İçime sinmeyen bir bölüm oldu , ilk başta ithaf yaptığım kişiden özür dilerim.
Diğer bölümde sana ithaf olacak , seni çok seviyorum kuzum! Kusuruma bakmayın, nedenleri zaten bilen biliyor..
sorularnız için ask.fm/uykuluhatuun
#Gelecek Yaklaşıyor#
Hırçın derin nefes alıp yoluna devam edecekken Asrın Uluhan yapmaması gereken bir şey yaptı, Hırçın'ın koluna dokundu. Hırçın refleks olarak kolunu tuttuğu ve göz kapatıp açılana kadar Asrın yerdeydi. Hırçın'ın eli Asrının boynuna geçmişti, " Sakin ol kızım." dediği zaman Akrep Ali , kendine gelmişti. " Sakın bana dokunma , son nefesin ellerim de verirsin." Asrını ittirip kendine çekin düzen verdi.
" Tanrım, çok ateşli!" diye düşündü Asrın. Farkında değildi ama Melek Hükümdar'ın etkisi altındaydı. Bu hatun neden bu kadar mükemmeldi. Asrın tek başına ayağa kalkarken , Hırçın o sırada Akrep Ali'ye sarılıyordu. " İyisin." diye fısıldadı ayrılırken.
" İyiyim." dedi mavi gözlerine baktı Hırçın'ın. Onun için ne kadar endişelendiğinin farkındaydı. Melisa dolu gözlerle ona baktı, kocası mafya olduğunu biliyordu fakat yer altı kralığı oldundan bi haberdi. Hırçın'a minnattardı, sevdiği adamı kurtarmıştı. " Güçlü kızım." diye baktı ona. Onun gücüne hayran oldu. Nasıl bu kadar güçlü olabilmişti? Yaşadıklarını hatırlamıyordu , Melisa her gece her çığlığında onun yanındaydı. O küçük korkmuş kıza anımsayıp şuan ki güçlü kadına hayrandı.
" Meleeeek!" diye koşarak inmişti Eylem merdivenden. En son konuşması pek iyi olmamıştı sonra da onu görememiş ve çok özlemişti. Hırçın gülümseyerek baktı, Eylem'e kızamazdı, onun küçüğüydü. Boynuna zıpladığında nerdeyse sendelemişti, " Yavaş, düşeceğiz." gülüşü genişlemişti. Asrın'ın nefesi kesilmişti. Kapı aralığında durmuş, Hırçın'a bakıyordu, "Bu kadın nasıl psikopat olabilir?" diye sordu kendine.. Bu kadar ateşli bir parça hemde!
" Özür dilerim, Melek affet beni!" Burnunu Eylem'in saçlarına daldırdı. " Sorun yok, gelemedim özür dilerim." ayrıldıktan sonra Melisa sarıldı. " Teşekkür ederim güzelim." Herkes salona giderken Asrın'ın suratına kapı kapatılmıştı. Derin bir nefes alıp düşündü, böyle bir bomba lezbiyen mi, diye düşünüp durdu. Neden bir kere olsun ona bakmadı. Halbuki çok yakışıklıyım, bana erimesi gerek. Kafasında bu düşünceler vardı, Hırçın Mavi onun hatunu olması gerekiyordu.
" Beni her zaman beladan kurtaran kızım." dedi koltuğa yerleşirken. " İyi misin vurulduğunu duydum." Kolunda ki sızı gün yüzüne çıkmıştı böylelikle.
" Sıyırdı, dikişe bile gerek duymadım." gülümsedi.
" İyi çok şükür."
" Ne vuruldun mu!" diye ciyakladı Eylem. " Canın çok yandı mı?" Hırçın bir kere daha gülümsedi, Eylem'i gerçekten çok seviyordu, canı pahasına hatta.. Hükümdar ailesi için düşünmeden canını verirdi." Yok güzelim , iyiyim dedim ya, sıyırdı geçti."
" Bütün gün buradasın, yemek yemeden bırakmam, senin sevdiğin yemekler olacak bugün." Melisa heyecan yaparak kalkmıştı, Hırçın'a yemek yapmayı çok seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN MAVİ
ActionKolay ölebilirsin Sadık sen seç " Bu fikri o düşünmüş ama gerçek olacağını ummamıştı. " O kız sensin değil mi? Ölmemişsin. " Gözleri dolmuştu ağlamayacaktı bu soysuzun önünde olmaz ! " Asrın Uluhan'da içlerinde değil mi? " " Hayır yok, on...