her şeyi anlatacağım tamam mı?” Telaşla başını olumlu anlamda salladı.

“Bak bu bir melek. Bana durmadan eşini bul diyordu.” Tek nefeste söylediğim kelimeler karşısında gözleri irileşti.

“Ve eşin benim?” Başımı sallamakla yetindim.

“Ş-şimdi ne yapacağız?” Onu bende bilmiyorum aslında.

“B-bilmiyorum.” Kanatlı ikimiz arasında gözleri gidip gelirken derin bir nefes aldı.

“Sonunda eşini buldun. Ya da o seni buldu.” Duraklayıp rampa saçlı’yı’süzdü. “Şimdi beni dinleyin, sözümü kesmeden.”

Başımızla onayladık. Rampa saçlıda bende kanatlıyı izliyorduk.

 “Bundan sonra ikiniz, asla ayrılmayacaksınız. Çünkü eğer birinize bir şey olursa yolunuza tek devam etmek zorunda kalacaksınız ve bu yoldaki tüm engelleri tek başınıza aşamazsınız.”

Gözlerimi her cümlesinde daha da açıyordum. Şimdi ben ne kadar süreceğini bilmediğim zaman dilimi içerisinde hep bu rampa şaçlıyla mı olacaktım? 

"Sakın birbirinizi incitmeyin. Çünkü bu düşmanlarınızın sizi daha çabuk bulmalarını sağlar." 

Rampa saçlının öksürüğü ile o'na döndüm.

"Peki bu ne zaman bitecek?" Kanatlı başını iki yana salaldı.

"Bitmeyecek." Ne? Ne dedi? Bitmeyecek mi? Ama benim bir sürü hayallerim var. Evlenmek gibi, okulumu bitirmek gibi mesela. 

Rampa saçlı'da benim kadar şaşkındı.

"Ben. Bir. Ömür. Boyu. Bu. Garson. Bozuntusunun. Yanında. Mı. Kalacağım?" Her kelimesinde kalbimi daha çok kırıyordu. Garson bozuntusu? Gerçekten mi? Bu kadar küçümseneceğimi düşünmemiştim. Gözlerimin dolduğunu görmesin diye başımı aşağıya eğdim.

"Ben... Özür dilerim." Rampa saçlı? Özür dilemişti. Bu arada rampa saçlı nedir ya? Daha adını dahi bilmiyorum.

Cevap vermedim. O'nun yerine kapıya doğru yürüdüm.  Çıkacağım sırada kanatlının sesini duydum.

"Tek kural. Aşık olmak yok."  Hadi üç dediğimde gülüyoruz. 1-2-4. Tamam, aşık olabileceğim bir tip.

"Zaten bu egosu tavan yapmış rampa saçlıya aşık olacağımı sanmıyorum." Son kelimelerimi söyleyip kapıdan çıkmıştım.

Ah, ne güzel! Tek kural aşık olmak yok! Ve ben bu kuralı çiğnemekten  korkuyorum.

Oylar Ve Yorumlar!

Black Angel (ZaynMalikFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin