Görüşemeyecek miyiz yani? Ama niye?
"Ned--" Lafımı tamamlayamadan Kanatlı kanatlarını ortaya çıkartarak kayboldu.
"Şimdi ne yapacağız?" Zayn'e dönüp 'Bilmiyorum' şeklinde dudak büzdüm. Bu halime kıkırdadı.
"Sanırım gitsem iyi olacak." Yüzüm anında düştü. Gitmese burada kalsa ne olur du ki? Hem kanatlı asla ayrılmayın demişti. Ama ikimiz de biliyoruz ki bunu geceleri için söylememişti.
"Sen bilirsin." Sırıttı. Ayağa kalktığın da ben de onunla birlikte kalktım. Ceketini giyerken ben çoktan aşağıya inmeye başlamıştım bile.
En son merdiveni de zıplayarak indiğim de annem salonda babamla konuşuyordu. Beni görünce gülümsedi.
"Arkadaşın nerede, tatlım?" Başımla üst katı işaret ettiğim de onaylayıp babamla konuşmaya devam etti.
Merdivenden gelen ayak sesleri ile başımı o tarafa çevirdim. Zayn benim indiğim merdivenleri benim tersime gayet sakin iniyordu.
Annemle babamı görünce yanlarına gitti. Ben daha ne olduğunu anlamadan babam ayağa kalkmış Zayn'le el sıkışıyordular bile.
"Adım Zayn, efendim." Babam sıcak bir gülümseme ile karşılık verdi.
"Kevin." Anlamamış gözlerle onlara bakıyordum. Ne ara bu kadar yakındılar bunlar? Zayn ne ara 'efendim' sözcüğünü kullanır oldu. Bana sorsaydınız anlamını dahi bilmiyor derdim.
"Benim gitmem lazım. Tanıştığıma memnun oldum. Umarım tekrardan görüşürüz." Ailemle vedalaştıktan sonra kapıya yöneldi. Ben de ardından gittim.
"Ailemle kısa süre de anlaştın." Zayn kapıyı açıp bana döndü.
"Babam holding sahibi. Bu tanışma faslını iyi biliyorum." Sırıttım. Benimle de böyle tanışabilirdi.
"Yarın yine görüşürüz değil mi?" Göz devirdim. Kanatlı'nın dediklerine göre her gün görüşecektik.
"Her gün beraberiz Za'yn." İlk başta çatılan kaşları sonradan düzelip gülümsedi.
"Alışkanlık." Alışkanlık'mış. Bilmem kaç kıza yaptığı hareketlerle beni etkilemeye çalışıyor.
Ve kesinlikle başarıyor.
Bana yaklaşıp dudağımın yanına minik bir öpücük kondurdu."İyi geceler, Mia." Kalbim neremde atıyor acaba. Neredeyse yerinden çıkacak. Kalbim deki gergedanlardan bahsetmiyorum bile.
Gergadan diyorum çünkü o'nların kelebek olmasına imkan yok.
"İ-iyi geceler, Zayn." Hızla kapıyı kapatıp kapının arkasına yaslandım. Tanrı'm kekelemiştim. Lanet olsun!
Karnım ufak bir tokat geçirdim.
"Siz de yeriniz de duramıyorsunuz kelebek görünümlü gergedanlar."
Önümden gelen kıkırdamalarla hızla başımı kaldırdım. Annem le babam beni izliyorlardı.
"Çıkıyor musunuz?" Başımı olumsuz anlamda salladım. Çıkmak mı? Biz ona imkansız diyoruz.
" Hadi ama ben anlarım. Çıkıyorsunuz. Birbirinize olan bakışlarınızı gördüm." Ben o şekilde bakmış olabilirim ama Zayn? Hiç sanmıyorum. Bu işte bir terslik var.
"Ben o'nu seviyorum ama o'nun beni sevdiğini sanmıyorum." Başımı annemden ayırıp babama diktiğimde gülümsüyordu.
"Zayn gerçekten iyi bir çocuk. Hem bence o'da seni seviyor." Masumca gülümsedim.
"Sevgilisi var ama." Koşarak odama çıktım. Ona aşık mıyım bilmiyorum. Ama hoşlandığım kesin.
Seviyorsun işte! Aşıksın o'na! Mia Zayn'i seviyor!
Saçma saçma konuşan kişi iç sesim olur. O'nu takmayın genelde doğru söylemeyi pek sevmez. Tıpkı şimdi yapğtığı gibi."Bir aralar beni sevdiğine inanmıştım." Yatağımdan gelen sesle yerimden sıçradım ve hızla yatağıma döndüm.
Yok Artık!
Kanatlı, üstünde hiçbir şey yok ve benim yatağım da yatıyor. Gitmemiş miydi bu?
Ve bir meleğe göre acayip fazla yakışıklı.
Meleklerin karın kası olur mu? Ya da kol kası? Melekler cinsiyetsiz değil miydiler? Bunun neden alt tarafında kabarıklık var?
"Senden sadece etkileniyordum!" Dişlerini göstererek sırıttı.
"Yarın Zayn'de sende gökyüzüne gideceksiniz. Ateş tanrısının kesin emri var."
Vote ve Yorumlar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Angel (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction"Sensin o!" Kaşlarımı havaya kaldırdım. "Ne?" Gülümseyip dibime kadar geldi. "Sensin! Seçilmiş kişi sensin!" Benim gibi yere çöktüğünde kendimi daha geriye ittim. "Uzak dur benden. G-git buradan." Elini yanağıma koyup okşadı. "Artık benim senden uz...