#Şahin
Aviva - Princesses Don't Cry
" Duygusallıktan nefret ediyorum!" diyerek kapıya kadar gelmişti Hırçın. Ne olmuştu bu kadar duygusal olmuştu.Kimse bilmiyordu, kendisi bile..Bundan sonra Hırçın mavi'ye dünya dar gelecekti, felaketler felaketleri doğuruyordu.. Akrep Ali hayatının hatasını yapmış Asrın'a güvenmişti. Hırçın evden çıkarken Asrın gülümseyerek içkisini yudumladı, Arif'e baktığında Hırçın'ın arkasından gittiğini fark etmişti, şu işi bitirse her şeyi rayına koysa Hırçın'a sıra gelecekti. O adamın bakışlarını sevmiyordu Hırçın'a farklı bakıyordu.
" Senin Mavi Hırçın bu muydu ?" dedi Aras küçümseyerek." Bu işi yüzüne bulaştıracaksın. " dedi ve uzaklaştı. Vedat gelerek omzunu sıktı. " O kadar da büyük aile değil. Bu işi hallet başka bir aileye gerek kalmaz. Bunlar kendi dertlerinden burnunu ucunu görmüyorlar."
" Haklıydım, Hırçın benden nefret ediyor o yüzden Akrep Ali'ye yakın olmam aralarını bozmam gerek. En iyi korumaları onlar çünkü ailedenler." dedi göz kırptı. Herkes onu tebrik ederek uzaklaştı ama Asrın'ın aklında Hırçın'ın son cümleleri dönüyordu, neden çocuk olmamıştı?"
**
" Melek Hanım sakinleşin!" dedi sert bir şekilde Arif. Hırçın kimseyi dinlemeyecekti, sinir beynini ele geçirmiş bütün vücudu tir titretiyordu. Nefes alış verişi değişti. " Lanet çeneni kapatacak mısın yoksa yumruğum yardım etsin mi?"
Arabayı açarken derin nefes alıp veriyordu. " Sigara alacağımız bir yerde dur." sadece bunu söylemişti. Eli sürekli yüzünde kendine zarar veriyordu araba durdu Arif sigara alıp Hırçın'a verdi. Hırçın sigarayı yakamayacak kadar sinirliydi elleri titriyordu. " Melek Hanım sakin olun." dedi sigarasını yaktı. " Sizi şimdi rahat olacağınız bir yere götüreceğim." Hırçın sadece sigarasını içiyordu peş peşe 5 tane sigara içti, hala ilk anki kadar sinirliydi. Uçurum kenarına gelmişlerdi altı denizde Arif en son 10 yıl önce getirmişti.. İntiharından sonraki ilk adamını öldürünce..
Hırçın tebessüm etti, arabadan inince rüzgar yüzüne tokat gibi çarptı karanlıktı arabanın farlarından başka ışık yoktu etrafta. ayağındaki ayakkabıları atıp uçurumdan attı. " Bana ne oldu Arif ? O Hırçın Mavi'ye ne oldu ? Ne ara bu kadar yumuşadım ben ? Benim adımın geçmesi insanları korkuturdu şimdi ağlak bebek olarak düşünüyorlar. Babam zehirlenmiş, kalbine kadar gitmiş o zehir ama ben onu akıtırım."
Deniz havasını içime çektim. Hırçın'ın ne kadar hırçın olacağını görmeliler!
" Güvendiğin 3 5 adamı topla bugün baskına gidiyoruz. Uyuşturucu kaçakcılığına bu gece son vereceğiz yani en azından birine." sigara uzattı Arif o sıra parmakları değerek sigarayı aldı Hırçın. Hırçın titrediğini farkeden Arif hemen ceketini Hırçın'ın omuzlarını koydu. Kokusuyla mest olsa da kendini salmadı Hırçın bu duygu onu mahvetmiş intikamını köreltmişti. " 5 kişi intihar olur Melek Hanım."
" Sen bile yetersin hepsini yenmeye." dediğinde kalbi kaç saniyeliğine durmuştu Arif'in?Kulakları yanmaya başlamıştı. " Güvendiğin adamları al depoda buluşalım."dedi sigarasını ayağının altında ezdi söndürdü ve yanına aldı. Deniz yeterince kirliydi bi izmarit daha atamazdı.
Hırçın değişiyordu, kim ne derse desin eski gaddar Hırçın'dan eser kalmamıştı.. " Şimdi Hırçın kimmiş görsünler bakim!" dediğinde arabaya bindi. Hırçın'ı eve bıraktığında adamlarında Ceyhun Hırçın'ı aramış mal alışverişi vardı bugün, başka bir istese olacaktı! evet az kişi gitmek intihardı ama umursamadı. Arabadan indi ve ışıkların açık olmasına şaşırdı. Kapıyı tıklattığında her zaman bacağında olan bıçağa dokundu, ne yapabilirdi? Karşısında silahlı adam olsa bıçağı saplayana kadar kafası mermi yuvası olurdu, Hırçın gerçekten iyi değildi. Tüm dikkati dağılmıştı.. Canan ve Arif'ten sonra... Bunun farkında değildi, farkında olunca iş işten geçmiş olacaktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN MAVİ
AksiKolay ölebilirsin Sadık sen seç " Bu fikri o düşünmüş ama gerçek olacağını ummamıştı. " O kız sensin değil mi? Ölmemişsin. " Gözleri dolmuştu ağlamayacaktı bu soysuzun önünde olmaz ! " Asrın Uluhan'da içlerinde değil mi? " " Hayır yok, on...