Hırçın Mavi 4. Bölüm

831 71 14
                                    

#Geçmişten misafir#

Gözyaşları rüzgarın etkisiyle saçlarına ulaşırken hızlandıkça hızlandı. İçindeki nefrete benzin atmıştı artık durması imkansızdı. O şerefsizler çevresindeydi!
Boş otobanda lastiğin çığlıkları şarkı söylerken, Sadık'ı düşündü. Hiç pişman değildi belki hayatı için yalvarabilirdi ama yapmadı ! Sadece gülümsedi , sadece!

Gözleri dolunca görüşü daraldı, gözlerini sımsıkı kapatıp açınca yanaklarımda yol çizerek boynuna indi.

Çenesi koparmak yetmemişti bide üstünde havlu işkencesini eklemişti. Kan kaybından ölmezse organları ağzından çıkarken ölebilirdi! Tabi ki onun acı çekmesi yüreğine su bile serpmemişti.

Geriye 4 kara ağaç gölgesi kalmıştı sadece 4.

Bir bulsaydı onları! Dünyada böyle işkence görülmeyecekti! Kafasında milyonlarca kez öldürmüştü hepsini yüzlerini hatırlasa gerçek hayattada yapabilirdi.

Lanet hafızasını yoktu işte neden ne için olduğunu bilmiyordu olanlar sadece rüyasıyla ibaretti. Eğer kanıtı olmasada kâbus gördüğünü zannederdi.

Dışardan gecekondu gibi görünen ama içinin saraydan farkı olmayan yuvasına geldi. Motorsikletini bırakacağı sıra bir kızın yalvarışlarını duydu.

Geçmişi beynine acı acı sinyaller yollarken motorunu atarak koşmaya başladı. Onun başına gelen başka bir kızın başına gelmemeliydi!

İki serseri adam bir kızı kaçırmaya çalışıyordu birisi kollarının altından diğeri ayaklarından götürmeye çalışıyordu.
Hırçın kızın bu halini düşündü çaresizliği bir an kendini düşündü ama 3 kişi daha azdı!

Koştu, koştu bütün nefreti ve kiniyle. Adama bir metre kala havaya zıplayarak adamın sırtına ayağına geçirdi.

Domino taşı misali adam devrilince diğer adamda devrildi kızda üstlerine düştü. Adamlar söverken silahını çıkarmaya yeltendi ama çevresinde böyle birşey yaşanması onun yaşadığı yeri öğrenmelerine neden olurdu. Buna izin vermezdi. Uzanan elini Hırçın tek hamlede çekip aldı, adını bilmediği kız arkasına sırıtırken geçmişinin anahtarını elinde tuttuğunda haberi yoktu.

Yerde adam ayaklanırken birtane gömdü diğeri kalkarken dönerek tekme attı. Cebindeki telefonu kıza fırlattı. " Şahin yada Arif yazanı ara " diye emir verdi. İşi bitince pisliğini biri toplaması gerekiyordu. İkisi aynı anda ayaklanınca Hırçın boynunu kıtlattı . Hazırdı.

İri olam yumruk sallarken Hırçın başını son anda çekti diğerine eğilerek ayağına çelme takıp düşürmeye çalıştı. Adam bir anda kendini yerde bulurken Hırçın diğer adamı tutup kafa gömdü.
Kahretsin burnu!

Onunda canı yanmaya başlamıştı ama umursamadı . Adama sendelerken başını tuttu dizini geçirdi diğer adamın Hırçına arkasından saldıracakken korkmuş kız " Arkanda " diye bağırdı son demlerinde olan sesiyle.
Hırçın son andan adamın kolunu tuttu çevirdi iki eliyle adamını kolunu tutarakken bir anda dizime vurup dirseğinin kırılma seslerini duydu. Diğer adam kaçarken sert bir kayaya tosladı.

Arif Kurşun,  sevdiği kadına karışmanın bedelini tek yumrukla adama anlattı. Şahin geldiğinde korkan kızı farketti ve o an dünyası durdu. 26 yaşında olmasına rağmen yaşadıkları onu daha yaşlı gösteriyordu. Ama Arif öyle değildi 40'a merdiven dayamış olsa bile hala gençti en azından kalbi..

Arifin zehirli sarmaşık yeşil gözleri Meleğinin kanayan burnundaydı.. Takım elbisesinin her zaman mavi ipek mendil taşırdı. Düşünmeden mendili çıkarıp Hırçın'ın burnuma dayadı. Hırçın böyle birşey beklemiyordu fazlasıyla şaşkındı. Ama bu kadar yakın olmak helede bir erkekle mide bulandırıcı diye düşündü kendini geri çekti.

HIRÇIN MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin