Part 18

1.3K 139 33
                                    

Yavaşça arkamı döndüm ve Tom'u görünce sertçe yutkundum.

"Senin burada ne işin var?" dedi Zayn Tom'a doğru yürürken.

"Geçiyordum, uğrayayım dedim." diyerek sırıttı. Bu çocuğun bizimle uğraşma amacını anlayan var mı acaba?

"Uğradığına döre, hadi şimdi git." dedi Zayn adeta kükrercesine.

Hop! Birinin sevgilisi mi kıskanıyor acaba?

"Peki, peki. Gidiyordum zaten." diyerek arkasını döndü. Yok olacağı sırada koşarak yanına gittim ve kolunu tutup kendime çevirdim.

"Moloch'a söylemeyeceksin değil mi?" dedim gözlerimi kısarak.

"Belki." diyerek burnuma minik bir öpücük kondurdu ve sonra ise ortadan kayboldu.

"O daha demin seni mi öptü?" dedi Zayn sinirle önüme geçerken.

"Kıskanacak başka zaman yok mu, Zayn?" dedim bıkkınlıkla ve gözlerimi devirdim.

"Yok, hanım efendi. Canım seni şimdi kıskanmak istiyor." diyerek kollarımı tuttu ve yavaşça dudaklarını alnıma bastırdı.

"Ya bizi söylerse, Moloch'a? Ya bizi ayırırsa? Ya sana zarar verirse Zayn?" dedim güçsüz çıkan sesimle.

"Sana hiç bir şey yapamayacaklar. Buna emin ol. Tamam mı?" diyerek dudaklarını alnımadan çekti ve dudağıma minik bir öpücük kondurdu.

"Ya sen?" 

Cevap vermedi.

**

*Zayn'den Devam* - *İki Saat Sonra*  

Moloch'a bir kere daha bakıp kaşlarımı kaldırdım.

"Ne için gelmiştiniz?" diyerek söze başladım. İkisinden de nefret ediyorum. Moloch'tan da, Tom'dan da..

"Mia." dedi sadece. Kaşlarımı çatarak Moloch'a yürüdüm.

"Neden?" 

"Tom, sizi görmüş. Birbirinizi öperken." diyerek o da bana yaklaştı. Ahmak Tom.

"Tom, yalan söylüyor olamaz mı?" dedim sakince. Tek isteğim Mia'ya zarar gelmemesiydi. Düşünsenize, ona bir şey olduğunu? O zaman Moloch elimden asla kurtulamaz. Ve Tom'da öyle.

"Tom, Lanetli bir melek. O yalan söylese de anlaşılır." diyerek uçurumdan aşağıda ki yere baktı. Ne saçma değil mi? Oraya oturup Mia'nınkilerle konuştuğum gibi konuşmadım. Nedeninin bilmiyorum ama yanımda Mia olmayınca, hiç bir şeyden zevk alamıyorum.

"Belki de halüsinasyon görmüştür? Olamaz mı?" dedim ikna etmek istercesine. Lanet adam! Birbirimizi görmemize izin verse ne olur sanki?

"Diyelim ki, öyle. Ben senin düşüncelerini okuyamıyor muyum?" dedi ve gülümsedi. İçimde ki öfke daha da büyürken bu olayın içinden nasıl çıkacağımı düşünüyordum. 

Mia.

Umarım ona zarar vermez. O benim küçük meleğim. O kadar saf ve temiz ki... Onun yanında kendimi hissetmiyorum bile.

"Pekala. Biz Mia ile birbirimizi seviyoruz. Ve hemen hemen iki saatten beri de çıkıyoruz. Problem?" dedim ve kendi sandalyeme oturdum. Rahatlamıştım sanki. Ama hala bir yanım "Mia'ya sormadan söylememeliydin." diyor. 

"Tahmin etmiştim." diyerek derin bir nefes verdi. "Bu sefer ceza almanız gerekiyor."

"Ne?!" dedim öfke ve şaşkınlık karışımı sesimle. Evet, öyle bir sesim var. Çünkü ben Zayn Malik'im gençler.

Black Angel (ZaynMalikFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin